Syksyn GOSH-kosmetiikkakarkit: Eyeconic Eyeshadow ja Matte Blush Up

GOSH esittelee ilolla syksyn voidemaiset uutuusmeikit, mattapintaisen poskipunan ja kaksipäisen luomivärin. 90-luvun nostalgiaa henkivissä sävyissä korostuvat pirteät karkkipinkit ja maanläheiset rusehtavat sävyt.

Uusi Eyeconic Shadow -luomiväri tekee kiireisten aamujen meikkirutiinista vaivatonta. Monipuolisessa luomivärissä yhdistyvät kaksi erillistä voidemaista luomiväriä: mattapintainen ja kimalteleva metallisävy.

Runsaspigmenttinen mattasävy tuntuu samettisen pehmeältä ja tuo sellaisenaan näyttävän puuterimaisen sävyn luomille. Vedenkestävä koostumus sisältää öljyä sitovia raaka-aineita, jotka tekevät luomiväristä ihanteellisen ratkaisun öljyisille ja raskaille luomille.

Metalliset kimallesävyt kuivuvat nopeasti ja antavat silmämeikille kauniin hohteen. Kapea applikaattori annostelee maltillisen määrän tuotetta ja sopii erinomaisesti käytettäväksi myös kimalteisena rajauksena.

Molemmista päistä löytyy sisään rakennettu applikaattori, jolla tuotetta on kätevä levittää suoraan luomelle. Luomivärejä voi häivyttää oman mieltymyksen mukaan joko sormin tai erillisellä siveltimellä.

Pitkäkestoinen luomiväri pysyy luomilla jopa 12 tunnin ajan.

Neljä imartelevaa sävyä

001 Basic B

002 Sassy

003 Savage

004 Classy

Matte Blush Up täydennyksenä suosittujen Blush Up -poskipunien valikoimaan

TikTok-sensaatioksi muodostunut Blush Up -poskipuna saa täydennystä mattapintaisesta versiosta, joka tuo kasvoille terveen hehkun hurmaavissa karkkimaisissa sävyissä.

Poskipunan käyttömukavuudesta huolehtii sisään rakennettu tyynypäinen applikaattori, jolla levitys onnistuu siististi menossakin. Silkkisen pehmeä koostumus vapautuu kääntämällä korkin varresta mekanismi auki ja painamalla kevyesti tuubia. Mekanismin sulkeminen käytön jälkeen varmistaa, ettei tuotetta pääse vapautumaan korkkiin.

Kolme hurmaavaa karkkimaista sävyä

001 Hot Pink

002 Dusty Rose

003 Cherry Berry

Im Blushing Powder Blush: Shoking Pink

Runsaspigmenttinen Im Blushing -puuteriposkipuna tuo poskille raikkaan vaalean pinkin värin. Silkkisen pehmeä puuterikoostumus on kevyt ja levittyy kasvoille tasaisesti.

Kaikki uutuustuotteet ovat GOSHin sydänarvojen mukaisesti hajusteettomia ja vegaanisia. Matte Blush Up -poskipunalle on myönnetty tanskalainen Allergy Certified -sertifikaatti*, joka on osoitus minimoidusta ärsytysriskistä.

Suositushinta

Matte Blush Up, 14 ml, 19,50 EUR

Eyeconic Shadow, 6 g, 22,00 EUR

Im Blushing Powder Blush, 5,5 g, 13,50 EUR

Saatavilla

Uutuustuotteet ovat saatavilla marraskuun 2023 puolesta välistä alkaen Sokos-tavarataloista, Emotion-myymälöistä ja k-citymarket.fi -verkkokaupasta.

Berner Oy, kuluttajatuotteiden viestintä

Mira Marin, Viestintäasiantuntija, puh. 040 672 427 4, sähköposti mira.marin@berner.fi

*AllergyCertified on kansainvälinen sertifiointi organisaatio, joka on perustettu Tanskassa vuonna 2015. Sertifikaattia kantavat tuotteet on tarkastettu jokaista raaka-ainetta myöten toksikologien toimesta, ja niille on tehty kattava riskiarviointi.