SENSAI ABSOLUTE SILK -ihonhoitolinja

Ensimmäiset asiakkaat tutustuivat SENSAI-tuotteisiin 40 vuotta sitten Lontoossa. Sen jälkeen moni eurooppalainen nainen on vakuuttunut japanilaiseen kauneuskäsitykseen ja huipputeknologiaan perustuvista SENSAI-tuotteista ja ottanut SENSAIN ihonhoitorutiinin omakseen. SENSAIN tavoitteena on aina ollut kehittää mahdollisimman korkealuokkaisia tuotteita naisten kauneuden hyväksi.

Japanilainen kulttuuri, sen ajattomuus ja siihen liittyvät perinteet yhdistettyinä japanilaiseen huipputeknologiaan herättävät tällä hetkellä kiinnostusta ympäri maailmaa.

Juhlavuoden kunniaksi SENSAI haluaa tuoda eurooppalaisten naisten ulottuville jälleen jotain uutta ja ainutlaatuista.

SENSAI
Tunne. Hienostunut ja ylellinen. Japanilaisen luonnon innoittama kauneuskäsite.

SENSAI
Tiede. Edistyksellistä, huolellista ja tinkimätöntä työskentelyä kauneuden hyväksi.

Kallisarvoinen Koishimaru-silkki

Alkuperä ja perintö

Aikana, jolloin silkkilankaa kehrättiin käsin, sitä kehränneiden naisten käsien iho pysyi uskomattoman kauniina. Tämän seurauksena huomattiin silkin ihoa hoitavat ominaisuudet. SENSAI ryhtyi tutkimaan näitä ominaisuuksia tavoitteenaan mahdollisimman laadukas Kinuhada – virheetön, silkinpehmeä iho. Tämä vuosikymmeniä kestänyt tutkimustyö johti Koishimaru-silkin löytämiseen. Myös kuninkaallisen silkin
-nimellä tunnettu Koishimaru-silkki oli aikoinaan varattu ainoastaan keisarillisen perheen käyttöön ja se tunnetaan vielä tänäkin päivänä kallisarvoisimpana silkkilaatuna.

Koishimaru-silkin esteettiset ominaisuudet ovat legendaariset, eikä niitä voi verrata mihinkään toiseen silkkilaatuun. Sen hohde, hienostunut läpikuultavuus, uskomaton keveys ja ylellinen pehmeys iholla ovat aivan omaa luokkaansa.
Tutkittuaan Koishimaru-silkkiä, SENSAI sai selville sen ainutlaatuisen kyvyn aktivoida hyaluronihapon* muodostumista ihossa. Riittävä hyaluronihapon määrä ihossa on välttämätön ihon ravinnon saannille ja avain legendaarisen japanilaisen Kinuhadan – virheettömän, silkinpehmeän ihon saavuttamiseksi.
*Testattu in vitro

Jokainen SENSAI-tuote sisältää Koishimaru-silkkiä, joka saa ihon näyttämään heleältä ja kuulaalta sekä tuntumaan pehmeältä, sileältä ja kimmoisalta.

ABOLUTE SILK -ihonhoitolinja

Koishimaru-silkkiä puhtaimmillaan. Sen hoitavat ominaisuudet sisältyvät jokaiseen Absolut Silk -hoitolinjan tuotteeseen, jotta iho voisi hyötyä niistä parhaalla mahdollisella tavalla.

Jokaisen käyttökerran jälkeen iho tuntuu aiempaa nuorekkaammalta ja raikkaammalta. Ylellisyyttä Absolute Silk -hoitolinjan tuotteiden käyttöön lisää niiden Koishimaru-silkkiä muistuttava koostumus. Lisäksi tuotteet sisältävät Koishimaru Silk Royal ™ -nimisen anti-ageing-yhdisteen, joka ehkäisee tehokkaasti ikääntymisen merkkien muodostumista ihoon ja vähentää jo olemassa olevia ikääntymisen merkkejä ihosta.

Jo ensimmäisen hoitokerran jälkeen iho tuntuu miellyttävän pehmeältä ja joustavalta. Jatkuvassa käytössä Silkin hoitavat ominaisuudet tehostuvat ja herättävän ihon Kinuhadan – virheettömän, silkkisen ihon.

Koishimaru Silk Royal

Koishimaru-silkin ominaisuuksien innoittamana, SENSAI on jatkanut tämän poikkeuksellisen ainesosan kehittämistä. Kehitystyön tuloksena syntyi Koishimaru Silk Royal ™ -niminen vaikuttava aine.

