Suun puhtauden ja hyvinvoinnin varmistamiseksi Oxygenol-suuvedet

Hyvä suuhygienia on tärkeää hyvinvoinnille ja vaikuttaa elämisen laatuun. Kotimaiset Oxygenol -suuvedet raikastavat hengityksen ja ehkäisevät plakin muodostumista. Suuvedet sisältävät fluoria jota suositellaan henkilöille, joille muodostuu helposti reikiä tai on taipumusta ientulehduksiin.

Hyvä suuhygienia vaikuttaa kokonaisvaltaisesti hyvinvointiin ja jopa parantaa elämisen laatua. Puhtailla hampailla on helppo hymyillä ja raikas hengitys suojaa sosiaaliselta paitsiolta.

Oxygenol Ksylitoli Suuvesi raikastaa hengityksen. Tuote sisältää fluorin lisäksi ksylitolia jotka yhdessä ehkäisevät hampaiden reikiintymistä sekä vahvistavat ja suojaavat kiillettä.  Suuveden makuna on raikas minttu.

Oxygenol Alkoholiton Suuvesi estää plakin muodostumista ja raikastaa hengityksen hellävaraisesti. Suuvesi sisältää fluoria, joka ehkäisee hampaiden reikiintymistä. Suuveden makuna on mieto piparminttu.

Uusituissa pakkauksissa tuoteominaisuudet tulevat aiempaa selkeämmin esille. Litteät 500ml pullot pysyvät kädessä hyvin ja korkki soveltuu suuveden annosteluun. Puoli minuuttia purskuttelua hampaiden harjauksen yhteydessä riittää.

Oxygenol-tuotteilla on Avainlippu-merkki.

Tuote

Oxygenol Alkoholiton suuvesi 500 ml, hinta n. 4,70 euroa
Oxygenol Ksylitoli suuvesi 500 ml, hinta n. 4,70 euroa

Tuoteryhmäpäällikkö Elina Seppänen, puh 0207 91 4522, elina.seppanen@berner.fi
Tuoteryhmäpäällikkö Päivi Räty-Tarkkanen, puh 0207 91 4263, paivi.raty-tarkkanen@berner.fi

Tiedotteet, kuvat, näytteet ja kemistien asiantuntijahaastattelut

Viestintäpäällikkö Anna Virrantaus, puh 0207 91 4669, anna.virrantaus@berner.fi

Berner Oy, puh. 0207 91 00

Jälleenmyynti

Tavaratalot ja marketit maaliskuusta 2011 alkaen

Berner Osakeyhtiö on vuonna 1883 perustettu suomalainen perheyhtiö, jonka toiminta on kansainvälistä. Berner on myynnin ja markkinoinnin erikoisosaaja, joka toimii usealla eri alalla. Bernerin pääkonttori, tuotekehitys ja tuotantolaitokset sijaitsevat Suomessa. Baltiassa ja Ruotsissa asiakkaita palvelevat Bernerin tytäryhtiöt. Konsernin liikevaihto oli vuonna 2009 noin 260 MEUR ja henkilöstön määrä 531.