• Berner Oy/

Rita Oran Rimmelille suunnittelema Colourfest-kokoelma tuo kynsiin kesän värit – 60 Seconds Super Shine -kynsilakka uudistuu

Rimmel jatkaa viime vuonna alkanutta yhteistyötä Rita Oran kanssa: Tänä keväänä Rita on inspiroitunut villistä ja vapaasta festarielämästä ja luonut omaa nimeään kantavan kynsilakkakokoelman kesäkynsille. Rimmel Colourfest Collection by Rita Ora -kokoelma on jatkoa viime keväänä julkaistulle Rita Oran Color Rush -kokoelmalle. Ritan suunnittelemat ja nimeämät sävyt tunnistaa kynsilakkapullon korkista, jota koristaa Ritan nimikirjoitus.

Kokoelman myötä Rimmel lanseeraa uudistuneen 60 Seconds Super Shine -kynsilakan, jossa yhdistyy kolme ominaisuutta yhdessä pullossa: aluslakka, värilakka ja erittäin kiiltävä päällyslakka. Tarkan harjan avulla kynsilakka on helppo levittää kynsille. Nopeasti kuivuva koostumus kuivuu 60 sekunnissa (yksi värilakkakerros) ja lohkeilua hylkivä, haalistumaton koostumus tuo kynsille kestävän lopputuloksen.

Uudistuneesta 60 Seconds Super Shine -kynsilakasta tulee Suomessa myyntiin kaksitoista sävyä, joista yhdeksän kuuluu Rita Oran suunnittelemaan Colourfest-kokoelmaan.

203 Lose Your Lingerie
270 Sweet Retreat by Rita Ora
300 Glaston-Berry by Rita Ora
322 Neon Fest by Rita Ora
400 Tangerine Tent by Rita Ora
408 Peachella by Rita Ora
498 Rain Rain Go Away by Rita Ora
558 Go Wild-er-ness by Rita Ora
730 Silver Bullet
800 Black Out
878 Roll In The Grass by Rita Ora
880 Port-A-Loo Blue by Rita Ora

Kesän kausikokoelmaan kuuluu neljä kesäistä sävyä:

401 One Last Tango
413 Oragina by Rita Ora
450 Daisy Days by Rita Ora
860 Festival Blue by Rita Ora

Tuotetiedot

Rimmel 60 Seconds Super Shine -kynsilakka ja Rimmel Colourfest Collection by Rita Ora, suositushinta 5,50 euroa, tulee myyntiin huhti-toukokuussa 2015. Kesän neljä kausisävyä tulevat myyntiin kesäkuussa 2015.

Yhteystiedot ja kuvausnäytteet

BERNER OY, kulutustavarat‐osasto

Maria Rämö, puh. 0207 91 4527, sähköposti: maria.ramo@berner.fi

Tuotekuvat: http://www.bernerbrandbank.fi/?cart=13459-geffjffjfc&l=FI