IsaDoran Strobing-korostustuotteet tuovat kasvoille valoa ja kuulasta hehkua

IsaDoran kolmen Strobing-korostustuotteen kokoelma tuo kasvoille kuulasta hohdetta. Siinä missä Contouring-meikissä kasvojen muotoa korostetaan ja muokataan valolla ja varjostuksilla, vaaleilla ja tummilla sävyillä, Strobing-meikissä käytetään vain vaaleita sävyjä ja korostetaan niitä kohtia kasvoista, joihin valo luonnollisestikin osuu – tuloksena raikkaat, luonnollisen hehkuvat kasvot.

IsaDoran uusi Strobing-kokoelma koostuu kolmesta erilaisesta tuotteesta Strobing-korostukseen:

Face Sculptor Strobing, 18 g, suositushinta 26,90 euroa

• 20 Cool Glow
  • 21 Warm Glow

Face Sculptor Strobing -paletti yhdistää samaan palettiin kolme puuterimaista korostusväriä, jotka tuovat kasvoille valoisaa hehkua. Paletin valoa heijastavia, yhteen sopivia nudesävyjä voi käyttää yksin tai yhdessä tuomaan kasvoille luonnollista hehkua.

Strobing Fluid Highlighter, 35 ml, suositushinta 21,50 euroa

• 80 Cool Glow
  • 81 Warm Glow

Strobing Fluid Highlighter on läpikuultava korostusvoide, joka tuo iholle hehkua. Korostusvoide auttaa häivyttämään juonteita ja ihon pieniä virheitä, ja jättää iholle pehmeän, blurratun lopputuloksen. Kevyt, kosteuttavaa glyseriiniä sisältävä koostumus levittyy vaivattomasti iholle ja sopii kaikille ihotyypeille. Voidetta voi käyttää sellaisenaan korostamassa haluttuja alueita kasvoissa tai sen voi sekoittaa meikkivoiteeseen, jolloin se tuo kaikkialle kasvoille kaunista hehkua. Tuote on pakattu kätevään pumppupulloon.

Strobing Highlighting Stick 5,8 g, suositushinta 16,65 euroa

• 01 Champagne Glow

Strobing Highlighting Stick -korostuspuikko tuo kasvoille pehmeän satiinista hohdetta ja valoisaa hehkua. Tuote auttaa myös häivyttämään juonteita ja ihon pieniä virheitä. Pitkäkestoinen, kevyt ja kermainen koostumus on helppo häivyttää iholle ja tuntuu iholla silkinpehmeältä. Kätevä twist-up-pakkaus kulkee mukana laukussa ja sopii hyvin myös esimerkiksi meikin korjailuun.

Näin teet Strobing-meikin:

1. Kosteuta kasvot levittämällä kasvoille kosteusvoide tai kosteuttava primer-meikinpohjustusvoide.

2. Levitä kasvoille haluamasi meikkivoide.

3. Levitä korostusväriä kasvoille niille alueille, joihin valo luonnollisesti osuu: poskiluulle, kulmaluulle, otsan keskikohtaan, silmänurkkiin, nenänvarteen ja leukaan.

4. Häivytä korostusväri huolellisesti iholle käyttämällä sormia tai sivellintä.

5. Iholle voi lopuksi sipaista poskipunaa tuomaan kasvoille lämpöä.

Tuotetiedot

Face Sculptor Strobing, 18 g, suositushinta 26,90 euroa

Strobing Fluid Highlighter -korostusvoide, 35 ml, suositushinta 21,50 euroa

Strobing Highlighting Stick -korostuspuikko, 5,8 g, suositushinta 16,65 euroa

Uudet Strobing-tuotteet tulevat myyntiin syyskuussa 2016.

Yhteystiedot ja tuotenäytteet

BERNER OY, kuluttajatuotteet-osasto

Maria Rämö, puh. 0207 91 4527, sähköposti: maria.ramo@berner.fi

Tuotekuvat: http://www.bernerbrandbank.fi/?cart=16863-gjamfjcidd&l=FI

Uusimmat tiedotteemme löytyvät osoitteesta www.berner.fi/uutishuone

IsaDora on Ruotsissa vuonna 1983 perustettu kosmetiikkabrändi, jolla on tänä päivänä myyntipisteitä noin 40 maassa. Laaja tuotevalikoima sisältää runsaasti erilaisia sävyjä, trendikkäitä meikkikokoelmia ja uutuuksia. IsaDoran kaikki tuotteet ovat hajusteettomia ja kliinisesti testattuja. www.isadora.fi

Berner Oy on vuonna 1883 perustettu vakavarainen suomalainen perheyritys, jonka laadukkaat kotimaiset ja kansainväliset tuotemerkit ovat kiinteä osa suomalaista arkea. Toimintaamme ohjaa halu tarjota asiakkaillemme vain parhaita tuotteita ja parasta palvelua. Konsernimme liikevaihto vuonna 2015 oli 289,3 miljoonaa euroa, omavaraisuusaste 76,9 % ja henkilöstömäärä 524. Pääkonttorimme, tuotekehityksemme ja tuotantolaitoksemme sijaitsevat Suomessa tytäryhtiömme Ruotsissa ja Baltiassa. Lisätietoja: www.berner.fi

Oman tuotekehityksemme tunnettuja merkkejä ovat muun muassa XZ, LV, Herbina, Heti, GreenCare, Korrek, Lasol, Nokian Jalkineet sekä Rajamäen tuotteet. Johtavana kosmetiikan maahantuojana Berner edustaa Suomessa myös monia kansainvälisiä merkkejä, kuten Calvin Klein, Chloé, Clarins, IsaDora, Marc Jacobs, philosophy, Rimmel ja Sensai.