Ranan tuorepastauutuuksilla tyyliä ja helppoutta keittiöön

Giovanni Rana, Italian markkinajohtaja täytepastoissa, tuo Suomen markkinoille kaksi uutuutta: Bolognese-tortellinit sekä Tomaatti & Mozzarella -tuorepastan. Täytepasta on helppo ja herkullinen ateriavaihtoehto. Korkean laadun ja makunautinnon takaavat parhaiden raaka-aineiden käyttö ja italialainen pastaperinne.

Korkealaatuiset Giovanni Rana -tuorepastat on tehty tuoreista kananmunista, pehmeimmästä Semolina- durumvehnälaadusta, sekä tarkkaan valituista, maukkaista juustoista. Ranan tuorepastat ovat korkealaatuisia ja helppovalmisteisia sekä aidosti italialaisia.

Rana Bolognese -tortellinit ovat täytettyjä, pieniä tuorepastarenkaita, jotka on nipistetty nyyteiksi. Ne sisältävät maukasta liha- ja tomaattipohjaista täytettä. Tortellini on perinteinen, bolognalainen pastalajike. Legendan mukaan tortellinien keksijä vakoili kylpevää kaunotarta avaimenreiästä. Huonossa valossa hän onnistui näkemään vain naisen täydellisen navan, jonka innoittamana tortellinit saivat pyöreän muotonsa. Tuote ei sisällä väri- tai säilöntäaineita.

Rana Tomaatti & Mozzarella -tuorepasta on muodoltaan ravioleja eli suurikokoisia täytepastatyynyjä. Raviolit sisältävät herkullisen täyteläistä tomaatti-mozzarella-täytettä.

Molemmat tuorepastalaadut keitetään viiden minuutin ajan runsaassa, maun mukaan suolatussa vedessä. Pasta valutetaan ja lisätään mausteet, kuten pesto- tai pastakastike. Annoksen voi nauttia myös perinteiseen italialaiseen tapaan sekoittamalla pastaan hieman sulaa voita, johon on lisätty muutama salvian lehti, ja ripottelemalla päälle parmesaania.

Saatavilla on uutuuksien lisäksi myös täytetyt tuorepastat Sieni Ravioli, Juusto Tortellini, Kinkku Cappelletti ja Ricotta & Pinaatti Tortellini sekä tuorepastat Spaghetti, Pinaatti & Maustamaton ja Lasagne.

PDF-liitteenä tiedote kuvineen.

Tuote