LV:n kotimaiset hiustenhoidon uutuudet rauhoittavat ja kosteuttavat hiuspohjaa

Kotimainen ihonhoidon asiantuntija LV laajentaa hiustenhoidon tuotevalikoimaansa. LV Rauhoittava -sarjan shampoo, hoitoaine ja hiuspohjan tehokosteuttaja rauhoittavat kuivaa ja kiristävää hiuspohjaa ja auttavat hiuspohjaa voimaan hyvin. LV 3 in 1 Sport -shampoo pesee koko perheen hiukset ja vartalon kätevästi yhdellä tuotteella. Heinävedellä valmistettavat tuotteet ovat hajusteettomia ja väriaineettomia ja myynnissä välittömästi.

Kuiva, herkkä hiuspohja tarvitsee kosteutta ja suojaa. LV Rauhoittava -sarjan shampoo, hoitoaine ja hiuspohjan tehokosteuttaja hoitavat, kosteuttavat ja rauhoittavat tehokkaasti hiuspohjaa sekä ennaltaehkäisevät hiuspohjan kuivumista. Hajusteettomat ja väriaineettomat tuotteet sopivat hyvin myös usein toistuvaan pesuun. Kaikki LV Rauhoittava -sarjan tuotteet sisältävät hiuspohjan ihoa rauhoittavaa ja kosteuttavaa allantoiinia. Kotimainen, sokerijuurikkaasta valmistettu betaiini kosteuttaa ihoa ja hiuksia sekä parantaa hiusten kiiltoa. Kaikki tuotteet on kehitetty yhteistyössä Allergia- ja astmaliiton kanssa, ja niillä on Avainlippu-merkki.

– Kuiva, kireältä tuntuva hiuspohja on talvella yleistyvä vaiva, sillä hiuspohja saattaa reagoida kuivumalla esimerkiksi pakkaseen ja lämmitykseen. Ihon ikääntyessä hiuspohjan iho kuivuu luontaisesti, jolloin kuivuudesta johtuva hiuspohjan kutina ja hiuspohjan kiristys saattavat lisääntyä. Halusimme tuoda kotimaisia, hajusteettomia vaihtoehtoja kuivan ja kiristävän hiuspohjan hoitoon ja ennaltaehkäisyyn myös päivittäistavarakauppaan, edullisempaan hintakategoriaan, kertoo Brand Manager Sanni Väinölä.

LV Rauhoittava shampoo, 250ml, rauhoittaa ja kosteuttaa kuivaa ja herkkää hiuspohjaa. Shampoo vähentää hiuspohjan kireyttä ja saa hiuspohjan tuntumaan hoidetulta. Hellävarainen koostumus pesee hiukset tehokkaasti kuivattamatta hiuspohjaa.

LV Rauhoittava hoitoaine, 200 ml, kosteuttaa ja hoitaa hiuksia tehden niistä terveemmän näköiset. Hoitoaine vähentää hiusten sähköisyyttä ja lisää niiden luonnollista kiiltoa, tehden hiuksista helpommin käsiteltävät ja pehmeät.

LV Rauhoittava hiuspohjan tehokosteuttaja, 100 ml, lievittää hiuspohjan kireyttä ja kuivuutta ja saa hiuspohjan tuntumaan hoidetulta ja kimmoisalta. Tehokosteuttaja hoitaa, kosteuttaa ja rauhoittaa hiuspohjaa sekä ennaltaehkäisee hiuspohjan kuivumista. Tuote levitetään hiuksiin jakauksittain ja hierotaan hellävaraisesti hiuspohjaan, eikä tuotetta huuhdella pois.

LV 3 in 1 Sport -shampoo yhdistää samaan tuotteeseen shampoon, hoitoaineen ja suihkusaippuan. Tuote sopii hiusten ja vartalon usein toistuvaan pesuun koko perheelle. LV 3 in 1 Sport -shampoo hoitaa ja kosteuttaa hiuksia ja vartaloa kuivattamatta niitä. Hiukset ovat pesun jälkeen ilmavat ja pehmeät. 3 in 1 -tuote sopii hyvin esimerkiksi treenikassin vakiovarusteeksi tai mukaan matkalle.

Tuotetiedot

LV Rauhoittava shampoo, 250 ml, hinta noin 3 euroa
LV Rauhoittava hoitoaine, 200 ml, hinta noin 3 euroa
LV Rauhoittava hiuspohjan tehokosteuttaja, 100 ml, hinta noin 4,70 euroa
LV 3 in 1 Sport -shampoo, 250 ml, hinta noin 3 euroa

Tuotteet tulevat myyntiin tammikuussa 2016.

Yhteystiedot ja tuotenäytteet:

Maria Rämö, viestintä, maria.ramo@berner.fi, puh. 0207 91 4527
Sanni Väinölä, brand manager, sanni.vainola@berner.fi, puh. 0207 91 4520

Tuotekuvat: http://www.bernerbrandbank.fi/?cart=15768-fglmacjfeb&l=FI

Kuluttajatiedustelut: Berner Oy, puh. 0207 91 00

LV on hoitanut suomalaisten herkkää ihoa yli 50 vuoden ajan. Hajusteettomat ja väriaineettomat LV-tuotteet sopivat koko perheelle. Kotimainen LV-tuotesarja on kehitetty yhteistyössä suomalaisten ihoasiantuntijoiden sekä Allergia- ja astmaliiton kanssa. www.lumivalko.fi

Berner Oy on vuonna 1883 perustettu vakavarainen suomalainen perheyritys, jonka laadukkaat kotimaiset ja kansainväliset tuotemerkit ovat kiinteä osa suomalaista arkea. Toimintaamme ohjaa halu tarjota asiakkaillemme vain parhaita tuotteita ja parasta palvelua. Konsernimme liikevaihto vuonna 2014 oli 275,9 miljoonaa euroa, omavaraisuusaste 78,6 % ja henkilöstömäärä 517. Pääkonttorimme, tuotekehityksemme ja tuotantolaitoksemme sijaitsevat Suomessa ja tytäryhtiömme Ruotsissa ja Baltiassa. Lisätietoja:
www.berner.fi

Oman tuotekehityksemme tunnettuja merkkejä ovat muun muassa XZ, LV, Herbina, Heti, GreenCare, Korrek, Lasol, Nokian Jalkineet sekä Rajamäen tuotteet. Johtavana kosmetiikan maahantuojana Berner edustaa Suomessa myös monia kansainvälisiä merkkejä, kuten Calvin Klein, Chloé, Clarins, IsaDora, Marc Jacobs, philosophy, Rimmel ja Sensai.