Muumit seikkailevat Ainu-tuttipulloissa ja XZ-shampoissa

Tänä kesänä muumihahmot seikkailevat Ainu-tuttipulloissa ja XZ:n lasten hiusten-hoitotuotteissa. Muumipeikko- ja Niiskuneiti-shampoot on suunniteltu lasten hennoille hiuksille ja herkälle hiuspohjalle. Pikku Myy -suihkushampoo pesee hellävaraisesti iholta hiekan ja meriveden päivän päätteeksi. Niiskuneiti-selvityssuihke on ehdoton uimisen ja auringon takkuun kuivattamien suortuvien selvittämisessä.

Lapsen hiukset kaipaavat omanlaistaan hoitoa, sillä ne ovat ohuemmat ja sähköisemmät kuin aikuisen. Rakastetut Muumi-hahmot tekevät pesusta pienen satuhetken. Kivan tuoksuisilla tuotteilla on myös miellyttävä pestä: hedelmäiset tuoksut ovat suomalaisten lasten mieltymysten mukaan valittuja. Muumi-tuttipullossa taas kulkee juotava mukana perheen pienimmälle kesän retkillä. Ainu-tuttipullo muumikuvioilla Suomessa valmistettu Ainu-tuttipullo kestää konepesun ja lämmityksen mikrossa. Tuttipullon sisältämä pullotutti on silikoninen ja anatomisesti muotoiltu. Pullon kuvituksessa levittyy kesäinen niitty aurinkoisessa Muumilaaksossa: Muumipeikko tutkailee simpukoita ja Pikkumyy nuuhkii kukkia samalla kun Niiskuneiti sovittelee niitä hiuksiinsa. Tuttipullo on saatavissa pinkillä, heleän sinisellä ja raikkaan vihreällä korkilla. Niiskuneiti-selvityssuihke Suihke selvittää takut ja vähentää hiusten sähköisyyttä. Hellävarainen koostumus on suunniteltu lapsen hiuksille, eikä sisällä silikonia. Selvityssuihke sopii päivittäiseen käyttöön. Selvityssuihketta suihkutetaan pestyihin, pyyhekuiviin hiuksiin ja kammataan. Tuotetta ei pestä pois vaan se jätetään hiuksiin. Selvityssuihke sopii myös esimerkiksi aamutakkujen selvittämiseen kuiviin hiuksiin suihkutettuna. Tuote tuoksuu punaisille marjoille. Muumipeikko-shampoo Muumipeikko-shampoo sopii erityisesti lyhyille hiuksille vähentäen niiden sähköisyyttä. Päärynäntuoksuisen shampoon vaaleansinisessä pakkauksessa seikkailee Muumipeikon lisäksi Haisuli. Shampoolla on mieto koostumus, joka on suunniteltu lasten hennoille hiuksille ja herkälle hiuspohjalle. Neutraali pH 7 on hellävarainen myös silmille. Niiskuneiti 2 in 1 -shampoo Vaaleanpunaisen shampoopakkauksen etiketissä pelaavat palloa Niiskuneiti ja raidallinen kissa. Niiskuneiti-shampoo helpottaa pitkien hiusten kammattavuutta ja sähköisyyttä. Shampoolla on 2 in 1 -koostumus, joka samalla pesee ja hoitaa hiukset lyhentäen ei aina niin pidettyä pesutapahtumaa. Shampoo vähentää takkuja ja tekee hiukset helpommin kammattaviksi. Tuote tuoksuu punaisille marjoille. Pikku Myy -suihkushampoo Mansikalta tuoksuva ja mansikkaisen sävyinen suihkushampoo pesee hellästi päästä varpaisiin, Pikku Myyn tuimasta ilmeestä huolimatta. Mieto koostumus on suunniteltu lapsen iholle ja neutraali pH 7 on hellävarainen silmille. Kuvat osoitteesta http://www.bernerbrandbank.fi/?cartId=249 Tuotteet XZ Niiskuneiti -selvityssuihke 150 ml, hinta noin 4,00 euroa XZ Muumipeikko -shampoo 200 ml, hinta noin 3,00 euroa XZ Niiskuneiti -shampoo 200 ml, hinta noin 3,00 euroa XZ Pikku Myy -suihkushampoo 200 ml, hinta noin 3,00 euroa Ainu Muumi -tuttipullot 200 ml, pinkki, vihreä ja sininen, hinta noin 4,80 euroa Lisätiedot Ainu/ Tuoteryhmäpäällikkö Christa Eklund, puh. 0207 91 4259, christa.eklund@berner.fi XZ / Tuoteryhmäpäällikkö Elina Puhlin, puh. 0207 91 4522, elina.puhlin@berner.fi Markkinointipäällikkö Tia Yrjölä, puh. 0207 91 4375, tia.yrjola@berner.fi Tiedotteet, kuvat, näytteet ja kemistien asiantuntijahaastattelut Viestintäpäällikkö Petra Gräsbeck, puh. 0207 91 4669, petra.grasbeck@berner.fi Uudistuneet sivut: www.ainu.fi Kuluttajatiedustelut Ainu-neuvonta puh. 0207 91 4313, maanantaista torstaihin kello 10.00–13.00 Berner Oy, puh. 0207 91 00