Malibu Playboy – Kesäinen tuulahdus Tyynenmeren rannalta

Playboyn kesän 2011 kausituoksua on innoittanut Kalifornian rannikolla sijaitseva hiekkarannoistaan ja kuuluisista asukkaistaan tunnettu Malibun kaupunki ja sen ainutlaatuinen elämäntyyli. Malibu Playboy on raikas aromaattinen tuoksu, joka tuo mieleen valtameren ja rantaelämän väreilevän energisyyden.

Elämä on jatkuvia rantabileitä rennolle, auringon ruskettamalle ja urheilulliselle Malibu Playboy -kundille. Kundille, jonka päivät kuluvat uima-altaalla tai surffilaudan päällä, jos hän ei kruisaile maasturillaan pitkin Tyynenmeren rantaa kurvailevia Malibun katuja. Hänelle tyyli tarkoittaa siistiä, mutta samalla rentoa pukeutumista, unohtamatta kahta tärkeintä asustetta: muodikkaita designer-aurinkolaseja ja käsipuolessa kulkevaa kaunista neitoa.

Samaa rentoutta ja tyyliä on myös raikkaan aromaattisessa Malibu Playboy -tuoksussa. Tuoksun pirteys herättää mielikuvan valtamerestä ja sen rannoilla tapahtuvan elämän energisyydestä. Itse tuoksun lisäksi valikoimaan kuuluu myös innovatiivinen 24h deodorant body spray: suihkedeodorantti, jota voi suihkuttaa koko vartalolle.

Alkutuoksu: Kevyen raikasta alkutuoksua virkistävät sitruksen, omenan sekä mintun tuoksusävyt yhdistettynä ripaukseen hienostunutta nerolia.

Sydäntuoksu: Sydäntuoksu rakentuu kukkaiselle yhdistelmälle jasmiinia ja iiristä, joita korostavat sitruunaiset korianterin sekä pehmeät setripuun tuoksusävyt.

Jälkituoksu: Myskin, tonkapavun, santelipuun ja kashmirin täyteläiset pohjasävyt täydentävät tuoksun, jättäen sen leijumaan iholle eloisana ja aistillisena.

Tuotteet

Malibu Playboy EdT, 50 ml. Hinta noin 13€.

Malibu Playboy Body Spray, 150 ml. Hinta noin 5€.

Jakelu

Toukokuussa 2011 tavarataloissa ja marketeissa.

Tuoteryhmäpäällikkö Annika Ratsula, puh. 0207 91 4265, annika.ratsula@berner.fi

Tiedotteet, näytteet, kuvat ja haastattelupyynnöt

Viestintäpäällikkö Anna Virrantaus, puh. 0207 91 4669, anna.virrantaus@berner.fi

Berner Oy, puh. 0207 9100

Berner Osakeyhtiö on vuonna 1883 perustettu suomalainen perheyhtiö, jonka toiminta on kansainvälistä. Berner on myynnin ja markkinoinnin erikoisosaaja, joka toimii usealla eri alalla. Bernerin pääkonttori, tuotekehitys ja tuotantolaitokset sijaitsevat Suomessa. Baltiassa ja Ruotsissa asiakkaita palvelevat Bernerin tytäryhtiöt. Konsernin liikevaihto oli vuonna 2009 noin 260 MEUR ja henkilöstön määrä 531.

Berner Päivittäistavaraosasto myy ja markkinoi myy tunnettuja kansainvälisiä merkkejä sekä kotimaisia, oman tuotekehityksen valmisteita. Tuotemerkkejämme ovat muun muassa adidas, Ainu, BabyBjörn, Herbina, Kikkoman, Lanfranchi, Limmi, Lorenz, LV, Oxygenol, Rajamäen, Saclà, Scholl ja XZ.