Kikkoman tuo markkinoille laadukkaat sushikastikkeet

Kikkomanin uutuustuotteet tuovat japanilaisen henkäyksen kotikeittiöön. Riisiviinietikkakastike maustaa sushi-riisin antaen sille samalla oikean koostumuksen. Aromikas Sushi & Sashimi -soijakastike maistuu valmiina dippikastikkeena korostaen raaka-aineiden makua.

Japanilaisten ruokalajien suosio on yhä kasvussa; laajan ravintolatarjonnan lisäksi kotikokit ovat taitavia sushin ja sashimin valmistajia. Samalla sushi-tuotteilta vaaditaan entistä korkeampaa laatua. Tähän kysyntään vastaavat Kikkomanin uutuustuoteet.

Kikkoman Sushi Makea -riisiviinietikka

Sushi-riisi saa nyt makunsa yhdestä pullosta. Kikkoman Sushi Makea -riisiviinietikka sisältää sushi-riisin maustamiseen käytettyjä riisiviinietikkaa, sekä sokeria ja suolaa valmiiksi sekoitettuna oikeassa suhteessa. Riisiviinietikka lisätään kuumaan riisiin ja sekoitetaan hyvin. Riisinjyvät sitoutuvat toisiinsa ja riisi saa sushin tai sashimin valmistukseen tarvittavan koostumuksen. Kastike saa aikaan sushi-riisille tyypillisen, hienovaraisen aromin, jossa yhdistyvät suolaiset, makeat ja happamet sävyt.

Kikkoman Sushi Makea -riisiviinietikka sopii myös salaatinkastikkeeksi, wok-ruokiin, hapanimeläkastikkeisiin, kasvisten marinointiin ja itämaisten ruokien maustamiseen. Tuote on täysin lisäaineeton.

Kikkoman Sushi & Sashimi -soijakastike

Valmiiksi maustettu Sushi & Sashimi -kastike sopii sellaisenaan käytettäväksi sushin dippaamiseen. Luonnollisella käymismenetelmällä valmistettu Kikkoman Sushi & Sashimi on makeampaa ja miedompaa kuin tavallinen soijakastike. Suolaisen ja makean aromikas yhdistelmä korostaa sushin ainesosien omia raikkaita makuja.

Sushi & Sashimi -soijakastike on erinomaista myös salaatinkastikkeena, lohicarpaccion mausteena sekä kasvisten ja broilerin marinoinnissa ja grillauksessa.

Korkeasta laadustaan tunnettu Kikkoman valmistaa japanilaista soijakastiketta perinteisellä käymismenetelmällä. Kikkoman-soijakastikkeita on valmistettu jo yli 300 vuoden ajan soijapavuista, vehnästä, vedestä ja suolasta.

Tiedote on liitteenä PDF-muodossa tuotekuvineen.

Tuote
Kikkoman Sushi Makea -riisiviinietikka 300 ml, hinta noin 4,50 euroa