Scholl-uutuudet siistivät kesäjalat kaupunkikuntoon

Mökiltä kaupunkiin ja kengät jalkaan! Pikaohjeiden avulla hiekkaiset kesävarpaat sujahtavat taas kunnialla kaupunkikenkiin. Schollin uutuus, Herkän ihon jalkavoide, pitää jalan ihon myös kesällä pehmeänä ja kosteutettuna Aloe Veran ja avokadoöljyn avulla. Uusi Scholl Kenkäsuihke säilyttää jalkineet raikkaina helteillä ja kesätapahtumissa.

Paljain jaloin luonnossa kävely hieroo jalanpohjia ja tekee hyvää niin jalkojen verenkierrolle kuin koko vartalon ryhdillekin. Jalan ja nilkan pienet lihakset saavat tehdä töitä ja jalat hakevat luonnollisen muotonsa ilman jäykkiä jalkineita. Samalla jalkapohjan iho paksunee suojaamaan tikuilta ja pikkukiviltä. Kaikki on hyvin, kunnes postilaatikosta tupsahtaa kutsu sukujuhlille tai kaveri houkuttelee mukaan kaupunkifestareille. Läpsykät pitäisi pikavauhtia vaihtaa sandaletteihin. Miten saada mullassa nauttineet, ruskettuneet jalat taas ruotuun? Tehokas jalkahoito luonnistuu mökkioloissakin, ohje on helppo: pehmitä, siisti, rasvaa – pysy raikkaana! Pehmitä Pinttyneen mullan ja hiekan saa pois kunnolla liottamalla lämpimässä jalkakylvyssä. Raikkaan vihreät Scholl FreshStep Jalkakylpykuulat pehmittävät ihoa tehokkaasti kosteuttavan viinirypäleen siemenöljyn avulla. Saunan lämpö tai uiminen edesauttaa tiukasti tarttuneen luonnonlian liukenemista. Jos jalkakylpysuolaa ei löydy mökkisaunasta, voi puhdistavan kylvyn valmistaa lämpimään veteen myös karkeasta merisuolasta ja virkistävistä havunneulasista. Siisti Kovettumat hiotaan jalkakylvyn jälkeen pois raspilla. Mökkijalkoja siistittäessä kauniin tuloksen antaa helppokäyttöinen Scholl Pehmentävä jalkaraspi. Raspin karkeampi puoli poistaa kovettumat ja hienojakoisempi puoli tekee jalkojen ihosta sileät. Muotoilluilla hiomapinnoilla pääsee käsittelemään jouhevasti jalkapohjan kaikkia kaaria. Rasvaa Kovettumia ehkäistään säännöllisellä jalkavoiteen käytöllä, joka kannattaa muistaa mökilläkin vaikka illalla nukkumaan mennessä tai saunan jälkeen. Uutuustuote Scholl Herkän ihon jalkavoide, viimeistelee jalkahoidon. Herkälle iholle suunnattu voide pehmentää aristavat ja kuivat jalat hellävaraisesti. Voide on hajusteeton ja sisältää valikoituja, kosteuttavia ainesosia, kuten karbamidi, Aloe Vera ja avokadoöljy, sekä ravitsevia vitamiineja. Voide imeytyy nopeasti eikä tahraa ja se on dermatologisesti testattu. Hiero voide ensin jalkaterään ja sitten ylös sääriin, polviin saakka. Näin verenkierto paranee ja jalat tuntuvat virkeiltä. Pysy raikkaana Toinen kesän uutuustuote, Scholl Kenkäsuihke, pitää avokkaat ja tennarit raikkaina helteessäkin. Suihke poistaa välittömästi pahaa hajua ja pitää kengät hajuttomina. Suihke on antibakteerinen ja sillä on jalkasientä ehkäisevä vaikutus. Tuote ei sisällä triklosania eikä tahraa jalkineita. Kun juhlapäivä kaupungissa päättyy, voi kengät heittää huoletta tuvan eteiseen ja kaivaa raikkaat varpaat taas rantahiekkaan! Lisätietoja Tuoteryhmäpäällikkö Sorja Mattsson, puh. 0207 91 4220, sorja.mattsson@berner.fi Tiedotteet, kuvat, näytteet ja haastattelupyynnöt Viestintäpäällikkö Petra Gräsbeck, puh. 0207 91 4669, petra.grasbeck@berner.fi Tuotteet UUTUUS Scholl Herkän ihon jalkavoide 75 ml, hinta noin 7,30 euroa UUTUUS Scholl Kenkäsuihke 150 ml, hinta noin 8,00 euroa Scholl pehmentävä jalkaraspi, hinta noin 9,00 euroa Scholl FreshStep Jalkakylpykuulat 63 g, hinta noin 7,00 euroa Kuvat osoitteesta http://www.bernerbrandbank.fi/?cartId=460 Kuluttajatiedustelut Berner Oy, puh. 0207 91 00