• Berner Oy/

Lady Gaga Eau de Gaga on tuoksu seikkailunhaluiselle naiselle sekä miehelle, joka häntä rakastaa

Kaksi vuotta sitten Lady Gaga esitteli ensimmäisen tuoksunsa Lady Gaga Famen. Siinä hyödynnettiin tuoksuteollisuudessa täysin uutta tekniikkaa: tuoksu on väriltään musta, mutta muuttuu värittömäksi ilman kanssa kosketuksiin joutuessaan.

Seuraavaan tuoksuseikkailuunsa Lady Gaga kutsuu mukaan sekä naiset että miehet, jotta he voivat nauttia hänen uusimmasta, rohkeasta tuoksustaan.

EAU DE GAGA -tuoksu kehitettiin Gagan idearikkaassa Haus Laboratories
-tuoksutalossa ja se ilmentää kaikkea sitä mitä Gaga edustaa. Se on uskalias tuoksu, joka edustaa tulevaisuuden tuoksutyyppiä, joka viehättää sekä naisia että miehiä. Enää ei tuoksujen välillä ole raja-aitoja.

EAU DE GAGA on mystinen tuoksu, jossa eri tuoksuelementit sekoittuvat toisiinsa ja muodostavat hurmaavan, puoleensavetävän tuoksukokonaisuuden. Tuoksu rakentuu ihastuttavan tuoksuisen valkoisen orvokin ympärille, jonka tuoksu viehättää niin miehiä kuin naisiakin. Tätä voimakasta kukkaismetsäistä tuoksuvivahdetta tasapainottaa alkutuoksun virkistävä, pirskahteleva limetti, joka antaa tuoksulle dynaamista energiaa. Tuoksu sulkeutuu aistilliseen, nahalle perustuvaan tuoksuvivahteeseen, jonka myötä tuoksu saa lisää syvyyttä.

Parfymööri: Ursula Wandel Givaudanilta

Näyttävä EAU DE GAGA -tuoksupullo heijastaa tuoksun tyyliä yhdistämällä sekä maskuliinisia että feminiinisiä ominaisuuksia. Sen selkeät linjat ja musta, kiiltävä lakkapinta muodostavat näyttävän, yksinkertaisen kokonaisuuden. Ylellisen lisän pullolle antaa sen etuosaan kiinnitetty hopeanvärinen nimilaatta, johon on painettu sanat ”Paris – New York” sekä numero 001. Näiden kahden kaupungin nimet kertovat Haus Laboratorioiden yleismaailmallisesta identiteetistä, ja numero 001 on alku tarinalle, joka tulee jatkumaan. Kaikkein sitoutuneimmat pikkumonsterit voivat hankkia tuoksupullon Ultimate Masterpiece 75 ml -version tyylikkäässä punaisessa korurasiassa, jossa pullo lepää ylellisesti mustan sametin päällä.

Samoin kuin Lady Gaga Fame -tuoksun mainoksessa, myös EAU DE GAGA -tuoksun mainoksessa on mallina itse Lady Gaga. Mainoksen on kuvannut Steven Klein.

Tuotevalikoima:

Eau de Gaga eau de parfum 30 ml, suositushinta 32,50 euroa

Eau de Gaga eau de parfum 50 ml, suositushinta 46,50 euroa

EAU DE GAGA -tuoksu tulee myyntiin loka- marraskuussa 2014.

Tuotekuvat saa ladattua oheisesta linkistä:

Uusimmat tiedotteemme löytyvät osoitteesta:

Yhteystiedot:

BERNER OY, kulutustavarat-osasto

Anne Sario, puh: 0207 91 4322, sähköposti: anne.sario@berner.fi

Maria Rämö, puh: 0207 91 4527, sähköposti: maria.ramo@berner.fi

Kuvausnäytteet:

Maria Ovaskainen: puh: 0207 91 4274, sähköposti: maria.ovaskainen@berner.fi

Berner Oy on vuonna 1883 perustettu vakavarainen suomalainen perheyritys, jonka laadukkaat kotimaiset ja kansainväliset tuotteet ovat kiinteä osa suomalaista arkea. Toimintaamme ohjaa halu tarjota asiakkaillemme vain parhaita tuotteita ja parasta palvelua. Konsernimme liikevaihto vuonna 2013 oli 265,7 miljoonaa euroa, omavaraisuusaste 79,1 % ja henkilöstömäärä 437. Pääkonttorimme, tuotekehityksemme ja tuotantolaitoksemme sijaitsevat Suomessa, tytäryhtiömme Ruotsissa ja Baltiassa. Lisätietoja: www.berner.fi

Oman tuotekehityksemme tunnettuja merkkejä ovat muun muassa XZ, LV, Herbina, Heti, greenCare, Korrek, Lasol, Nokian Jalkineet sekä Rajamäen tuotteet.