• Berner Oy/

Rimmel Fresher Skin SPF15 -meikkivoide – raikas, luonnollinen lopputulos koko päiväksi

Uusi Rimmel Fresher Skin SPF15 -meikkivoide jättää iholle raikkaan, luonnollisen ja keskipeittävän lopputuloksen koko päiväksi. Erittäin kevyt koostumus muuttuu iholle levitettäessä kevyen geelimäisestä kermaiseksi voiteeksi, joka levittyy tasaisesti iholle ja kuivuu nopeasti. Kerrostettava koostumus tuntuu iholla miellyttävältä, ja lopputulos on luonnollisen mattapintainen. Hikeä ja kosteutta kestävä koostumus ei tuki ihohuokosia tai kerry ihon juonteisiin.

Meikkivoiteen sisältämät luonnolliset mineraalipuuterit auttavat sitomaan iholta ylimääräistä rasvaa ja vähentämään kiiltoa. Aloe, kamomilla ja merileväuute auttavat tasoittamaan ihon sävyä ja vähentämään punaisuutta. Aurinkosuojakerroin SPF15 suojaa ihoa auringon haittavaikutuksilta.

Fresher Skin -meikkivoiteesta tulee myyntiin neljä sävyä:

010                     Light Porcelain
100                     Ivory
103                     True Ivory
200                     Soft Beige

Tuotetiedot

Rimmel Fresher Skin SPF15 -meikkivoide, 25 ml, suositushinta 9,90 euroa, tulee myyntiin syyskuussa 2016

Yhteystiedot ja kuvausnäytteet

BERNER OY, Kuluttajatuotteet-osasto

Maria Rämö, puh. 0207 91 4527, sähköposti: maria.ramo@berner.fi

Tuotekuvat: http://www.bernerbrandbank.fi/?cart=17126-caljalhjaj&l=FI

www.fi.rimmellondon.com
www.facebook.com/RimmelLondonFI
Instagram: @RimmelLondonFi

Uusimmat tiedotteemme löytyvät osoitteesta: www.berner.fi/uutishuone

Berner Oy on vuonna 1883 perustettu vakavarainen suomalainen perheyritys, jonka laadukkaat kotimaiset ja kansainväliset brändit ovat kiinteä osa suomalaista arkea. Toimintaamme ohjaa halu tarjota asiakkaillemme vain parhaita tuotteita ja parasta palvelua. Konsernimme liikevaihto vuonna 2015 oli 289,3 miljoonaa euroa, omavaraisuusaste 76,9 % ja henkilöstömäärä 524. Pääkonttorimme, tuotekehityksemme ja tuotantolaitoksemme sijaitsevat Suomessa, tytäryhtiömme Ruotsissa ja Baltiassa.

Oman tuotekehityksemme tunnettuja merkkejä ovat muun muassa XZ, LV, Herbina, Heti, GreenCare, Korrek, Lasol, Nokian Jalkineet sekä Rajamäen tuoteperhe. Johtavana kosmetiikan maahantuojana Berner edustaa Suomessa myös monia kansainvälisiä merkkejä, kuten Calvin Klein, Chloé, Clarins, IsaDora, Marc Jacobs, philosophy, Rimmel ja Sensai. Lisätietoja:
www.berner.fi