PLAYBOY ESITTELEE: Todellisten pelinaisten tuoksut

Maineikas Playboy-brändi esittelee kolme kaikkien aikojen ensimmäistä naisten tuoksuaan. Jokainen tuoksu ilmentää yhtä kolmesta askeleesta kohti täydellistä viettelystä – flirttaileva Play It Lovely, lumoava Play It Sexy ja valloittava Play It Spicy. Tuoksut ja niiden pakkaukset heijastavat Playboyn ainutlaatuista maailmaa.

Tuotekuvat osoitteesta: http://www.bernerbrandbank.fi/?cart=3219-ilcckdicag&l=FI

Miksi aloitteen tekemisen pitäisi olla miesten etuoikeus? Playboyn maailmassa olennaista on itsevarma asenne, jonka avulla jokainen nainen määrää itse pelin kulun. Jokaisessa naisessa piilee sisäinen flirttailija, joka odottaa mahdollisuutta saada näyttää taitonsa. Nyt maineikas Playboy lanseeraa kolme vastustamatonta naisten tuoksua, joiden avulla jokainen nainen voi voittaa huoneen tavoitelluimman kundin huomion.

Jokainen viekoitteleva tuoksu edustaa yhtä kolmesta askeleesta matkalla kohti täydellistä viettelyä. Viehättävän flirttaileva Play It Lovely tekee lähtemättömän ensivaikutelman, aistillisen jännittävä Play It Sexy sopii huumaavaan iltaan ja rohkean viettelevän Play It Spicy -tuoksun avulla mies on koukussa.

Kaikkien kolmen tuoksun houkutteleva vetovoima sekä Playboylle ominainen tyyli heijastuvat myös tuoksupullojen sekä pakkausten muotoilussa. Naisellisen muodokkaat pullot ovat saaneet muotonsa legendaariselta Playboy-pupulogolta. Jokaisen pullon kyljessä kimmeltää pieni pupunsilmä ja leikkisä korkki on maailmankuulujen pupunkorvien muotoinen. Pullon ilmeen viimeistelee sen kaulaa koristava musta rusetti. Jokaisen tuoksun väri sekä ulkopakkaus ilmentävät tuoksun roolia osana täydellistä viettelyä.

Vain kolme askelta täydelliseen viettelyyn: kiehdo, lumoa ja pidä hänet otteessasi. Alla olevista muistilistoista voi tarkistaa onko valmis ottamaan seuraavan askeleen!

PLAY IT LOVELY – viehättävä ensivaikutelma

(x) Päällä suosikkimekko

(x) Huulilla aavistus kiiltoa

(x) Otsalle laskeutuva hiuskiehkura

(x) Suihkaus Play It Lovely -tuoksua!

Kun nainen haluaa tulla huomatuksi, hän tietää miten se tehdään: sisääntulon on oltava oikeanlainen!

Play It Lovely on raikas kukkaishedelmäinen tuoksu, joka hurmaa ja jättää kaipaamaan enemmän. Kevyessä tuoksussa on leikkisää viattomuutta, joka korostaa luonnollista kauneutta ja viehätysvoimaa. Kuin ensimmäinen houkutteleva askel viettelyn tiellä..

PLAY IT SEXY – vastustamatonta vetovoimaa

(x) Korkeat korot

(x) Salaperäinen katse

(x) Katseet kääntävä asu

(x) Suihkaus Play It Sexy -tuoksua!

Uskalla viedä viettelytekniikkasi seuraavalle tasolle! Kun ilta lähestyy, tulee ottaa oikeat aseet käyttöön.

Tummasävyisempi Play It Sexy -tuoksu on kuin luotu illan juhliin. Tyylikäs tuoksu, joka avautuu eksoottisen hedelmäisenä ja jää leijumaan iholle huumaavan aistillisena. Kun näyttää hyvältä ja ennen kaikkea tuntee olonsa hyväksi, ei tarvitse kuin löytää hänet kenet haluaa. Yksi pikainen katse… ja hän ei voi vastustaa!

