SENSAI ULTIMATE THE MASK: ihon sisäisen valon vapauttava yönaamio

Uusi ULTIMATE-yönaamio vapauttaa yön palauttavan voiman täyden potentiaalin aktivoimalla solujen toimintaa. Yönaamion tavoitteena on eteerinen ja hienostunut SILK SKIN -iho, jonka sisällä piilevä valo on vapautunut. Samettisen täyteläinen Silky Glow Layering -koostumus muuttuu kosketuksessa ihoon silkkiseksi öljyksi, joka lukitsee iholle intensiivisesti kosteutta ja elvyttää ihon toimintoja. Yönaamiota täydentää posliininen hierontalaatta, joka tehostaa vaikutusta aktivoimalla ihon verenkiertoa.

ULTIMATE THE MASK -ominaisuudet: kauneusunia vahvistava ihonhoitoelämys

ULTIMATE-yönaamio on SENSAIn taidonnäyte ylellisyyden rajat ylittävästä ihonhoidon elämyksestä, jonka jokainen osa kulkee sopusoinnussa keskenään. Tarkkaan hiottu kokonaisuus rentouttaa aisteja tunnusomaisella Ultimate-tuoksulla, ja hellii ihoa samettisen täyteläisellä koostumuksella, joka sulautuu iholle silkkiseksi öljyksi. Rentouttavaa hierontamenetelmää täydentää posliininen hierontalaatta, joka liukuu miellyttävästi kasvojen muotoja pitkin. Perinteikkään japanilaisen posliinivalmistajan käsialalla tehty hierontalaatta aktivoi ihon verenkiertoa ja tehostaa ihoa kirkasta ulkomuotoa.

Koostumus on ylellinen yhdistelmä tarkasti valikoituja öljyjä ja tieteestä johdettuja raaka-aineita, jotka auttavat herättämään ihon sisäisen valon. Öljyt antavat iholle kauniin hehkun välittömästi. Ravitsevat raaka-aineet lukittuvat iholle ja herättävät ihon hienostuneen hehkun yön aikana.

Lopputuloksena pehmeä, kiinteä ja vastustuskykyinen iho, joka hehkuu kuin eteerinen SILK SKIN.

Silky Glow Layering -koostumus

Silky Glow Layering -koostumuksen sydämessä on eteerinen, silkin hehkua ilmentävä iho.

Samettisen täyteläinen voidekoostumus muuttuu kontaktissa kasvojen lämpöön silkkiseksi öljyksi. Tarkasti valikoidut öljyt elvyttävät ihoa ja hemmottelevat ihoa yön aikana miellyttävän ylellisessä tunteessa. Intensiivisesti kosteutta lukitseva koostumus ylläpitää ihon vastustuskykyä. Iholle olennainen energia-aineenvaihdunta aktivoituu, ja vapauttaa ihon sisällä piilevän valon.

Koishimaru Silk Infinite

Ultimate-tuotteita tähdittävä yhdiste valjastaa Koishimaru Silk -ainesosan kosteuttavan voiman, yhdistyen täydentäviin kasviuutteisiin. Ultimate-ihonhoitorituaalille olennaiset kasviuutteet kuume-eukalyptusuute, mustikanlehtiuute ja aaroninpartauute pehmentävät ihon luontaisia ajan tuomia tuomia muutoksia.

Sakura Eternal Complex

Tehokas yhdiste välittää iholle Sakura-kirsikankukinnon elinvoimaisuuden ja ylläpitää ihon kiinteyttä sekä luontaista hehkua. Yhdiste auttaa ihoa korjaamaan UV-säteiden ja happiradikaalien aiheuttamia vaurioita sekä tukee solujen energia-aineenvaihduntaa elvyttämällä ihon toimintoja.

Silky Glow Effector

Ainutlaatuinen Silky Glow Effector -yhdiste vähentää ihon sameutta ja tasapainottaa ihon kuntoa. Ultimate-yönaamioon kehitetty yhdiste koostuu tehokkaista kasviperäisistä raaka-aineista: mausteneilikasta, hydroloidusta lupiinista ja Amerikantaikapähkinän lehtiuutteesta. Yhdiste rajoittaa epidermiksen glykaatiota**, joka voi aiheuttaa ihossa sameutta ja kiinteyden puutetta. Ihon luonnollinen keratinisoitumisprosessi kiihtyy.

** Advanced Glycation End Products

Korkealaatuinen SILK SKIN Connection -teknologia

SENSAIn kruununjalokivi, Koishimaru Silk -raaka-aineen eteerinen kauneus toimii vankkana inspiraation lähteenä jokaisen SENSAI-tuotteen kehityksessä. Kosmetiikkaan onnistuneesti jalostetulla silkillä tavoitellaan kiinteää ja hienostunutta SILK SKIN -ihoa.

SILK SKIN Connection -teknologiaa luonnehditaan muutosmatkaksi kohti hienostunutta SILK SKIN – ihoa, jota tavoitellaan aktivoimalla solujen toimintaa. Tuotteiden teknologia nostaa solutasolla energian vapautumista, minkä ansiosta ihon sisällä piilevä valo pääsee esiin.

Tutkimukset osoittivat, että yönaamion teknologia kiihdytti solujen toimintaa epidermiksessä ja dermiksessä. Epidermiksessä vaikutuksena todettiin solujen kiihtynyt energia-aineenvaihdunta, jonka lisäksi solujen "kierrätysprosessi" autofagia aktivoitui. Dermiksessä kollageeni- ja elastiinisynteesistä huolehtivan SPARC-proteiinin tuotanto kiihtyi ja ihon tyvikalvo vahvistui.

*Kuvailtu teknologia perustuu raaka-aineille toteutettuihin in vitro-testeihin

Käyttö

Yönaamiota käytetään ihonhoitorituaalin viimeisenä vaiheena noin kolme kertaa viikossa kasvoille ja kaulalle. SENSAI suosittelee naamion levitykseen sille kehitettyä hierontamenetelmää posliinisella hierontalaatalla.

Kohti kestävää kehitystä

-Kurjenpolven lehti- ja varsiuute on johdettu yrteistä, jotka on kasvatettu kierrätysorientoituneilla tiloilla.

-Fermentoitu glykosyylitrehaloosi on johdettu mikro-organismeista

-Sisäsäiliön ja täyttöpurkin kannen valmistuksessa on hyödynnetty kasvipohjaista muovia

-Purkin valmistuksessa on hyödynnetty kierrätyslasia

-Pehmustemateriaali on valmistettu puuttomasta, kasvista johdetusta kankaasta

-Ulkokartonki on valmistettu FSC-materiaalista, joka sisältää bagassia. Bagassi on puuton kuitumateriaali, joka on valmistettu sokeriruokojätteestä

Testitulokset ja hierontamenetelmä

*ks liite

ULTIMATE THE MASK -yönaamio, 75 ml, 486,00 EUR

ULTIMATE THE MASK -refill, 75 ml, 422,00 EUR

Saatavilla

Yönaamio on saatavilla Sokos- ja Stockmann-tavarataloissa sekä stockmann.com ja sokos.fi-verkkokaupoissa sekä yksityisiltä jälleenmyyjiltä helmikuun alussa 2024.

Berner Oy, kuluttajatuotteiden viestintä

Mira Marin, viestintäasiantuntija, e-mail: mira.marin@berner.fi, puh: +358 40 672 4274