Luonnollinen Herbina Biohajoava -kasvojenhoitosarja

Pienillä valinnoilla voi vähentää ympäristörasitusta. Kotimaisessa Herbina Biohajoava -kasvojenhoitosarjassa on raaka-aineiden ja tuoksujen valinnassa kiinnitetty erityistä huomiota luonnollisuuteen. Tuotteet sisältävät käsinpoimituista ruusunlehdistä valmistettua luomuruusuvettä, jolla on puhdistavia ja rauhoittavia ominaisuuksia. Hento ja raikas tuoksu on ECOCERT-sertifioitu.

Vihreiden arvojen trendi on edelleen nouseva. Pienillä valinnoilla on helppoa vähentää ympäristörasitusta. Herbina Biohajoava -kasvojenhoitosarjan raaka-aineiden ja tuoksujen valinnassa on kiinnitetty erityistä huomiota luonnollisuuteen – naisellisuudesta tinkimättä.

Herbina Biohajoava Kasvosaippua sisältää puhdistavaa ja tasapainottavaa luomuruusuvettä. Ekologinen saippua vaahtoaa kevyesti ja poistaa epäpuhtaudet ja meikin vaivattomasti. Kauniin ruusunmallinen saippua on hyvä säilyttää kuivalla alustalla ja antaa kuivua käytön jälkeen, jolloin saippua säilyy hygieenisenä.

Herbina Biohajoava Ruusuvesi kasvoille sisältää 10 % luomuruusuvettä. Ruusukasvovesi kosteuttaa, rauhoittaa ja vähentää ihon punoitusta sekä viimeistelee ihonpuhdistuksen. Annostelua helpottaa näppärä napsautuskorkki.

Tuotteissa on hento ja raikas ECOCERT-sertifioitu tuoksu. Tuotteet sopivat kaikille ihotyypeille ja ovat dermatologisesti testattuja.

Herbina Biohajoava -tuotesarjaan kuuluu lisäksi myös shampoo, hiushoito ja suihkugeeli. Tuotteiden kaikki raaka-aineet ovat biohajoavia, joten ne hajoavat helposti luonnon omien mikrobien hajottamina eivätkä jää rasittamaan ympäristöämme.

Herbina on luonnon omiin raaka-aineisiin pohjautuva kotimainen ihon- ja hiustenhoitosarja suomalaiselle naiselle. Kaikki Herbina-pakkaukset ovat kierrätettäviä, katso ohjeet www.herbina.fi.

Tuote

Herbina Biohajoava Ruusuvesi kasvoille 200 ml, hinta noin 5,00 euroa
Herbina Biohajoava kasvosaippua 90 gr, hinta noin 5,00 euroa

Tuoteryhmäpäällikkö Paula Sundström, puh. 0207 91 4301, paula.sundstrom@berner.fi
Brändijohtaja Tia Yrjölä, puh. 0207 91 4375,
tia.yrjola@berner.fi
www.herbina.fi
ww.luontotaboratorio.fi

Näytteet, kuvat, tiedotteet, kemistien haastattelupyynnöt

Viestintäpäällikkö Anna Virrantaus, puh. 0207 91 4669, anna.virrantaus@berner.fi

Berner Oy, puh. 0207 91 00

Jälleenmyynti

Tavaratalot ja marketit huhtikuusta 2011 alkaen.

Berner Osakeyhtiö on vuonna 1883 perustettu suomalainen perheyhtiö, jonka toiminta on kansainvälistä. Berner on myynnin ja markkinoinnin erikoisosaaja, joka toimii usealla eri alalla. Bernerin pääkonttori, tuotekehitys ja tuotantolaitokset sijaitsevat Suomessa. Baltiassa ja Ruotsissa asiakkaita palvelevat Bernerin tytäryhtiöt. Vuonna 2009 konsernin liikevaihto oli noin 260 MEUR ja henkilöstön määrä 531.

Berner Päivittäistavaraosasto myy ja markkinoi myy tunnettuja kansainvälisiä merkkejä sekä kotimaisia, oman tuotekehityksen valmisteita. Tuotemerkkejämme ovat muun muassa adidas, Ainu, BabyBjörn, Herbina, Lanfranchi, Limmi, LV, Oxygenol, Rajamäen, Saclà ja XZ.