Luonnollista kosteutusta ja kiiltoa XZ Aito Omena -tuotteilla

XZ Aito Omena -shampoo ja -hoitoaine auttavat säilyttämään hiusten luonnollisen kosteuden ja sopivat kaikille hiustyypeillle. Säännöllinen käyttö vähentää sähköisyyttä, tuo hiuksille kiiltoa ja parantaa niiden kammattavuutta. Tehoaineena on käytetty Rajamäen omenaviinietikkaa, joka on 100 % luonnontuote.

Luonnollisuuden trendi näkyy nyt myös hiustenhoidossa (Mintel 2011). Luonnon omana hiustenvärin kirkastusaineena on perinteisesti käytetty omenaviinietikkaa, jonka happamuus sulkee hiussuomut ja hiuksista tulee luonnollisesti sileämmät ja kiiltävämmät. Myös Hippokrateen kerrotaan hoitaneen potilaitaan omenaviinietikalla sen puhdistavien ja parantavien ominaisuuksien vuoksi.

XZ Aito Omena -shampoo ja -hoitoaine auttavat säilyttämään hiusten luonnollisen kosteuden. Säännöllinen käyttö vähentää sähköisyyttä, tuo hiuksille upeaa kiiltoa ja parantaa niiden kammattavuutta. Tuotteet soveltuvat kaikille hiustyypeille. Tuotteissa on raikas vihreän omenan tuoksu.

”Valitsimme XZ Aito Omenan tehoaineeksi Rajamäen Omenaviinietikan, joka 100 % luonnontuotteena on hyvin perinteinen hiustenhoidossa käytetty aine. XZ Aito Omena sopiikin erinomaisesti osaksi aitoa ja alkuperäistä XZ Aito -tuotesarjaa”, kertoo tuoteryhmäpäällikkö Elina Seppänen Berner Oy:ltä.

XZ-tuotteet kehitetään suomalaisten hiusten tarpeisiin ja valmistetaan Heinävedellä. Tuotteet ovat avainlippu-tuotteita ja XZ on valittu Suomen luotetuimmaksi shampoomerkiksi 2011 Valittujen palojen lukijakyselyssä.

Tuotteet

XZ Aito Omena -shampoo 250 ml, hinta noin 3,00 euroa
XZ Aito Omena -hoitoaine 200 ml, hinta noin 3,00 euroa

Tuoteryhmäpäällikkö Päivi Räty-Tarkkanen, puh. 0207 91 4263, paivi.raty-tarkkanen@berner.fi
Tuoteryhmäpäällikkö Elina Seppänen, puh. 0207 91 4522, elina.seppanen@berner.fi

www.xz.fi

Tiedotteet, kuvat, näytteet ja kemistien asiantuntijahaastattelut

Viestintäpäällikkö Anna Virrantaus, puh. 0207 91 4669, anna.virrantaus@berner.fi

Berner Oy, puh. 0207 91 00

Jälleenmyynti

Tavaratalot ja marketit syyskuusta 2011 alkaen.

Suomalainen XZ on hoitanut hiuksia asiantuntemuksella jo yli 50 vuoden ajan. XZ-tuotteet perustuvat pitkäjänteiseen tuotekehitykseen, jota tehdään suomalaisten hiusten ehdoilla. Suurin kotimainen hiustenhoitosarja sisältää yli 30 erilaista shampoota, hiushoitoa, tehohoitoa, öljyhoitoa ja muotoilutuotetta koko perheen tarpeisiin. Kaikki XZ-hiustenhoitotuotteet ovat silikonittomia. XZ on valittu Suomen luotetuimmaksi shampoomerkiksi 2011 Valittujen palojen lukijakyselyssä.

Berner Osakeyhtiö on vuonna 1883 perustettu suomalainen perheyritys. Pääkonttorimme, tuotekehityksemme ja tuotantomme sijaitsevat Suomessa. Berner on myynnin ja markkinoinnin erikoisosaaja, joka toimii usealla eri alalla. Vuonna 2010 konsernin liikevaihto oli noin 272 MEUR ja henkilöstön määrä 530. Bernerin Päivittäistavaraosasto markkinoi ja myy tunnettuja kansainvälisiä merkkejä ja kotimaisia oman tuotekehityksen valmisteita. Tuotemerkkejämme ovat muun muassa adidas, Ainu, BabyBjörn, Herbina, LV, Oxygenol ja XZ.