M2 BEAUTÉ -ripsiseerumeiden valikoima kasvaa: uusi EYELASH AWAKENING SERUM

Saksalainen selektiivistä kosmetiikkaa valmistava M2 BEAUTÉ laajentaa menestynyttä EYE CARE -tuotelinjaa uudella ripsien kasvua tehostavalla seerumilla. Uusi ripsien potentiaalin lempeästi herättävä EYELASH AWAKENING SERUM lisää ripsien pituutta ja paksuutta noin 30 % päivittäin käytettynä.

M2 BEAUTÉn tuotevalikoiman keskiössä on tarjota moderneihin kauneusvaatimuksiin sopivia, luonnollista kauneutta korostavia tuotteita. Uusi EYELASH AWAKENING SERUM täydentää jo olemassa olevien karvankasvua tukevien seerumeiden valikoimaa ja on kehitetty erityisesti heille, jotka toivovat intensiivisyyttä omiin ripsiin lopputuloksen pysyen autenttisena. Ripsiseerumin päivittäinen käyttö kasvattaa ripsien pituutta ja lisää ripsien paksuutta jopa 30 % 6–8 viikossa sen sisältämän AWAKENING Complex -yhdisteen ansiosta.

Muiden M2 BEAUTÉ -seerumeiden tapaan EYELASH AWAKENING SERUM kasvattaa ripsiä hellästi, hoitaen niitä tutkitusti tehokkailla raaka-aineilla. Ripsiseerumin teho perustuu sen kykyyn pitää ripsitupen kantasolut aktiivisina ripsen kaikissa kasvuvaiheissa. Seerumin käyttö stimuloi keratiinin tuotantoa ripsen juuressa, vähentää ennenaikaista ripsien tippumista ja edistää vaurioituneiden ripsien korjaantumisprosessia. Tehokas koostumus vahvistaa ripsen juuria, parantaa hentojen ripsien taipuisuutta ja antaa niille luonnollisen kauniin kiillon.

EYELASH AWAKENING SERUM: tasapainoinen yhdistelmä tehokkaita raaka-aineita

AWAKENING Complex: tehokas yhdiste koostuu pääosin aminohapoista, panthenolista ja vitamiineista. Yhdiste stimuloi keratiinin ja kollageenin lisääntymistä, edistää vaurioituneen ripsen korjaantumisprosessia ja vähentää ennenaikaista ripsen tippumista

Bio-plasenta: tuuheuttava, bioteknologinen raaka-aine sisältää peptidejä

Puna-apilauute: uute vaikuttaa erityisesti ripsen rakenteeseen ja pitkittää ripsien irtoamista. Flavonoideja, vitamiineja ja mineraaleja sisältävä raaka-aine elvyttää ripsiä ja tuo niille elinvoimaa

Arginiini: stimuloi ja ravitsee ripsiä

Hyaluronihappo: trendikäs, kosteutta sitova molekyyli pehmentää ja kosteuttaa ripsiä, tehden ripsistä kiiltävät

EYELASH AWAKENING SERUM on hajusteeton ja se sisältää ainoastaan dermatologisesti testattuja ja turvallisia ainesosia. Tuotteet ovat vapaita parabeeneista, hormoneista, silikoneista ja synteettisistä väriaineista. Tuotteet ovat luonnollisesti eläinkokeettomia EU-direktiivin mukaisesti.

Käyttö

Pieni määrä EYELASH AWAKENING SERUM -ripsiseerumia levitetään iltaisin yläripsien juureen puhdistetulle, kuivalle ja rasvattomalle iholle. Seerumi suositellaan levitettäväksi silmän ulkonurkasta kohti silmän sisänurkkaa.

Pakkauksen ohut meikkisienimäinen sivellin mahdollistaa seerumin levityksen lähelle yläripsien juuria. Seerumin annetaan imeytyä hetken ajan ihoon ennen muiden silmänympärysalueelle käytettävien hoitotuotteiden käyttöä.

Suositushinta

EYELASH AWAKENING SERUM 4 ml, 89,00 EUR

Saatavilla

M2 BEAUTÉ -uutuusseerumi on myynnissä helmikuussa Stockmann -tavarataloissa ja Stockmann.com-verkkokaupassa sekä Sokos-tavarataloissa, Sokos Emotion-myymälöissä ja Sokos.fi-verkkokaupassa.

Berner Oy – viestintä

Mira Marin, Viestintäasiantuntija, e-mail: mira.marin@berner.fi , puh. +358 40 672 4274

M2 BEAUTÉ – innovatiivista kauneudenhoitoa, joka korostaa luonnollista kauneuttasi

M2 BEAUTÉ on 2008 Kölnissä perustettu, selektiivistä kosmetiikkaa valmistava yritys, joka kehittää uudenlaisia, luonnollista kauneutta korostavia kosmetiikkatuotteita. Uusimman tieteellisen tutkimuksen tuloksena kehitetyt aktiiviset ainesosat tarjoavat ainutlaatuisen ja luonnollisen vaihtoehdon kauneusrutiinien tueksi, iästä riippumatta.