IsaDora Viva Havana -kynsilakkakokoelma tuo kevätkynsiin Kuuban aurinkoisia sävyjä

IsaDoran kevään kynsilakkakokoelma Gel Nail Lacquer Viva Havana vie ajatukset Kuuban merellisiin ja trooppisiin tunnelmiin. Kevätlakkakokoelma on saanut inspiraationsa Havanan sävyistä: kirkkaan pastellinvärisistä taloista ja art decosta.

Kestävä geelilakkaus syntyy kahdessa vaiheessa: Kynnelle levitetään kaksi kerrosta Gel Nail Lacquer -värilakkaa, ja lakkauksen annetaan kuivua kolme minuuttia. Sen jälkeen kynnelle levitetään kerros päällyslakkaa, joka viimeistelee kestävän lakkauksen. Päällyslakaksi voi valita joko Gel Nail Lacquer Top Coat -päällyslakan, joka tuo kynnelle kiiltoa ja geelilakkaukselle tyypillistä runsautta, tai Gel Nail Lacquer Matt Top Coat -päällyslakan, joka tekee lakkauksesta kestävän ja mattapintaisen. Geelilakka kuivuu nopeasti, eikä geelilakoille ominaista UV-valoa tarvita, vaan lakka kuivuu tavallisessa valossa. Geelilakkaus on helppo poistaa tavallisella kynsilakanpoistoaineella.

IsaDora Gel Nail Lacquer Viva Havana -kokoelmaan kuuluu kymmenen kausisävyä:

• 252 Ocean Splash!
  • 270 Lemon Libre
  • 271 Island Cruise
  • 272 Pink Cadillacquer
  • 273 Colonial Blue
  • 274 Cuban Coral
  • 275 Havana Nights
  • 276 Orange Deco
  • 277 Pink Cubana
  • 278 Viva Red
  • 210 Top Coat
  • 211 Matt Top Coat

Tuotetiedot

IsaDora Gel Nail Lacquer, 6 ml, suositushinta 9,90 euroa, tulee myyntiin maalis-huhtikuussa 2017

IsaDora Gel Nail Lacquer Top Coat, 6 ml, suositushinta 9,90 euroa, pysyvässä valikoimassa
IsaDora Gel Nail Lacquer Matt Top Coat, 6 ml, suositushinta 9,90 euroa, pysyvässä valikoimassa

Yhteystiedot ja tuotenäytteet

BERNER OY, kuluttajatuotteet-osasto

Maria Rämö, puh. 0207 91 4527, sähköposti: maria.ramo@berner.fi

Tuotekuvat: http://www.bernerbrandbank.fi/l/S7vR5x2-qGJb

Uusimmat tiedotteemme löytyvät osoitteesta www.berner.fi/uutishuone

IsaDora on Ruotsissa vuonna 1983 perustettu kosmetiikkabrändi, jolla on tänä päivänä myyntipisteitä noin 40 maassa. Laaja tuotevalikoima sisältää runsaasti erilaisia sävyjä, trendikkäitä meikkikokoelmia ja uutuuksia. IsaDoran kaikki tuotteet ovat hajusteettomia ja kliinisesti testattuja. www.isadora.fi

Berner Oy on vuonna 1883 perustettu vakavarainen suomalainen perheyritys, jonka laadukkaat kotimaiset ja kansainväliset tuotemerkit ovat kiinteä osa suomalaista arkea. Toimintaamme ohjaa halu tarjota asiakkaillemme vain parhaita tuotteita ja parasta palvelua. Konsernimme liikevaihto vuonna 2015 oli 289,3 miljoonaa euroa, omavaraisuusaste 76,9 % ja henkilöstömäärä 524. Pääkonttorimme, tuotekehityksemme ja tuotantolaitoksemme sijaitsevat Suomessa tytäryhtiömme Ruotsissa ja Baltiassa. Lisätietoja: www.berner.fi

Oman tuotekehityksemme tunnettuja merkkejä ovat muun muassa XZ, LV, Herbina, Heti, GreenCare, Korrek, Lasol, Nokian Jalkineet sekä Rajamäen tuotteet. Johtavana kosmetiikan maahantuojana Berner edustaa Suomessa myös monia kansainvälisiä merkkejä, kuten Calvin Klein, Chloé, Clarins, IsaDora, Marc Jacobs, philosophy, Rimmel ja Sensai.