• Berner Oy/

SENSAI Awakening Creamy Eye Essence: silmiä kauniisti herättelevä voideseerumi virkistää katsetta

AWAKENING CREAMY EYE ESSENCE -voideseerumi on uusi tuote SENSAIn personoitujen Expert Items -erikoishoitotuotteiden kategoriaan. Korkean toiminnallisuuden voideseerumi yhdistää ylellisen hoitovoiteen kosteuttavan tehon seerumin kiinteyttävään voimaan. Levittäessä iholle pehmeä koostumus muuttaa muotoaan miellyttävästi liukuvaksi seerumiksi, joka muodostaa ihon pinnalle kiinteyttävän ja tyynymäiseltä tuntuvan pinnan. Voideseerumi lukitsee kosteuden sarveissolukalvoon, ehkäisee kosteuden haihtumista ja laskee silmänympärysalueen turvotusta.

Uudenlainen korkean toiminnallisuuden voideseerumi pitää silmänympärysalueen kirkkaana ja kauniin elinvoimaisena säännöllisessä käytössä.

AWAKENING CREAMY EYE ESSENCE -ominaisuudet

Herkälle silmänympärysalueelle huolella valmistettu koostumus on kehitetty herättelemään kauniisti silmänympärysaluetta ja vähentämään kuivuudesta ja väsymyksestä johtuvia ihomuutoksia. Tieteestä johdetut yhdisteet lukitsevat kosteuden sarveissolukerrokseen ja pehmentävät silmänympärysalueen ihomuutosten, kuten kuivuudesta johtuvien juonteiden ja tummuuden syvyyttä. Koostumus on hajusteeton.

Voideseerumia voi käyttää meikin päälle tehostamaan suojaa kuivuutta vastaan ja korostamaan silmänympärysalueen elinvoimaista hehkua. Voidemainen mattapinta helpottaa meikin levitystä ja edistää meikin pitkäkestoisuutta.

SENSAI suosittelee voideseerumin levitykseen täydentävää Awakening-hierontamenetelmää, joka virkistää väsyneiden silmien ulkomuotoa. Hieronta aktivoi silmänympärysalueen lymfanestekiertoa ja virkistää silmänympärysalueen lihaksia stimuloinnin avulla.

Voideseerumi on ihanteellinen valinta heille, jotka haluavat virkistää katsetta ja elvyttää kuivuudesta johtuvia ihomuutoksia. Sopii käytettäväksi sellaisenaan tai ensimmäisenä tuotteena yhdessä silmänympärysvoiteen kanssa.

The Creamy Essence -koostumus: nähtävästi kiinteytynyt ja raikas silmänympärysiho

Creamy Essence -koostumus yhdistää ylellisen hoitovoiteen kosteuttavan tunteen seerumin keveään raikkauteen. Vaikuttavien raaka-aineiden yhdistelmä edistää silmänympärysalueen luontaista kosteustasapainoa, johtaen nähtävästi kiinteän ja joustavan näköiseen silmänympärysalueen ulkomuotoon.

Voideseerumin toiminnallisuuteen lukeutuu kyky muodostaa ihon pinnalle kiinteyttävä kalvo, joka koostuu vesiliukoisista polymeereistä ja glykosyylitrehaloosista. Kalvo häivyttää välittömästi kuivuuden aiheuttamia hentoja juonteita ja tuo iholle kiinteytyneen tunteen. Tyynynomainen pinta herättää ihon kauneuden kietoutumalla ihoon kuin valoa heijastava silkkihuntu. Kosteutta lukitsevat ominaisuudet lisäävät ihon joustavuuden tunnetta.

Koostumus sisältää kiinteitä ja tahmaamattomia öljyjä, jotka liukuvat iholle miellyttävästi raikkaan seerumin tavoin. Silkkisen kevyt koostumus lukitsee kosteuden ihoon ja auttaa ihoa säilyttämään optimaalisen kosteustasapainon päivän ajan. Koostumus pysyy saumattomasti paikallaan huomaamattoman tuntuisena. Kaunis ja hehkuva lopputulos syntyy öljyjen valoa hajaannuttavasta ominaisuudesta.

SENSAIn korkealaatuiset yhdisteet

Koishimaru Silk Royal* AE

Jokaisen SENSAI-tuotteen kruununjalokivenä toimii ylellinen Koishimaru Silk -raaka-aine. Uutuustuotteessa Koishimaru Silk Royal -yhdistettä on optimoitu silmänympärysihon erityistarpeisiin sisällyttämällä yhdisteeseen lupiinia, isovesikrassia ja niasiiniamidia.

Yhdiste edistää ihon kykyä tuottaa hyaluronihappoa ja hidastaa kosteuden haihtumista lukitsemalla kosteuden sarveissolukalvoon. Lupiini täydentää kosteuttavaa vaikutusta tehostamalla ihon luontaisia kosteutusmekanismeja. Turvotusta laskevaa vaikutusta edistää isovesikrassi, joka ylläpitää solujen vesitasapainoa ja nesteen liikkumista.* Niasiiniamidilla on ihon suojamuurin toimintaa tukeva vaikutus.

Awakening Eye Complex -yhdiste

Yhdiste tehostaa ihon kollageenin tuotantoa ja vähentää ihon elastaanikuitujen rikkoutumista.* Ihon luontainen kyky tuottaa hyaluronihappoa kiihtyy, minkä lisäksi yhdiste suojaa hyaluronihappovarastojen tyhjenemistä. Iho pysyy joustavana ja kiinteänä, jolloin ihon kuivuudesta johtuvien hentojen juonteiden määrä vähenee.

Angelica Keiskei -lehti/varsiuute

Luonnollinen raaka-aine edistää ihossa laminiini 5:n tuotantoa, mikä on olennaista silmänympärysalueen hyvinvoivalle tyvikalvolle.*

Käyttö

Voideseerumia käytetään sellaisenaan tai ihonhoidon ensimmäisenä vaiheena yksi pumppaus aamuin ja/ tai illoin. Voideseerumi suositellaan levitettäväksi täydentävällä hierontamenetelmällä.

Meikin päälle levitettynä puolikas pumppaus riittää. Tuote painellaan hellävaraisesti joko alemmille luomille tai silmien nurkkaan.

Kohti kestävää kehitystä

-Angelika Keiskei -lehti/varsiuute on johdettu yrteistä, jotka on kasvatettu kestävän kehityksen mukaisilla maatiloilla.

-Entsyymillä fermentoitu glysosyylitrehaloosi on johdettu tärkkelyksestä.

-Ulkokartonki on valmistettu FSC-materiaalista, joka sisältää osittain sokeriruokojätteestä valmistettua puutonta kuitumateriaalia bagassia.

Awakening Massage -hieronta

*ks liite

AWAKENING CREAMY EYE ESSENCE, 20 ml, 149,00 EUR

Saatavilla

Uutuustuote on saatavilla helmikuun 2024 alusta alkaen Stockmann-tavarataloista ja Stockmann.com-verkkokaupasta, Sokos-tavarataloista, Sokos Emotion -myymälöistä sekä Sokos.fi-verkkokaupasta.

Berner Oy, kuluttajatuotteiden viestintä

Mira Marin, viestintäasiantuntija, e-mail: mira.marin@berner.fi, puh: +358 40 672 4274