Kaunista kiiltoa XZ Karpalo & Kinuski -uutuuksilla

XZ Karpalo & Kinuski -shampoo ja -hoitoaine antavat kiiltoa ja suojaa suomalaisille hiuksille. Luomukarpalouutteen sisältämät antioksidantit ja sokeriruokouute suojaavat hiuksia ulkoisilta rasituksilta. Tuotteiden karamellimainen koostumus ja marjaisen makea tuoksu tuovat nautintoa suihkuhetkeen.

XZ Karpalo & Kinuski -tuotesarja soveltuu kaikille hiustyypeille. Luomukarpalouute sisältää suojaavia antioksidantteja sekä virkistäviä ja raikastavia AHA-happoja ja C-vitamiinia. Sokeriruoko- ja karpalouutteet kosteuttavat ja virkistävät hiusta. Betaiini puolestaan auttaa säilyttämään hiusten luonnollisen kosteuden, antaa kiiltoa ja parantaa hiusten kammattavuutta.

Tuotteet sisältävät tehokkaan UVB-suoja-aineen, joka tarttuu helposti hiuksiin, mutta ei tee niitä raskaiksi. Tuotteet eivät sisällä silikonia eivätkä silikoniyhdisteitä.

­- Pehmeä kermainen koostumus ja marjainen tuoksu antavat arkeen pientä hemmottelun tuntua ja tekevät hiustenpesusta XZ Karpalo-Kinuski -tuotteilla nautinnon ihan jokaiselle, kertoo tuoteryhmäpäällikkö Elina Seppänen Berneriltä.

XZ-tuotteet kehitetään suomalaisten hiusten tarpeisiin ja valmistetaan Heinävedellä. Tuotteet ovat avainlipputuotteita.

Tuote
XZ Karpalo & Kinuski shampoo, 250 ml, hinta noin 3,00 euroa
XZ Karpalo & Kinuski hoitoaine, 200 ml, hinta noin 3,00 euroa

Brändijohtaja Tia Yrjölä, puh. 0207 91 4375, tia.yrjola@berner.fi
Tuoteryhmäpäällikkö Elina Seppänen, puh. 0207 91 4522,
elina.seppanen@berner.fi
www.xz.fi

Tiedotteet, kuvat, näytteet ja kemistien asiantuntijahaastattelut
Viestintäpäällikkö Anna Virrantaus, puh. 0207 91 4669, anna.virrantaus@berner.fi

Berner Oy, puh. 02079100

Jälleenmyynti
Tavaratalot ja marketit marraskuusta 2010 alkaen

Suomalainen XZ on hoitanut hiuksia asiantuntemuksella jo yli 50 vuoden ajan. XZ-tuotteet perustuvat pitkäjänteiseen tuotekehitykseen, jota tehdään suomalaisten hiusten ehdoilla. Suurin kotimainen hiustenhoitosarja sisältää yli 30 erilaista shampoota, hiushoitoa, tehohoitoa, öljyhoitoa ja muotoilutuotetta koko perheen tarpeisiin. Kaikki XZ-hiustenhoitotuotteet ovat silikonittomia.

Berner Oy on vuonna 1883 perustettu suomalainen perheyritys. Pääkonttorimme, tuotekehityksemme ja tuotantomme sijaitsevat Suomessa. Berner on myynnin ja markkinoinnin erikoisosaaja, joka toimii usealla eri alalla. Konsernin liikevaihto oli vuonna 2008 noin 300 MEUR ja henkilöstön määrä 570. Bernerin Päivittäistavaraosasto markkinoi ja myy tunnettuja kansainvälisiä merkkejä sekä kotimaisia, oman tuotekehityksen valmisteita. Tuotemerkkejämme ovat muun muassa adidas, Ainu, BabyBjörn, Herbina, LV, Oxygenol, Scholl ja XZ.