M2 BEAUTÉ Eyebrow Silk Perfection Balm: uusi kulmia ravitseva muotoilubalmi

Saksalainen M2 BEAUTÉ tuo markkinoille kulmia ravitsevan muotoilubalmin, joka antaa vankan pidon myös sinnikkäille kulmakarvoille. Kulmakarvojen rakennetta korjaava koostumus jättää silkkisen lopputuloksen, joka saa kulmakarvat näyttämään elinvoimaisilta.

Hyvä kulmatuote on olennainen osa meikkipussia ja antaa kasvoille ryhtiä. Uusi Eyebrow Silk Perfection Balm vastaa tarpeeseen värittömällä muotoilubalmilla, joka pitää sinnikkäimmätkin kulmakarvat kauniisti muotoiltuina. Muotoilu tekee kulmakarvoista kohotetut, elinvoimaisen näköiset ja silkkisen pehmeät koko päivän ajaksi.

Hoitava koostumus sisältää korjaavia ja kosteuttavia raaka-aineita, kuten shea-voita ja aloe vera uutetta. Hiusten- ja ihonhoidosta tuttu E-vitamiini tehostaa kosteuden sitoutumista kulmakarvoihin. Tarkoin valitut aktiiviset raaka-aineet vahvistavat kulmakarvojen rakennetta, tehden muotoilubalmista loistavan täydennyksen kulmakarvojen kasvua aktivoivien hoitotuotteiden pariksi.

Käyttö

Pakkaus sisältää pehmeän kulmaharjan, jota suositellaan kulmien muotoiluun. Muotoilu suositellaan aloitettavaksi kulmien etuosasta hennoin ylöspäin suuntautuvin liikkein. Muotoilubalmia voi käyttää sekä kuiviin että kosteisiin kulmakarvoihin.

Hyvä tietää

Kaikki M2 BEAUTÉ -tuotteet ovat vapaita parabeeneista, hormoneista, silikoneista ja ovat EU-direktiivin mukaisesti eläinkokeettomia.

Eyebrow Silk Perfection Balm, 5 ml, 44,50 EUR

Saatavilla

Eyebrow Silk Perfection Balm on saatavilla Sokos- ja Stockmann-tavarataloista sekä Emotion-myymälöistä tammikuussa 2024. Kyseessä on kausituote, joka on saatavilla vain vuoden 2024 ajan.

Lisätiedot ja tuotenäytteet

Berner Oy, kuluttajatuotteiden viestintä

Mira Marin, viestintäasiantuntija, e-mail: mira.marin@berner.fi, puh. +358 40 672 4274