PLAY IT ROCK…Uskalias uutuustuoksu naisille Playboylta

Aiemmin tänä vuonna Playboy toi markkinoille kaikkien aikojen ensimmäiset naisten tuoksunsa. Nyt linja laajenee neljännellä, ajan henkeen sopivalla rock-henkisellä Play It Rock -tuoksulla. Punainen käärmeennahkakuvioitu pakkaus kätkee sisäänsä herkullisen viettelevän kukkais-itämaisen tuoksun, jonka seksikkyys ja särmikkyys herättävät mielikuvan todellisesta rock´n´roll -elämäntyylistä.

Välähdys rock-maailmasta

Kiiltoa, säihkettä silmissä, aistillinen huulten lipaisu ja rock-henkisen nahkahameen verhoileman lantion heilautus… Mistä rokkaavassa Playboy-maailmassa on kyse? Kuumimmista muusikoista, tyylikkäimmistä julkkiksista ja trendikkäimmillä klubeilla järjestettävistä keikoista. Päästäkseen osaksi tätä maailmaa, pitää olla rohkeutta ja asennetta tarttua hetkeen. Antaa musiikin soida ja suihkauksen Play It Rock -tuoksua tuoda esiin särmikkään ja menevän rokkitytön!

Seksikäs ja viettelevä tuoksu

Play It Rock on vangitsevan aistillinen ja naisellinen tuoksu, jonka eksoottisen kukkaista sydäntuoksua ympäröivät syötävän herkulliset makeat ja mausteiset tuoksusävyt.

Alkutuoksussa energinen veriappelsiini yhdistyy makean houkuttavaan karamellisoituun omenaan. Omaa luonnettaan alkutuoksulle antaa myös sahrami, ennen kuin alkutuoksu sulautuu kukkaiseen sydäntuoksuun. Tuoksun aistillisen sydämen muodostavat appelsiininkukka, kärsimyskukka sekä frangipani. Lopuksi esiin leijailee salaperäinen ja vastakohtaisuuksista muodostuva jälkituoksu, jossa täyteläiset patsulin ja eebenpuun tuoksuvivahteet yhdistyvät vaniljaan ja nahan tuoksuun.

Rohkea design

Tuoksun rock-henkisyys näkyy myös tuoksun särmikkään tyylikkäässä pakkauksessa. Muiden Playboyn naisten tuoksujen tapaan tuoksun ulkopakkausta koristaa kuuluisa pupulogo. Tällä kertaa pupu on kuitenkin tehty rock-hengessä hopeisella niittikuvioinnilla ja muuta pakkausta sekä body spray -pulloa koristava punainen käärmeennahkakuosi on kuin suoraan glam rock -tähden vaatekaapista. Aiemmista poiketen myös pakkauksen päälle on perinteisen pupun sijaan painettu mustalla huulipunalla tehty suukko. Särmikästä ja katseet vangitsevaa linjaa noudattaa myös tuoksun pullo, jonka korkki on kirkkaanpunainen sekä itse tuoksu, joka on värjätty hennon punaiseksi.

TUOTETIEDOT

PLAYBOY PLAY IT ROCK

Valikoima

Eau de Toilette, 30 ml. Hinta noin 13€.

Body Spray, 75 ml. Hinta noin 4€.

Play It Rock -tuoksu

Alkutuoksu: Veriappelsiini, karamellisoitu omena, sahrami

Sydäntuoksu: Kärsimyskukka, frangipani, appelsiininkukka

Jälkituoksu: Eebenpuu, vanilja, patsuli, nahantuoksu

Tuotekuvat osoitteesta

Jakelu

Marraskuussa 2011 tavarataloissa ja marketeissa.

Tuoteryhmäpäällikkö Annika Ratsula, puh. 0207 91 4265, annika.ratsula@berner.fi

Tiedotteet, näytteet, kuvat ja haastattelupyynnöt

Viestintäpäällikkö Anna Virrantaus, puh. 0207 91 4669, anna.virrantaus@berner.fi

Markkinointiviestinnän tuottaja Antti Saine, puh. 0207 91 4605, antti.saine@berner.fi

Berner Oy, puh. 0207 9100

Berner Osakeyhtiö on vuonna 1883 perustettu suomalainen perheyhtiö, jonka toiminta on kansainvälistä. Berner on myynnin ja markkinoinnin erikoisosaaja, joka toimii usealla eri alalla. Bernerin pääkonttori, tuotekehitys ja tuotantolaitokset sijaitsevat Suomessa. Baltiassa ja Ruotsissa asiakkaita palvelevat Bernerin tytäryhtiöt. Konsernin liikevaihto oli vuonna 2010 noin 272 MEUR ja henkilöstön määrä 530.

Berner Päivittäistavaraosasto myy ja markkinoi myy tunnettuja kansainvälisiä merkkejä sekä kotimaisia, oman tuotekehityksen valmisteita. Tuotemerkkejämme ovat muun muassa adidas, Ainu, BabyBjörn, Herbina, Kikkoman, Lanfranchi, Limmi, LV, Oxygenol, Rajamäen, Saclà ja XZ.