IsaDora-kulmatuotteiden valikoima kasvaa: Brow Fix Wax in Pen ja Brow Fix Eyebrow Gel

Kulmakategorian uutuudet tarjoavat helppokäyttöisiä tuotteita mieluiseen kulmien muotoiluun.

Brow Fix Wax in Pen: kevyt ja tarkka kulmavahakynä vedenkestävään muotoiluun

Brow Fix Wax in Pen on helppokäyttöinen kulmavahakynä, jolla toiveiden mukainen kulmien muotoilu onnistuu kätevästi. Kevyt kulmavahakynä on pakattu kierrettävään automaattikynään, joka mahdollistaa tarkan levityksen pienillekin alueille. Muotoilua helpottaa tuotteen joustava koostumus, joka muotoutuu sulavasti paikoilleen kulmakynän päässä olevalla harjalla. Klassinen kulmaharja asettelee kulmat toiveiden mukaiseen muotoon kohotetuksi tai halutessa tarkkarajaisiksi.

Kulmavahakynän koostumus on vedenkestävä, ja se kiinnittää toivotun muodon paikoilleen pitkäkestoisesti. Väritön kulmavahakynä on erinomainen vaihtoehto hyvin pitkäkestoista pitoa suosivalle.

Brow Fix Eyebrow Gel: täyteläisyyttä ja syvyyttä kulmiin

Kevyt kulmageeli muotoilee kulmat siististi pienellä kierrepäisellä harjalla. Koostumuksen hoitavat raaka-aineet pehmittävät ja kosteuttavat kulmakarvoja, antaen lopputulokselle hienostuneen ulkomuodon. Joustavaa koostumusta on helppo muotoilla, ja se lukitsee muodon paikoilleen pitkäkestoisesti.

Kulmageelistä on saatavilla neljä kulmien sävyä imartelevaa, maanläheistä sävyä ja väritön geeli. Sävytetyt kulmageelit tuovat vaivattomasti täyteläisyyttä ja syvyyttä hentoisempiin kohtiin vain yhtä tuotetta käyttäen.

Hoitavat raaka-aineet

Värittömän kulmageelin koostumus sisältää pehmittävää glyseriiniä.

Sävytetyissä kulmageeleissä koostumusta on täydennetty kosteuttavalla ja ravitsevalla yhdistelmällä risiini- ja arganöljyä.

Sävyt

50 Clear

51 Taupe

52 Light Brown

53 Medium Brown

54 Deep Brown

Suositushinta

The Brow Fix Eyebrow Gel, 3,5 ml, 15,90 EUR

The Brow Fix Wax-in-Pencil, 0,25 g, 15,90 EUR

Saatavilla

IsaDora Brow Fix -tuotteet ovat saatavilla Sokos-tavarataloissa, valikoiduissa Stockmann-tavarataloissa, Sokos.fi- ja Stockmann.com-verkkokaupoissa, Emotion- ja Kicks-myymälöissä sekä valikoiduissa K-Citymarketeissa porrastetusti elo-syyskuun 2023 aikana.

Berner Oy – kuluttajatuotteiden viestintä

Mira Marin, Viestintäasiantuntija, e-mail: mira.marin@berner.fi , puh. +358 40 672 4274