LV puhdistaa ja raikastaa sekä urheilijan että varusteet

LV Sport pyykinpesuneste on suunniteltu erityisesti urheiluvaatteille. Se pitää erikoiskuidut kuosissaan, tehoaa ulkoillessa syntyviin tahroihin ja raikastaa hienhajuiset tekstiilit. Urheilijan usein toistuvaan suihkutteluun sopii LV Suihkusaippua, joka pesee hellävaraisesti herkänkin ihon.

Syksyllä uudet liikuntaharrastukset jälleen alkavat, ja metsät kutsuvat retkeilemään. Urheilutekstiilit saattavat saada ruoho- ja mutatahroja, ja alimmat vaatekerrokset tuskin välttyvät hieltä. Usein toistuva pesu tavallisella pyykinpesuaineella voi vaikuttaa vaatteen joustavuuteen, vedenpitävyyteen tai muihin ominaisuuksiin. LV Sport pyykinpesuaine on täsmätuote urheiluvaatteille: se poistaa tahrat tehokkaasti, neutraloi ikävät hajut alhaisissakin pesulämpötiloissa ja säilyttää tekstiilien erikoisominaisuudet. Se myös sopii mainiosti usein toistuvaan pesuun.

Herkkäihoisenkin liikkujan täytyy käydä suihkussa usein päivittäin. Tällöin suihkusaippuaksi sopii mieto ja hellävarainen LV Suihkusaippua, jonka glyseroli kosteuttaa ihoa ja jonka pH on lähellä ihon omaa. Myös hionnut hiuspohja vaatii pesua. LV Shampoo ja LV Hoitoaine pitävät hiukset raikkaina ja puhtaina ärsyttämättä herkkää ihoa. Kylpyhuoneen purkkimerta vähentää se, että LV-tuotteet sopivat koko perheelle.

Naisille ja miehille sopiva LV Teho roll-on antiperspirantti pitää kainalot kuivina liikkuessakin. Hajusteeton ja väriaineeton antiperspirantti sopii herkällekin iholle.

LV ja Enni Rukajärvi yhteistyöhön

LV ja Enni Rukajärvi ovat aloittaneet yhteistyön. Suomen lumilautailun huippunimiin kuuluva Enni tuli tunnetuksi viimeistään Sotshin olympialaisissa, joissa hän toimi lipunkantajana ja otti lajissaan slopestylessa hopeaa. LV:tä ja Enniä yhdistää suomalainen tehokkuus ja asenne sekä rakkaus puhtaaseen kotimaiseen luontoon.

Tuotteet
LV Sport pyykinpesuneste, 1 l, hinta noin 6 €

LV Suihkusaippua, 250 ml, hinta noin 3 €, 500 ml, hinta 4,70 €

LV Shampoo, 250 ml, hinta noin 3 €, 500 ml, hinta 5 €
LV Hoitoaine, 200 ml, hinta noin 3 €

LV Teho roll-on antiperspirantti, 50 ml, hinta 3,20 €

Anna Hyttinen, viestintä, anna.hyttinen@berner.fi, puh. 0207 91 4461

Sanni Väinölä, tuoteryhmäpäällikkö, sanni.vainola@berner.fi, puh. 0207 91 4520

Tuotekuvat

Berner Oy Kulutustavarat, puh. 0207 91 00

LV on hoitanut suomalaisten herkkää ihoa yli 50 vuoden ajan. Hajusteettomat, väriaineettomat ja ympäristölle ystävälliset LV-tuotteet sopivat koko perheelle. Kotimainen LV-tuotesarja on kehitetty yhteistyössä suomalaisten ihoasiantuntijoiden sekä Allergia- ja astmaliiton kanssa. www.lumivalko.fi

Berner Oy on vuonna 1883 perustettu vakavarainen suomalainen perheyritys, jonka laadukkaat kotimaiset ja kansainväliset tuotteet ovat kiinteä osa suomalaista arkea. Toimintaamme ohjaa halu tarjota asiakkaillemme vain parhaita tuotteita ja parasta palvelua. Konsernimme liikevaihto vuonna 2013 oli 265,7 miljoonaa euroa, omavaraisuusaste 79,1 % ja henkilöstömäärä 437. Pääkonttorimme, tuotekehityksemme ja tuotantolaitoksemme sijaitsevat Suomessa, tytäryhtiömme Ruotsissa ja Baltiassa. Lisätietoja: www.berner.fi

Oman tuotekehityksemme tunnettuja merkkejä ovat muun muassa XZ, LV, Herbina, Heti, greenCare, Korrek, Lasol, Nokian Jalkineet sekä Rajamäen tuotteet.