• Berner Oy/

Kaksi uutta BIO-sertifioitua tuotetta NUXE Prodigieuse Boost -tuotelinjaan: Glow Boosting C-vitamin Serum ja Detox Mask

Suosittu nuorten aikuisten ihonhoitolinja Prodigieuse Boost täydentyy kahdella BIO-sertifioidulla uutuustuotteella Glow Boosting C-vitamin-seerumilla ja Detox Mask -naamiolla.

Heleyttävä Prodigieuse Boost -tuotelinja on kehitetty erityisesti nuorille aikuisille, jotka etsivät lempeitä ihonhoitotuotteita ensimmäisiin ikääntymisen merkkeihin ja niiden ennaltaehkäisemiseksi. Kaikille ihotyypeille soveltuvat uutuustuotteet sisältävät luonnollista alkuperää olevia antioksidanttisia kasviuutteita ja hyaluronihappoa. Raikastavat ihonhoitotuotteet suojaavat ihoa vapailta radikaaleilta ja auttavat ihoa palautumaan niiden vaikutuksilta.

Uutuustuotteiden BIO-sertifioidut koostumukset sisältävät 98–99 %:a luonnollista alkuperää olevia raaka-aineita. Aistillinen tuoksu koostuu täysin luonnollisista, aromaattisista tuoksunuoteista.

Glow Boosting C-vitamin Serum: heleä iho kolmen pisaran päässä

Ihoa heleyttävä C-vitamiini-seerumi sisältää 5 %:a stabiloitua C-vitamiinia ja ihoa täyteläistävää hyaluronihappoa. Voimakkaana antioksidanttina tunnettu C-vitamiini suojaa ihoa vapailta radikaaleilta, heleyttää ihoa, lisää kollageenin tuotantoa ihossa ja tasoittaa ihoa. Dermatologin valvonnassa antioksidanttinen teho ja suoja vapaita radikaaleja vastaan säilyi iholla noin kahdeksan tunnin ajan.

Glykoosimolekyylin ansiosta stabiloitu C-vitamiini pysyy suojassa pilaantumiselta, ja aktivoituu ainoastaan kontaktissa ihoon. Vesimäinen koostumus tuntuu iholla miellyttävän raikkaalta.

Glow Boosting Detox Mask: viidessä minuutissa raikas ja puhdas iho

Raikastava Detox-naamio tehostaa ihon puhdistumista ja vähentää ihon epäpuhtauksia. Naamion raikas aktiiviraaka-aine sitrusuute auttaa tehostamaan ihon luontaisia puhdistavia toimintoja, palauttaen iholle raikkaan tunteen. Iho tuntuu viiden minuutin vaikutusajan jälkeen pehmeältä ja puhtaalta.

Aistillinen koostumus muuttaa muotoaan eri käyttövaiheissa. Tuubista annostellessa raikas geeli muuttuu hieroessa iholle pehmeäksi öljyksi, josta se vedellä puhdistaessa liukenee iholta maitomaisena.

Naamion tuoksu on kuin raikas tuulahdus helmeileviä sitrusnuotteja ja petitgrainia.

Suositushinta

Glow Boosting C-vitamin Serum, 30 ml, 53,00 EUR

Glow Boosting Detox Mask, 75 ml, 30,00 EUR

Saatavilla

Prodigieuse Boost -uutuudet ovat saatavilla syyskuussa 2023 valikoiduista Sokos- ja Stockmann-tavarataloista sekä Sokos.fi- ja Stockmann.com -verkkokaupoista.

Lisätiedot ja tuotenäytteet

Berner Oy – viestintä

Mira Marin, viestintäasiantuntija, e-mail: mira.marin@berner.fi , puh. +358 40 672 4274