philosophy miracle worker overnight -yövoide

Ajan kulumisen myötä syntyviä ihon ikääntymisen merkkejä tehokkaasti hoitava yövoide

miracle worker overnight -yövoide vaikuttaa kolmella tavalla ihon ikääntymisen merkkien syntymiseen:

1. Se ehkäisee ikääntymistä aiheuttavien proteiinien kertymistä ihosolun tumaan.
  2. Se aktivoi kollageenin muodostumista fibroblastisoluissa.
  3. Se kosteuttaa ja hoitaa tehokkaasti ihoa.

Ikääntymistä aiheuttavien proteiinien kertyminen ihosolun tumaan

Columbian yliopistossa tehdyssä tutkimuksessa kävi ilmi, että solun tuma tuottaa prelamin a

-nimistä proteiinin esiastetta, jolla on merkittävä vaikutus solun toimintaan ja ikääntymiseen. Hyvin toimivassa ihossa prelamin a muuttuu lamin a -nimiseksi proteiiniksi, joka ylläpitää solun tuman muotoa ja tasapainoista toimintaa. Se toimii ikään kuin tuman sisäisenä tukiverkkona. Iän myötä tämä toiminta häiriintyy, jolloin prelamin a ei enää muutu lamin a:ksi, vaan muuntuu progerin-nimiseksi proteiiniksi.

Lamin a:n määrän vähentyessä ja progeriinin määrän lisääntyessä tuman tukiverkko heikkenee. Tuma menettää pyöreää muotoaan ja sen toiminnot heikkenevät. Tuman heikentynyt toiminta vaikuttaa ennen kaikkea solun jakautumiseen, dna-vaurioiden korjaamiseen, kollageenin ja elastiinin muodostumiseen vaikuttavien geenien toimintaan sekä viestien kulkeutumiseen tuman ja solun välillä.

Ehkäistäkseen ja hidastaakseen progeriinin kertymistä tumaan philosophy lisäsi miracle worker overnight

-yövoiteeseensa harvinaista leväuutetta (alaria esculenta). Levä poistaa tumaan kertynyttä progeriinia ja ylläpitää ja tukee siten tuman tasapainoista toimintaa.

Uuden sukupolven C-vitamiini tehostaa kollageenin muodostumista ihossa

miracle worker overnight -yövoide sisältää myös uuden sukupolven C-vitamiinia, joka aktivoi kollageenin ja elastiinin muodostumista fibroblastisoluissa. Tämä uuden sukupolven C-vitamiinimolekyyli sisältää normaalin kuuden hiiliatomin sijaan kahdeksan hiiliatomia. C-vitamiinin tehoa lisäävät soijaproteiinista ja hiivauutteesta johdetut peptidit.

Ihon oikean kosteuspitoisuuden ylläpitäminen

Voiteen koostumus on valmistettu siten, että se muodostaa ihon pintaan ohuen, hengittävän kalvon, joka vahvistaa ihon luonnollista suojamuuria ja ehkäisee tehokkaasti kosteuden haihtumista ihosta.

miracle worker overnight -yövoiteen näkyvät ja tuntuvat vaikutukset ihossa:

• Rypyt madaltuvat
  • Iho tuntuu aiempaa kiinteämmältä ja kimmoisammalta
  • Iho näyttää aamulla nuorekkaalta, raikkaalta ja levänneeltä

miracle worker overnight -yövoide 60 ml, suositushinta 54,30 euroa.

miracle worker overnight -yövoide on myynnissä välittömästi.

Hyvän parin miracle worker overnight -yövoiteelle muodostaa miracle worker moisturizer -päivävoide, joka ehkäisee auringonvalon, ilman epäpuhtauksien ja stressin aiheuttamaa ihon ennenaikaista vanhenemista. Voide kiinteyttää ja kosteuttaa tehokkaasti ihoa samalla, kun se häivyttää iholta ikääntymisen merkkejä. miracle worker moisturizer -päivävoiteen vaikutus perustuu sen sisältämään resveratrol-nimiseen vaikuttavien aineiden yhdistelmään. Resveratrol ylläpitää ihon toimintoja sekä rauhoittaa ja tasapainottaa ihoa. Resveratrol koostuu C-vitamiinista, glutationi-nimisestä peptidistä ja tehokkaista antioksidanteista.

miracle worker moisturizer -päivävoide 60 ml, suositushinta 53,50 euroa.

Tuotekuvat saa ladattua oheisesta linkistä:

Uusimmat tiedotteemme löytyvät osoitteesta:

Lisätiedot ja kuvausnäytteet:

BERNER OY, kulutustavarat-osasto

Anne Sario, puh: 0207 91 4322, sähköposti: anne.sario@berner.fi

Berner Oy on vuonna 1883 perustettu vakavarainen suomalainen perheyritys, jonka laadukkaat kotimaiset ja kansainväliset tuotteet ovat kiinteä osa suomalaista arkea. Toimintaamme ohjaa halu tarjota asiakkaillemme vain parhaita tuotteita ja parasta palvelua. Konsernimme liikevaihto vuonna 2013 oli 265,7 miljoonaa euroa, omavaraisuusaste 79,1 % ja henkilöstömäärä 437. Pääkonttorimme, tuotekehityksemme ja tuotantolaitoksemme sijaitsevat Suomessa, tytäryhtiömme Ruotsissa ja Baltiassa. Lisätietoja: www.berner.fi

Oman tuotekehityksemme tunnettuja merkkejä ovat muun muassa XZ, LV, Herbina, Heti, greenCare, Korrek, Lasol, Nokian Jalkineet sekä Rajamäen tuotteet.