LONTOO KUTSUU! Playboylta särmikäs uutuustuoksu miehille – London Playboy

Puhuttiinpa viimeisimmästä muodista, taiteesta tai musiikista, Lontoo on parasta mitä Englannilla on tarjota. Lontoolle ominainen pinnan alla väreilevä ainutlaatuinen ja särmikäs tunnelma on aistittavissa myös maailmankuulun Playboyn miesten tuoksu-uutuudessa London Playboyssa. Tyylikäs, hienostunut ja aavistuksen salaperäinen – London Playboy on nykypäivän huolitellun herrasmiehen tuoksu.

Lontoo on modernin englantilaisen herrasmiehen kotikenttä – miehen, jonka vuosisataisena verenperintönä kulkevaa charmia sävyttää aavistus pahan pojan asennetta. Sulava ja hienostunut London Playboy -mies on vastustamaton yhdistelmä vanhan koulukunnan viehätysvoimaa ja modernia tilannetajua. Ulkoasustaan huolehtiva hurmuri, joka on hienostunut ja tilanteen tasalla kuin James Bond varustettuna ripauksella huoletonta rock´n´roll-asennetta.

Itse tuoksu on särmikkään tyylikäs ja se yhdistää samaan pulloon Lontoon monet kasvot ja sen, mistä Playboy-brändissä on kyse. Tuoksussa on aistittavissa monia peribrittiläisiä tuoksusävyjä, kuten villiruusua ja Pisco-brandyä, jotka tekevät tuoksusta omaperäisen. Energinen ja eläväinen alkutuoksu, aistillinen ja mausteisen makea sydäntuoksu sekä brittipubin mieleen tuova metsäisen maskuliininen jälkituoksu aikaansaavat kokonaisuuden, joka on nykyaikainen ja vastustamaton.

Lontoon ristiriitainen ja inspiroiva yhdistelmä modernia ja vanhaa on havaittavissa myös tuoksun pakkauksessa, jonka kyljessä Playboyn ikoninen pupulogo on saanut uuden ilmeen. Pupun värityksenä on brittien perinteisen Union Jack -lipun kuvio, mutta sen korvaa koristaa punk-henkinen hakaneulalävistys. Myös pupun tavaramerkiksi muodostunut rusetti on saanut sähäkän sähkökitaran muodon.

TUOTETIEDOT

Tuotteet

London Playboy Eau de Toilette, 50 ml. Hinta noin 13 €.

London Playboy Body Spray, 150 ml. Hinta noin 5 €.

Alkutuoksu: Greippi, mandariini, galbanum

Sydäntuoksu: Englantilainen villiruusu, kaneli, toscanol

Jälkituoksu: Pisco-brandy, tonkapapu, seetripuu

Tuotekuvat osoitteesta

Syyskuussa 2011 tavarataloissa ja marketeissa.

Tuoteryhmäpäällikkö Annika Ratsula, puh. 0207 91 4265, annika.ratsula@berner.fi

Tiedotteet, näytteet, kuvat ja haastattelupyynnöt

Viestintäpäällikkö Anna Virrantaus, puh. 0207 91 4669, anna.virrantaus@berner.fi

Berner Oy, puh. 0207 91 00

Berner Osakeyhtiö on vuonna 1883 perustettu suomalainen perheyhtiö, jonka toiminta on kansainvälistä. Berner on myynnin ja markkinoinnin erikoisosaaja, joka toimii usealla eri alalla. Bernerin pääkonttori, tuotekehitys ja tuotantolaitokset sijaitsevat Suomessa. Baltiassa ja Ruotsissa asiakkaita palvelevat Bernerin tytäryhtiöt. Konsernin liikevaihto oli vuonna 2010 noin 272 MEUR ja henkilöstön määrä 530.

Berner Päivittäistavaraosasto myy ja markkinoi tunnettuja kansainvälisiä merkkejä sekä kotimaisia, oman tuotekehityksen valmisteita. Tuotemerkkejämme ovat muun muassa adidas, Ainu, BabyBjörn, Herbina, Kikkoman, Lanfranchi, Limmi, LV, Oxygenol, Rajamäen, Saclà ja XZ.