NUXE Super Serum (10) Eye: innovaatio silmänympärysihon kokonaisvaltaiseen hoitoon

Uusi silmänympärysseerumi tiivistää sisarensa, Super Serum (10) -kasvoseerumin teknologisen innovaation erityiseen silmänympärysalueelle optimoituun koostumukseen, joka aktivoi ihon nuorekkuustekijöitä ja vähentää väsymyksen merkkejä. Toistensa vaikutusta täydentävä tehopari, virkistävä kasviperäinen kofeiini ja biomimeettiset peptidit vähentävät väsymyksen tyypillisimpiä ihomuutoksia tummuutta ja turvotusta. Aistillinen silmänympärysseerumi pitää sisällään öljyjen ravitsevuuden ja seerumin miellyttävän raikkaan tunteen.

Super Serum (10) Eye -silmänympärysseerumin koostumus on tehokas yhdistelmä 95 % luonnollisia raaka-aineita, jotka aktivoivat ihon biologisia toimintoja jopa 10 vuotta nuoremman ihon kaltaisiksi. Uutuustuotteen teknologia on adaptoitu innovatiivisesta Super Serum (10) -kasvoseerumista, joka yhdistää NUXEn kasviöljyjen asiantuntijuuden luonnonmukaiseen mikrofluidiseen enkapselointiin. Fraktoiduista kasviöljyistä muodostuu öljyn ravitsevia ominaisuuksia sisältäviä kasviöljyhelmiä, jotka tehostavat aktiivisten raaka-aineiden imeytymistä ihoon.

Intensiivistä anti-aging tehoa ja levännyt katse

Patentoitu kasviyhdiste, kirkastava niasiiniamidi, tuhannet fraktoidut kasviöljyhelmet ja luonnollista hyaluronihappoa sisältävä seerumipohja tarjoavat kokonaisvaltaisen korjaavuuden silmänympärysalueelle.* Yhdessä ne aktivoivat ihon nuorekkuustekijöitä ja pitävät ihon vastustuskykyisempänä ihon ennenaikaista ikääntymistä vastaan.

Silmänympärysseerumin koostumusta on täydennetty virkistävällä kasviperäisellä kofeiinilla ja biomimeettisillä peptideillä. Toistensa tehoa täydentävät raaka-aineet vähentävät tehokkaasti silmänympärysalueen tummuutta ja turvotusta, aktivoiden ihon mikroverenkiertoa ja ehkäisten nesteen ja rasvan kertymistä silmänympärysalueelle.

Aistillinen koostumus yhdistää öljyn ravitsevuuden ja seerumin raikkauden

Virkistävään seerumipohjaan hajautuneet kasviöljyhelmet takaavat silmänympärysiholle öljyn ravitsevuuden ja seerumin raikkauden. Tuotetta voi käyttää sellaisenaan aamuin illoin, eikä sen päälle tarvitse lisätä silmänympärysvoidetta. Pehmeä ja aistillinen tuoksu on kehitetty soveltumaan silmänympärysalueelle, ja se pitää sisällään vihreiden lehtien, limen ja sapen vivahteita.

Vegaaniystävällinen koostumus on kehitetty NUXEn arvojen mukaisesti ja se sisältää 95 %:a luonnollista alkuperää olevia raaka-aineita.

Kokonaisvaltaista korjaavuutta silmänympärysalueella

Super Serum (10) Eye -silmänympärysseerumia testattiin kattavasti ohimolta ohimolle. Dermatologin tekemässä arvioinnissa sibeliusrypyt häivyttyivät noin 30 %:a, silmäkulmienryppyjä oli nähtävissä noin 35 %:a vähemmän ja ihon heleys oli kohentunut noin 40 %:a.

Välittömät tulokset:

Kaikki testin jäsenet kertoivat silmänympärysalueen tuntuvan kosteutetulta (*1)

87 %:a kertoi silmänympärysalueen näyttävän heleämmältä (*1)

Säännöllisessä käytössä:

Kaikki testin jäsenet kertoivat tummien silmienalusten kirkastuneen *2

97 %:a testin jäsenistä kertoi silmänympärysalueen näyttävän nuorekkaammalta *2

*1 Kuluttajatesti, 31 vapaaehtoista, tyytyväisyysprosentti mitattu heti ensimmäisestä käyttökerrasta

*2 Kuluttajatesti, 31 vapaaehtoista, tyytyväisyysprosentti mitattu 56 päivän käytön jälkeen

*) Super Serum (10) -kasvoseerumin kykyä aktivoida ihon nuorekkuustekijöitä tutkittiin vertaamalla hoitamatonta mikro-dermistä kymmenen vuotta vanhempaan mikro-dermikseen. Vanhemman mikro-dermiksen biologiset toiminnot palautuivat nuoremman mikro-dermiksen toimintojen kaltaisiksi, kun sitä hoidettiin Super Serum (10) -seerumilla, joka lisäsi nuorekkuutta ylläpitävien säikeiden määrää ja paransi niiden jakautumista.

Suositushinta

Super Serum (10) Eye, 15 ml, 68,50 EUR

Saatavilla

Super Serum (10) Eye -silmänympärysseerumi on saatavilla syyskuussa 2023 valikoiduista Sokos- ja Stockmann-tavarataloista sekä Sokos.fi- ja Stockmann.com -verkkokaupoista.

Lisätiedot ja tuotenäytteet

Berner Oy – viestintä

Mira Marin, viestintäasiantuntija, e-mail: mira.marin@berner.fi puh. +358 40 672 4274