Sally Hansen pukee kevätkynnet kultaan, pitsiin ja samettiin

Sally Hansenin 18K Gold Hardener -kynnenkovettaja hoitaa kynsiä aidolla kullalla. Gel Shine 3D Top Coat -päällyslakka tuo tavallisiin värilakkauksiin geelilakalle ominaisen kiillon, pysyvyyden ja runsauden. Kevään kausikokoelma Lace & Velvet on saanut innoituksensa pitsistä ja sametista.

Sally Hansen 18K Gold Hardener -kynnenkovettaja tuo kullan edut kynsienhoitoon: Kollageenin tuotantoa edistävä ja kimmoisuutta ja lujuutta lisäävä kulta auttaa hoitamaan ja suojaamaan kynsiä lohkeilulta. Kynnenkovettaja lukitsee kosteutta ja vahvistaa kynsiä auttaen niitä kasvamaan pidemmiksi ja vahvemmiksi. Tuote sisältää myös peptiidejä ja aminohappoja, jotka edistävät kynsien luonnollista kasvua.

18K Gold Hardener -kynnenkovettajaa on helppo käyttää: pulloa ravistetaan kevyesti, ja tuote levitetään kynsille. Minuutissa kuivuva lakka jättää kynsille ylellisen, hennon kimalluksen. Kynnenkovettajaa voi käyttää värilakan alla tai päällä tai sellaisenaan.

Sally Hansen Gel Shine 3D Top Coat -päällyslakka tuo kynsiin geelilakkauksille tyypillisen kiillon, runsauden ja pysyvyyden ilman UV-lamppua. Nopeasti kuivuva päällyslakka toimii minkä tahansa värilakan kanssa tehden lakkauksesta runsaan ja kiiltävän. Gel Shine 3D Top Coat -päällyslakkaa levitetään yksi kerros kuivan värilakan päälle. Lakka on helppo poistaa tavallisella kynsilakanpoistoaineella.

Sally Hansen Lace & Velvet -kausikokoelma pukee kynnet catwalkeilla nähtyihin pitsiin ja samettiin. Kokoelma koostuu kuudesta lakasta: Kolme Velvet Texture -lakkaa jättävät kynsille paksun, samettimaisen mattapinnan. Kokoelman täydentävät kolme Luxe Lace -lakkaa, jotka tuovat kynsille elegantin pitsi-efektin. Lakkoja voi käyttää sellaisenaan tai levittää värilakan päälle, jolloin pitsiefekti korostuu.

Lace & Velvet -kokoelmasta tulee myyntiin kuusi sävyä:

820 Crochet (vaaleansininen)
830 Eyelet (valkoinen)
840 Ruffle (musta)

610 Crushed (violetti)
630 Lush (nude)
650 Regal (sininen)

Tuotetiedot

Sally Hansen Lace & Velvet -kausikokoelma, 11,8 ml, suositushinta 9,50 euroa, myynnissä helmikuussa 2015
Sally Hansen 18K Gold Hardener -kynnenkovettaja, 10 ml, suositushinta 9,90 euroa, myynnissä maaliskuussa 2015
Sally Hansen Gel Shine 3D Top Coat -päällyslakka, 13,3 ml, suositushinta 10,90 euroa, myynnissä maaliskuussa 2015

Yhteystiedot ja kuvausnäytteet

BERNER OY, kulutustavarat‐osasto

Maria Rämö, puh. 0207 91 4527, sähköposti: maria.ramo@berner.fi

Tuotekuvat saa ladattua oheisesta linkistä: http://www.bernerbrandbank.fi/?cart=12725-adigfjkgec&l=FI

Uusimmat tiedotteemme löytyvät osoitteesta: http://news.cision.com/fi/berner-oy

Sally Hansen on Yhdysvaltojen johtava kynsienhoitotuotteiden ja kynsilakkojen valmistaja. Sally Hansen on tarjonnut laadukkaita tuotteita kynsien kotihoitoon jo 1950-luvulta lähtien. Tänä päivänä yrityksen laajaan valikoimaan kuuluvat niin uusimpia hoitoteknologioita hyödyntävät hoitotuotteet kuin trendikkäät kynsilakat. Yritys tuo markkinoille parhaita mahdollisia kynsienhoitotuotteita, opastaa kuluttajia kynsien oikeassa hoidossa ja esittelee kynsilakkakokoelmia kauden kiinnostavimmissa väreissä.

Berner Kulutustavarat on myynnin ja markkinoinnin moniosaaja, joka tuntee suomalaisen kuluttajan tarpeet. Tuotevalikoimaan kuuluvat Bernerin omat päivittäistavaramerkit sekä maahantuodut kansainväliset kosmetiikkamerkit. Osaston kotimaisia tuotemerkkejä ovat Herbina, Ainu, XZ, LV, Oxygenol, Rajamäen, Korrek ja Lasol. Johtavana kosmetiikan maahantuojana Berner edustaa Suomessa myös monia kansainvälisiä merkkejä, kuten Calvin Klein, Chloé, Clarins, Gatineau, IsaDora, Mavala, Marc Jacobs, philosophy, Rimmel, Sally Hansen ja Sensai. Maahantuotujen tuotteiden valikoimaan kuuluvat myös Kikkomanin ja Saclán elintarvikkeet, BabyBjörn -lastentarvikkeet sekä Omron-hyvinvointituotteet. www.berner.fi/kulutustavarat