Marc Jacobs Honey -naistentuoksu

HONEY

Ihastuttava, kepeä ja iloinen

Tuoksu täynnä vastustamatonta viehätysvoimaa

Marc Jacobsin uusin tuoksu Honey on eloisa, rohkea ja spontaani naistentuoksu. Tuoksupullossa näkyy Marc Jacobsin kyky yhdistellä uudella tavalla klassisia muotoja ja linjoja. Näyttävien raitojen ja leikkisten pilkkujen yhdistäminen luo yllättävän modernin ja tyylikkään kokonaisuuden.

Näyttävät raidat, naiselliset pilkut ja räväkkä väri luovat graafisesti tyylikkään kokonaisuuden, joka heijastaa Marc Jacobsin kykyä leikitellä klassisilla muodoilla ja linjoilla.  Tyylikäs pallon muotoinen, lasinen tuoksupullo on samalla kertaa leikkisä ja hienostunut. Sen lasisen pinnan läpi hehkuu tuoksun aurinkoinen kullanhohtoinen sävy. Tuoksupulloon kiinnitetyillä, keltaisena hohtavilla, leikkisillä perhosilla on näyttäviä mustia raitoja siivissään. Ne viittaavat Honey-tuoksun makeahkoon ja huomiota herättävään luonteeseen. Perhosten keskelle asetetut hohtavat helmet, kullansävyiseen laattaan painettu tuoksun logo ja tuoksupullon kaulaa kiertävä kullanvärinen rengas lisäävät pulloon hienostunutta tyylikkyyttä.

Graafinen perhoskuvio täydentää viehättäväsi keltaisilla pilkuilla koristeltua tuoksukoteloa.

Tuoksupullon ja kotelon ovat suunnitelleet yhteistyössä Coty Inc. ja Marc Jacobs.

Tuoksu

Honey on aurinkoinen, viettelevä kukkaistuoksu – iloinen, energinen ja hivenen yllätyksellinen.

Alkutuoksu:                                 Päärynä, hedelmäcocktail, mehukas mandariini

Sydäntuoksu:                              Appelsiininkukka, persikkanektari, kuusama

Jälkituoksu:                                  Hunaja, kultainen vanilja, pehmeät puun tuoksuvivahteet

Tuoksutalo: Firmenich

Parfymööri: Anne Buzantian

Tuoksu on kehitetty yhteistyössä Marc Jacobsin ja Ann Gottliebin kanssa.

Tuotevalikoima:

Honey eau de parfum 30 ml                               suositushinta 50,00 euroa

Honey eau de parfum 50 ml                              suosituahinta 69,00 euroa

Marc Jacobsin Honey-tuoksu tulee myyntiin elo-syyskuussa 2013.

Tuotekuvat saa ladattua oheisesta linkistä:

Uusimmat tiedotteemme löytyvät seuraavasta osoitteesta:

Lisätiedot:
BERNER OY, Kulutustavarat-osasto

Anne Sario, puh. 0207 91 4322, sähköposti: anne.sario@berner.fi

Kuvausnäytteet:

Maria Ovaskainen, puh. 0207 91 4274, sähköposti: maria.ovaskainen@berner.fi

Berner Kulutustavarat on myynnin ja markkinoinnin moniosaaja, joka tuntee suomalaisen kuluttajan tarpeet. Tuotevalikoimaan kuuluvat Bernerin omat päivittäistavaramerkit sekä maahantuodut kansainväliset kosmetiikkamerkit. Osaston kotimaisia tuotemerkkejä ovat Herbina, Ainu, XZ, LV, Oxygenol, Rajamäen, Korrek ja Lasol. Johtavana kosmetiikan maahantuojana Berner edustaa Suomessa myös monia kansainvälisiä merkkejä, kuten Calvin Klein, Chloé, Clarins, Gatineau, IsaDora, Mavala, Marc Jacobs, Panos Emporio, Rimmel, Sally Hansen ja Sensai. Maahantuotujen tuotteiden valikoimaan kuuluvat myös Kikkomanin ja Saclán elintarvikkeet, BabyBjörn -lastentarvikkeet sekä Omron-hyvinvointituotteet. www.berner.fi/kulutustavarat

Pikafaktat

Marc Jacobsin uusin tuoksu Honey on eloisa, rohkea ja spontaani naistentuoksu. Tuoksun energinen alku muodostuu vihreän päärynän raikkaudesta, jota mehukas mandariini ja hedelmäiset tuoksuvivahteet täydentävät. Tuoksun sydämessä kukkii naisellinen appelsiininkukka, joka yhdistyy kuusaman ja persikan tuoksuvivahteisiin. Lämpimässä, kullanhohtoisessa jälkituoksussa voi erottaa hunajaa, vaniljaa ja pehmeitä puiden tuoksuvivahteita.