Rintamaidolle suunniteltu syöttöratkaisu toimii imettämisen tukena

Ainu Medela Alma on rintamaidolle suunniteltu syöttöratkaisu, joka tarjoaa imettävälle äidille mahdollisuuden jatkaa rintaruokintaa myös sellaisina hetkinä, kun äiti ei itse ole paikalla. Syöttöratkaisun avulla äiti voi nauttia imetyksen tuomasta ainutlaatuisesta siteestä lapseen pidempään.

Siirtyminen rintaruokinnasta pulloon on haasteellinen vaihe niin äidille kuin vauvalle. Kun tuttipullon käyttäminen on aloitettu, voi vauvan totuttaminen takaisin rintaruokintaan tuntua vaikealta.

Ainu Medela Alma -syöttöratkaisu on kehitetty vastaamaan tähän tarpeeseen. Se tarjoaa äidille mahdollisuuden vaihdella rinta- ja pulloruokinnan välillä siten, ettei valintaa imettämisen tai tuttipullon käyttämisen välillä tarvitse tehdä.

Syöttöratkaisu on muotoiltu vastaamaan mahdollisimman hyvin aitoa rintaa. Sen ilmanohjausjärjestelmä tasaa painetta siten, että maitoa tulee ulos ainoastaan vauvan imiessä. Luonnollisen imukokemuksen vuoksi vauva voi käyttää samaa imutekniikkaa kun äidin imettäessä. Tuloksena on, että vauva sopeutuu takaisin rintaruokintaan silloin, kun äiti on taas paikalla imettämässä.

Ainu Medela Alma -syöttöratkaisu koostuu kolmesta helposti koottavasta ja puhdistettavasta osasta. Pumppaamisen jälkeen rintamaitoa voidaan säilyttää pullossa. Sen tiivis suojakansi pitää sisällön hygieenisenä ja estää maitoa vuotamasta ulos.

Medela on kehittänyt erilaisia ratkaisuja imettävien äitien tarpeisiin jo vuosikymmenien ajan. Medelan imetysratkaisut kehitetään tutkimustiedon pohjalta vastatakseen niin äidin kuin vauvan tarpeisiin. Ainu Medela -tuotteet eivät sisällä BPA:ta (Bisfenoli A).

Ainu Medela Alma -syöttöratkaisun suositushinta on 22 euroa ilman pulloa tai 28 euroa yhdessä pullon kanssa. Tuote on saatavilla isoimmista tavarataloista, marketeista ja lastentarvikeliikkeistä.

Lisätietoja / kuvausnäytteet
Mona Berg, viestintä, mona.berg@berner.fi, puh. 0207 91 4522
Christa Eklund, Business Manager, christa.eklund@berner.fi, puh. 0207 91 4259

Tuotekuvat