Tämä uusi vaikuttava aine sisältää anti-ageing-ominaisuuksia, jotka matkivat Koishimaru-silkin ainutlaatuisia hoitavia ominaisuuksia. Sen lisäksi, että Koishimaru Silk Royal ™ tehostaa hyaluronihapon muodostumista sekä dermiksessä että epidermiksessä ja saa aikaan ihossa päättymättömän kosteuden valtameren, se tuo iholle sen toiminnoille tärkeää energiaa. Se ehkäisee tehokkaasti ihon kuivumista ja ihon luonnollisen suojamuurin heikkenemistä. Lisäksi se ehkäisee ihon tukisäikeitä rappeuttavaa glykaatiota sekä hapettumisreaktioita, jotka saavat ihon näyttämään elottomalta**.
**Testattu in vitro

Ihon kylpiessä päättymättömässä kosteuden valtameressä, se pystyy toimimaan parhaalla mahdollisella tavalla ja näyttämään nuorekkaalta, raikkaalta ja kuulakkaalta.

SILKKINEN HERÄTYS

ABSOLUTE SILK MICRO MOUSSE TREATMENT -hoitava mikrovaahto

SENSAIN tarjoama uudenlainen hoitokokemus. Ilmava vaahto sisältää Koishimaru Silk Royal ™ -yhdisteen sekä hiilihapotettuja mikrokuplia, jotka elvyttävät ihon toimintoja ja antavat iholle uutta energiaa. Lopputuloksena on raikas kuulaana hehkuva Kinuhada – virheetön, silkinpehmeä iho.

MIKROKUPLA-teknologia

Mikrokuplissa yhdistyvät 100 % hiilihappo SENSAIN kehittämään uraauurtavaan teknologiaan, jonka avulla hiilihapon kokoa pystytään pienentämään, vakauttamaan sen hajoamista, lisäämään sen pitoisuutta ja parantamaan siten sen liukoisuutta. SENSAIN käyttämät mikrokuplat ovat noin 50 µm, mikrometriä, halkaisijaltaan ja 8 000 kertaa mineraaliveden kuplia pienempiä. Niitä suojaavat polymeerit ja vakauttavat tekijät, jotka ehkäisevät kuplia hajoamasta ennenaikaisesti ja säilyttävät koostumuksen hiilihappopitoisuuden tasaisena. Mikrokupla-teknologian avulla ihoon saadaan vietyä ennennäkemätön pitoisuus tasapainotettua hiilihappoa.

Hiilihappo

Hiilihappo alentaa väliaikaisesti punaisten verisolujen pH-arvoa, auttaen siten happea vapautumaan. Tämä ilmiö tunnetaan nk. Bohrin vaikutuksena. Hyvän liukenevaisuutensa ansiosta hiilihappo kulkeutuu vaivattomasti ihoon, laajentaa ihon pinnan verisuonia ja vapauttaa siten väliaikaisesti happea punaisista verisoluista. Hapen äkillinen vapautuminen parantaa ihon verenkiertoa ja kuljettaa elintärkeitä ravintoaineita ihon uloimpiin kerroksiin. Ravinnon saanti parantaa ihosolujen toimintaa, kirkastaa ihon väriä ja tasoittaa ihon pintaa.

SILKIN SYLEILYSSÄ

ABSOLUTE SILK CREAM -voide
ABSOLUTE SILK FLUID -emulsio

SENSAIN ABSOLUTE-hoitolinjan ilmava hoitovoide ja täyteläisen tuntuinen emulsio sisältävät Koishimaru Silk Royal ™ -yhdistettä, joka kosteuttaa ihoa ja ehkäisee sekä häivyttää ihon ikääntymisen merkkejä. Lopputuloksena on raikas kuulaana hehkuva Kinuhada – virheetön, silkinpehmeä iho.

