• Berner Oy/

Suomen eturivin miesartisteihin kuuluva, Neljä ruusua -yhtyeen laulusolisti Ilkka Alanko on valittu Tabac Original -tuoksun Suomen mallikasvoksi. Ilkan kasvot tulevat näkymään tämän syksyn ja ensi vuoden ajan Tabacin myymälämateriaaleissa ja mainoksissa.

”Ilkka on karismaattinen esiintyjä, joka on tehnyt pitkän ja menestyksekkään uran suomalaisessa musiikkimaailmassa. Hänessä on luonnetta ja hänen ulkonäössään on aimo annos miehekkyyttä, joka sopii Tabacin tyyliin”, kertoo Ilkan valinnasta mallikasvoksi Tabacin Suomen markkinointipäällikkö Daniela Berner-Ax.

”Olin otettu, kun minua pyydettiin tällaisen klassikkotuotteen mainoskasvoksi”, sanoo Ilkka Alanko. ”Jokainen tuntee Tabacin ja sen maskuliininen tuoksu tuo runsaasti mielleyhtymiä. Tiedän mikä tästä lähtien tuoksuu keikkabussissamme!”

”Haluamme yhteistyön myötä modernisoida klassikkobrändin ilmettä ja tuoda sen entistä lähemmäksi suomalaista kuluttajaa. Uskomme, että karismaattinen Ilkka puhuttelee vahvasti suomalasta mieskuluttajaa”, sanoo Daniela Berner-Ax.

Vuonna 1959 myyntiin tullut Tabac Original -tuoksu on edelleen yksi suosituimmista miesten tuoksuista Suomessa. Ikoniseen Tabac-pulloon pakatussa tuoksussa voi erottaa mm. pippurin, sitruunan, laventelin, tammisammalen, neilikan ja vetiverin tuoksuvivahteita.

Tabac Orignal on saksalaisen Mäurer & Wirtz -tuoksutalon luoma tuoksu, jonka maahantuojana ja markkinoijana Suomessa toimii Berner Oy. Tuoksun mainoskampanjoista on aina välittynyt tarina miehestä, joka asettaa itselleen tavoitteita ja haluaa saavuttaa ne. Näitä miehiä yhdistää vahva luonne, karisma ja tietenkin Tabac Original.

Lisätiedot:
BERNER OY, Kulutustavarat-osasto
Viestintäpäällikkö Anne Sario, puh. 0207 91 4322, sähköposti: anne.sario@berner.fi
Markkinointipäällikkö Daniela Berner-Ax, puh. 0207 91 4381, sähköposti: daniela.berner-ax@berner.fi

Tiedotteeseen liittyvät kuvat voi ladata oheisesta linkistä:

Berner Kulutustavarat on myynnin ja markkinoinnin moniosaaja, joka tuntee suomalaisen kuluttajan tarpeet. Tuotevalikoimaan kuuluvat Bernerin omat päivittäistavaramerkit sekä maahantuodut kansainväliset kosmetiikkamerkit. Osaston kotimaisia tuotemerkkejä ovat Herbina, Ainu, XZ, LV, Oxygenol, Rajamäen, Korrek ja Lasol. Johtavana kosmetiikan maahantuojana Berner edustaa Suomessa myös monia kansainvälisiä merkkejä, kuten Calvin Klein, Chloé, Clarins, Gatineau, IsaDora, Mavala, Marc Jacobs, philosophy, Rimmel, Sally Hansen ja Sensai. Maahantuotujen tuotteiden valikoimaan kuuluvat myös Kikkomanin ja Saclán elintarvikkeet, BabyBjörn-lastentarvikkeet sekä Omron-hyvinvointituotteet. www.berner.fi/kulutustavarat

Pikafaktat