PLAY IT SPICY – jakamatonta huomiota

(x) Hehkuva iho

(x) Näyttävä kampaus

(x) Rohkea olo

(x) Suihkaus Play It Spicy -tuoksua!

Ilta tummuu ja aika kiirehtii, on aika ottaa viimeinen askel viettelyn tiellä. Se vaatii äärimmäistä tyyliä sekä vastustamatonta Playboy-itsevarmuutta!

Pirskahteleva kukkais-itämainen Play It Sexy -tuoksu on kolmikon särmikkäin ja seksikkäin, täynnä jännitystä ja vetovoimaa. Sen eläväisyys ja hedelmäisyys sekä täyteläinen jälkituoksu eivät jää huomiotta.

Aisti, kuinka hän tuijottaa sinua ja on huumaantunut pelkästä läsnäolostasi. Anna hänen luulla olevansa tilanteen tasalla – tämä on sinun pelikenttäsi!

TUOTETIEDOT

PLAYBOY NAISTEN TUOKSUT

Play It Lovely, Play It Sexy, Play It Spicy

Playboy esittelee kolme kaikkien aikojen ensimmäistä naisille tarkoitettua tuoksuaan: Play It Lovely, Play It Sexy sekä Play It Spicy. Jokainen huumaava tuoksu ilmentää yhtä kolmesta askeleesta kohti täydellistä viettelyä – flirttaileva Play It Lovely, lumoava Play It Sexy ja vangitseva Play It Spicy.

Tuotteet

Eau de Toilette, 30 ml. Hinta noin 13€.

Body Spray, 75 ml. Hinta noin 4€.

Play It Lovely on raikas kukkaishedelmäinen tuoksu

Alkutuoksu:                                      Sitrushedelmä, karhunvatukka ja päärynä

Sydäntuoksu:                                   Orkidea, kuuköynnös ja putkiruusu

Jälkituoksu:                                      Meripihka, patsuli ja tonkapapu

Tuoksun luoja:                                 Givaudan

Play It Sexy on aistillinen itämainen tuoksu

Alkutuoksu:                                      Greippi, mandariini ja punapippuri

Sydäntuoksu:                                   Jasmiinitee, osmanthuskukka ja lakritsa

Jälkituoksu:                                      Vanilja, patsuli, santelipuu ja tonkapapu

Tuoksun luoja:                                 Firmenich

Play It Spicy on pirskahteleva kukkais-itämainen tuoksu

Alkutuoksu:                                      Granaattiomena, Bellini kuohuviinicocktail ja punaiset marjat

Sydäntuoksu:                                   Tiikerililja, passionkukka ja heliotrooppi

Jälkituoksu:                                      Meripihka, santelipuu ja vanilja

Tuoksun luoja:                                 Givaudan

Syyskuussa 2011 tavarataloissa ja marketeissa.

Tuoteryhmäpäällikkö Annika Ratsula, puh. 0207 91 4265, annika.ratsula@berner.fi

Tiedotteet, näytteet, kuvat ja haastattelupyynnöt

Viestintäpäällikkö Anna Virrantaus, puh. 0207 91 4669, anna.virrantaus@berner.fi

Berner Oy, puh. 0207 9100

Berner Osakeyhtiö on vuonna 1883 perustettu suomalainen perheyhtiö, jonka toiminta on kansainvälistä. Berner on myynnin ja markkinoinnin erikoisosaaja, joka toimii usealla eri alalla. Bernerin pääkonttori, tuotekehitys ja tuotantolaitokset sijaitsevat Suomessa. Baltiassa ja Ruotsissa asiakkaita palvelevat Bernerin tytäryhtiöt. Konsernin liikevaihto oli vuonna 2010 noin 272 MEUR ja henkilöstön määrä 530.

Berner Päivittäistavaraosasto myy ja markkinoi myy tunnettuja kansainvälisiä merkkejä sekä kotimaisia, oman tuotekehityksen valmisteita. Tuotemerkkejämme ovat muun muassa adidas, Ainu, BabyBjörn, Herbina, Kikkoman, Lanfranchi, Limmi, LV, Oxygenol, Rajamäen, Saclà ja XZ.