LV tuo hajusteettomia uutuuksia pyykinpesuun ja tahranpoistoon

LV laajentaa pyykinpesutuotteidensa valikoimaa kahdella uutuustuotteella. LV Color Nestemäinen pyykinpesutabletti pesee tehokkaasti koneellisen pyykkiä yhdellä pyykinpesutabletilla, ja LV Hajusteeton tahranpoistojauhe on täsmätuote kaikkein pinttyneimpiin tahroihin. Hajusteettomat ja väriaineettomat uutuustuotteet on kehitetty yhteistyössä Allergia- ja astmaliiton kanssa, ja ne sopivat herkälle iholle.

LV Color Nestemäinen pyykinpesutabletti on helppokäyttöinen uutuus kodin pyykinpesuun: nestemäinen pyykinpesuaine on pakattu tyynyksi vesiliukoisen kalvon sisälle, eikä pesuainetta pääse roiskumaan. Herkkäihoisten ei myöskään tarvitse pelätä joutuvansa kosketuksiin pesuaineen kanssa. Pyykinpesutabletti laitetaan pesurumpuun pyykkien alle, jotta tabletin kalvo pääsee heti kosketuksiin veden kanssa ja liukenee nopeasti. Yksi tabletti pesee yhden koneellisen pyykkiä, eli pyykinpesuainetta ei tule annosteltua vahingossa liikaa. Ekologinen pyykinpesutabletti pesee pyykin tehokkaasti jo 30 asteen lämpötilassa. Tuotteelle on myönnetty Joutsenmerkki.

– Erilaiset pyykinpesutabletit ovat saavuttaneet markkinoilla suuren suosion. Pesuainetta annostellaan usein liikaa, vaikka vähempikin määrä riittäisi: Tuotteen oikea annostelu tekee pesuaineesta riittoisampaa ja säästää myös luontoa. Pyykinpesutabletti on kätevä, sillä oikeasta annostelusta ei tarvitse huolehtia. Nyt markkinoilla on myös hajusteeton vaihtoehto, brand manager Sanni Väinölä kertoo.

LV Hajusteeton tahranpoistojauhe sopii vaikeiden likatahrojen poistoon tai vahvistamaan normaalin pesuaineen tehoa. Tahranpoistojauhe sisältää valkaisuainetta, joka poistaa esimerkiksi tee-, kahvi- ja punaviinitahrat jo 30 asteessa. Jauhetta on helppo annostella oikea määrä, ja se sopii sekä valkopyykille että värilliselle pyykille.

Nestemäisten pyykinpesuaineiden yleistyttyä myös tahranpoistoaineiden käyttö on lisääntynyt, sillä nestemäisistä pyykinpesuaineista puuttuvat jauheiden valkaisevat ominaisuudet. Tahranpoistojauhe on helppo apu tähän, sillä sitä voi hyvin käyttää valkopyykkiä pestessä jokaisessa koneellisessa tehostamassa pyykinpesunesteen tehoa ja pitämässä pyykin valkoisena, Väinölä neuvoo.

Tuotetiedot

LV Color Nestemäinen pyykinpesutabletti, 16 kpl x 20 g, hinta noin 6,50 euroa, myynnissä välittömästi
LV Hajusteeton Tahranpoistojauhe, 500 g, hinta noin 5,80 euroa, myynnissä välittömästi

Yhteystiedot ja tuotenäytteet:

Maria Rämö, viestintä, maria.ramo@berner.fi, puh. 0207 91 4527
Sanni Väinölä, brand manager, sanni.vainola@berner.fi, puh. 0207 91 4520

Tuotekuvat:

Kuluttajatiedustelut: Berner Oy, puh. 0207 91 00

LV on hoitanut suomalaisten herkkää ihoa yli 50 vuoden ajan. Hajusteettomat, väriaineettomat ja ympäristölle ystävälliset LV-tuotteet sopivat koko perheelle. Kotimainen LV-tuotesarja on kehitetty yhteistyössä suomalaisten ihoasiantuntijoiden sekä Allergia- ja astmaliiton kanssa. www.lumivalko.fi

Berner Oy on vuonna 1883 perustettu vakavarainen suomalainen perheyritys, jonka laadukkaat kotimaiset ja kansainväliset tuotemerkit ovat kiinteä osa suomalaista arkea. Toimintaamme ohjaa halu tarjota asiakkaillemme vain parhaita tuotteita ja parasta palvelua. Konsernimme liikevaihto vuonna 2014 oli 275,9 miljoonaa euroa, omavaraisuusaste 78,6 % ja henkilöstömäärä 517. Pääkonttorimme, tuotekehityksemme ja tuotantolaitoksemme sijaitsevat Suomessa ja tytäryhtiömme Ruotsissa ja Baltiassa.
Oman tuotekehityksemme tunnettuja merkkejä ovat muun muassa XZ, LV, Herbina, Heti, GreenCare, Korrek, Lasol, Nokian Jalkineet sekä Rajamäen tuotteet. Johtavana kosmetiikan maahantuojana Berner edustaa Suomessa myös monia kansainvälisiä merkkejä, kuten Calvin Klein, Chloé, Clarins, IsaDora, Marc Jacobs, philosophy, Rimmel ja Sensai. Lisätietoja: www.berner.fi