Rimmel B.B. Cream

Naiset ovat kautta aikojen halunneet ihonsa näyttävän mahdollisimman tasaiselta ja virheettömältä. Tuon unelman täyttämiseen Rimmel on kehittänyt B.B. Cream -voiteensa, jossa yhdistyvät ihonhoidon ja meikkivoiteen parhaat ominaisuudet. Sen 9 eri ominaisuutta saavat ihon näyttämään tasaiselta ja virheettömältä luonnollisella tavalla.

Rimmelin B.B. cream -voiteessa yhdistyy 9 ihonhoidollista ja meikillistä ominaisuutta. Voide tasoittaa ihon pintaa, sitoo tehokkaasti kosteutta ihoon, supistaa laajentuneita huokosia ja suojaa ihoa tehokkaasti ulkopuolisilta ärsytystekijöiltä. Tämän lisäksi se häivyttää ihon virheellisyyksiä, tasoittaa ihon väriä, peittää näpyt, saa ihon näyttämään virheettömältä, kirkastaa ihon väriä ja jättää ihon mattapintaiseksi. B.B. Cream jättää iholle luonnollisen lopputuloksen, joka pysyy siistin näköisenä koko päivän. Voiteen sisältämä aurinkosuojakerroin SPF 25 suojaa ihoa UV-säteiden haitallisilta vaikutuksilta.

Jotta jokainen löytäisi itselleen sopivan sävyisen Rimmelin B.B. Cream -voiteen, kuuluu tuotteen värivalikoimaan kaksi sävyä: Light ja Medium. B.B. Cream -voide on koostumukseltaan kevyt ja tuntuu iholla miellyttävän raikkaalta. Sitä voidaan käyttää joko sellaisenaan tai haluttaessa pohjustusvoiteena värivoiteen alla.

Rimmelin B.B. Cream -voide 30 ml tulee myyntiin marraskuussa 2012 ja sen suositushinta on 11,90 euroa.

Tuotekuvat saa ladattua oheisesta linkistä:

Oheinen tiedote on tallennettu upea.fi-sivustomme mediaosioon nimellä Rimmel B.B. Cream 9-in-1. Mediaosion käyttäjätunnus on kosmetiikka ja salasana kauneus.

Lisätiedot:

BERNER OY, Kulutustavarat-osasto

Anne Sario, puh. 0207 91 4322, sähköposti: anne.sario@berner.fi

Kuvausnäytteet:

Henna Nevasaari, puh. 0207 91 4210, sähköposti: henna.nevasaari@berner.fi

Berner Kulutustavarat on myynnin ja markkinoinnin moniosaaja, joka tuntee suomalaisen kuluttajan tarpeet. Tuotevalikoimaan kuuluvat Bernerin omat päivittäistavaramerkit sekä maahantuodut kansainväliset kosmetiikkamerkit. Osaston kotimaisia tuotemerkkejä ovat Herbina, Mariderm, Ainu, XZ, LV, Oxygenol, Rajamäen, Korrek ja Lasol. Johtavaa kosmetiikan maahantuojana Berner edustaa Suomessa myös monia kansainvälisiä merkkejä, kuten Calvin Klein, Chloé, Clarins, Gatineau, IsaDora, Mavala, Marc Jacobs, Rimmel, Sally Hansen ja Sensai. Maahantuotujen tuotteiden valikoimaan kuuluvat myös Kikkomanin ja Saclán elintarvikkeet, BabyBjörn -lastentarvikkeet sekä Omron-hyvinvointituotteet. www.berner.fi

Pikafaktat

Rimmelin B.B. Cream -voiteessa yhdistyvät ihonhoidon ja meikkivoiteen parhaat ominaisuudet. Sen 9 eri ominaisuutta saavat ihon näyttämään tasaiselta ja virheettömältä luonnollisella tavalla.