• Berner Oy/

Miesten Adidas Fair Play -hygieniasarjaan uutuutena deo stick - Koko sarjan pakkaukset uudistuvat teemanaan reilu peli

Reiluun peliin kannustava miesten Adidas Fair Play -hygieniasarja on saanut joukkueeseen uuden jäsenen, Adidas Fair Play Deo Stickin. Koko sarja on uudistunut ulkoasultaan kertomaan reilun pelin merkityksestä adrenaliinia tihkuvissa, kovissa pelitilanteissa. Punaharmaan Adidas Fair Play -sarjan suihkugeeli, deo spray, deo roll-on ja deo stick tuoksuvat sporttisen raikkailta ja suojaavat hikoilulta koko päivän.

Uudistunut Adidas Fair Play -hygieniasarja haastaa miehet noudattamaan reilun pelin henkeä kaikilla elämänsä osa-alueilla. Tuoteperheen uutuus, Adidas Fair Play Deo Stick, tuo sporttiseen sarjaan entistä enemmän valinnanvaraa.

− Adidas Fair Play -hygieniasarja muistuttaa reilun pelin merkityksestä niin liikunnassa, työelämässä kuin kotiareenallakin. Punainen väri kuvastaa tunteita nostattavia, latautuneita tilanteita ja harmaa puolestaan järjen ja mielen hallintaa, Adidaksen tuotepäällikkö Minna Auvinen kertoo.

Deodoranteissa vaihtoehto jokaiseen käyttömieltymykseen

Adidas Fair Play Deo Spray- ja Adidas Fair Play Roll-On -antiperspirantit sekä uusi Adidas Fair Play Deo Stick suojaavat hikoilulta vuorokauden ympäri jännittävissäkin tilanteissa. Kaikki Adidas-hygieniatuotteet on testattu dermatologisesti ja kehitetty yhteistyössä urheilijoiden kanssa.

Sarjan tuoksu on yhdistelmä merituulen raikkautta ja metsäistä lämpöä. Hedelmäiset mandariini ja meloni yhdistyvät laventeliin, kardemummaan, sammaleiseen patsuliin sekä balsamiseen meripihkaan. Adidas Fair Play Shower Gel -suihkugeelissä tuoksuu lisäksi villinä kasvanut vesiminttu ja viileä mentoli. Suihkugeelin ihoa ja mieltä virkistävä vaikutus jatkuu pitkään vielä suihkun jälkeenkin.

Tiedote PDF-liitteenä tuotekuvineen.

Tuotteet