Kotimainen ksylitoli kosteuttaa kuivan ihon LV uutuuksissa

LV Kosteusemulsio saa kosteuttavan tehonsa kotimaisesta ksylitolista. LV Käsivoide palauttaa ärtyneen ihon kosteustasapainon. Hajusteettomat ja väriaineettomat tuotteet levittyvät helposti ja imeytyvät nopeasti. Tuotteilla on Allergia- ja Astmaliiton tunnus.

Samettinen LV Kosteusemulsio sopii koko vartalon kosteutukseen. Kosteusemulsiossa on miellyttävä ja kevyt koostumus, joten se imeytyy nopeasti. Pumppupulloon pakattu kosteusemulsio sopii päivittäiseen käyttöön erityisesti kesäkuumalla uintiretken tai viilentävän suihkun jälkeen. Tuotteen sisältämä allantoiini rauhoittaa herkkää tai auringosta ärtynyttä ihoa. Uusiutuvasta, kotimaisesta koivusta valmistettu ksylitoli (1 %) ja glyseroli kosteuttavat tehokkaasti.

LV Käsivoide hoitaa ja kosteuttaa käsien toistuvista pesuista koville joutuvaa herkkää ihoa. Käsivoide levittyy helposti ja imeytyy nopeasti. Tuotteen sisältämä allantoiini rauhoittaa ja auttaa palauttamaan kuivan ja ärtyneen ihon kosteustasapainon. Kokonsa puolesta tuubipakkaus kulkee käsilaukussa ja sopii lentomatkalle mukaan otettavaksi.

LV Kasvovoide 24h kosteuttaa, rauhoittaa ja suojaa herkkää kasvojen ihoa. Tuote on täyteläinen ja imeytyy helposti. Kasvovoide on nyt uudistuneessa tuubipakkauksessa.

Herkkäihoisille soveltuvat LV-tuotteet ovat hajusteettomia ja väriaineettomia.

LV on kotimainen tuotesarja. LV-tuotteet on kehitetty yhteistyössä Allergia ja Astmaliiton kanssa ja niille on myönnetty Avainlippu-tunnus.

Tuotteet

LV Kosteusemulsio 300ml, hinta noin 4,20 euroa, ja 500ml hinta noin 5,90 euroa.
LV Käsivoide 100ml, hinta noin 3,70 euroa.
LV Kasvovoide 24h 75ml, hinta noin 4,50 euroa.
Myynnissä huhti-toukokuussa tavarataloissa ja marketeissa.

Tuoteryhmäpäällikkö Päivi Räty-Tarkkanen, puh. 0207 91 4263, paivi.raty-tarkkanen@berner.fi
Tuoteryhmäpäällikkö Elina Seppänen, puh. 0207 91 4522, elina.seppanen@berner.fi

www.berner.fi/LV
www.ihokiittaa.fi

Tiedotteet, kuvat, näytteet ja kemistien asiantuntijahaastattelut

Viestintäpäällikkö Anna Virrantaus, puh. 0207 91 4669, anna.virrantaus@berner.fi

Berner Oy / LV-kuluttajaneuvonta, puh. 020 791 4303 ma-to klo 10–13

LV-sarja on kehitetty yhteistyössä suomalaisten ihoasiantuntijoiden sekä Allergia- ja astmaliiton kanssa. Sarjan pitkä historia, osaava tuotekehitys ja kiinteä yhteistyö alan asiantuntijoiden kanssa ovat luotettava perusta herkän ihon hoidolle. LV-sarja tarjoaa hellävaraista puhtautta pyykinpesusta ja astianpesusta henkilökohtaiseen hygieniaan sekä hiusten hoitoon. Kaikki LV-tuotteet ovat hajusteettomia ja väriaineettomia.

Berner Osakeyhtiö on vuonna 1883 perustettu suomalainen perheyhtiö, jonka toiminta on kansainvälistä. Berner on myynnin ja markkinoinnin erikoisosaaja, joka toimii usealla eri alalla. Bernerin pääkonttori, tuotekehitys ja tuotantolaitokset sijaitsevat Suomessa. Baltiassa ja Ruotsissa asiakkaita palvelevat Bernerin tytäryhtiöt. Konsernin liikevaihto oli vuonna 2009 noin 260 MEUR ja henkilöstön määrä 531.

Berner Päivittäistavaraosasto myy ja markkinoi myy tunnettuja kansainvälisiä merkkejä sekä kotimaisia, oman tuotekehityksen valmisteita. Tuotemerkkejämme ovat muun muassa adidas, Ainu, BabyBjörn, Herbina, Kikkoman, Lanfranchi, Limmi, Lorenz, LV, Oxygenol, Rajamäen, Saclà, Scholl ja XZ.