Koishimaru-silkin arvoitus

SENSAI halusi tutkia, miten Koishimaru-silkin ominaisuudet saataisiin siirrettyä kosmetiikkatuotteisiin. Koishimaru-silkki heijastaa valoa luonnollisesta läpikuultavuudesta kasteiseen hehkuun. Se kietoo ihon ilmavan, pehmeän tuntuiseen silkkihuntuun. Kaikkien silkkien joukosta Koishimaru-silkin kuidut ovat ohuimpia. Kun kuidut kehrätään yhteen niiden hieman epätasainen pinta saa valon heijastumaan hienostuneella tavalla, joka on samalla kertaa hillitty ja raikas. Näyttää siltä kuin silkki itse hehkuisi jumalaista valoa.
Miten saada siirrettyä nämä samat ominaisuudet kosmetiikkatuotteisiin? Vastaus löytyi vuosien huolellisen tutkimustyön tuloksena: uudentyyppinen yhdistelmä polymeerejä ja erilaisia öljyjä yhdistettynä anti-ageing-ominaisuuksia sisältävään Koishimaru Silk Royal ™ -yhdisteeseen. Tämän löydöksen ansiosta SENSAI pystyi lisäämään ABSOLUTE SILK CREAM -voiteeseen ja ABSOLUT SILK FLUID -emulsioon kaikki Koishimaru-silkin ominaisuudet.

Silkin ja ihon samankaltaisuus

Joustavuus, sileys, hehku, pehmeys ja kestävyys ovat iholle ja silkille yhteisiä ominaisuuksia.
Koishimaru-silkkiä voidaan kasvattaa ainoastaan puhtaissa olosuhteissa asiaan vihkiytyneiden asiantuntijoiden avulla. Samoin ainoastaan luonnon ja tieteen ainutlaatuinen yhdistelmä voi tuoda esiin ihon kauneuden: pehmeän tuntuisen, pinnaltaan tasaisen, täynnä kosteutta olevan, kauniisti hehkuvan ihon.

ABSOLUTE SILK -linjaan kuuluvat tuotteet

ABSOLUTE SILK MICRO MOUSSE TREATMENT -hoitovaahto 90 ml, suositushinta 169,00 euroa

Ilmava hoitovaahto, jonka hiilihappoa sisältävät mikrokuplat aktivoivat ihon toimintoja yhdessä Koishimaru Silk Royal ™ -yhdisteen kanssa. Vaahtoa levitettäessä, ihohuokosia pienemmät kuplat kulkeutuvat ihoon. Aivan kuin iho saisi lisää elinvoimaa, se muuttuu aiempaa nuorekkaamman ja elinvoimaisemman näköiseksi ja tuntuu joustavalta ja pehmeältä. Lisäksi iho on valmis vastaanottamaan parhaalla mahdollisella tavalla hoitovaahdon jälkeen käytettävien tuotteiden hoitavat ominaisuudet.

ABSOUTE SILK FLUID emulsio 80 ml, suositushinta 169, 00euroa

Raikkaan tuntuinen, täyteläinen emulsio, joka täyttää ihon kosteudella ja kietoo tämän jälkeen ihon miellyttävän tuntuiseen silkkihuntuun.

ABSOLUTE SILK CREAM 40 ml, suositushinta 169,00 euroa

Täyteläinen, kuitenkin kevyen tuntuinen voide, joka täyttää ihon kosteudella ja kietoo sen tämän jälkeen pehmeään, hoitavaan silkkihuntuun.

Myynnissä:

ABSOLUTE SILK MICRO MOUSSE TREATMENT -hoitovaahto tulee myyntiin kesäkuussa 2019 ja ABSOLUTE SILK FLUID -emulsio ja ABSOLUTE SILK CREAM -voide syyskuussa 2019.

Tuotekuvat:

Lisätiedot:

BERNER OY, kuluttajatuotteet-osasto

Anne Sario, puh 0207 91 4322, sähköposti: anne.sario@berner.fi

Berner kuluttajatuotteet on myynnin ja markkinoinnin moniosaaja, joka tuntee suomalaisen kuluttajan tarpeet. Tuotevalikoimaan kuuluvat Bernerin omat päivittäistavaramerkit sekä maahantuodut kansainväliset kosmetiikkamerkit. Osaston kotimaisia tuotemerkkejä ovat Herbina, Ainu, XZ, LV, Oxygenol, Rajamäen, Korrek ja Lasol. Johtavana kosmetiikan maahantuojana Berner edustaa Suomessa myös monia kansainvälisiä merkkejä, kuten Bronx Colors, Clarins, IsaDora, Mavala, Nuxe ja Sensai. Maahantuotujen tuotteiden valikoimaan kuuluvat myös Kikkomanin ja Saclán elintarvikkeet, sekä Omron-hyvinvointituotteet.  www.berner.fi/kulutustavarat