Tämän kesän kuumin trendi: nyt tulevat tavalliset suomalaiset miehet!

Nuoret ja lihaksikkaat mallit saavat nyt väistyä syrjään, kun esiin marssii tavallinen suomalainen mies ja alkaa häärätä. Tätä mieltä on Korrek, joka on teettänyt musiikkivideon ”Täällä häärään minä” kunnianosoitukseksi suomalaisille tee-se-itse-miehille ja naisille.

”Kotoilu ja käsintekeminen ovat olleet jo vuosia naistenlehtien ykkösteemoja. Samalla on unohtunut, että suomalainen mies on aina tehnyt ja luottanut omiin käsiinsä”, tuoteryhmäpäällikkö Henriikka Soini Berner Oy:n Kulutustavaraosastolta nauraa.

Videolla perheen autoa auringonpaisteessa pesevä mies innostanee muitakin suomalaisia hääräämään autonsa parissa. Biisissä on ainesta kesähitiksi ja sen esittää eräs Suomen r n’ b –taivaan kirkkaimmista tähdistä, joka myös julkaisi juuri uusimman levynsä.

”Laulajan saa jokainen tunnistaa itse. Käytämme hänen kohdallaan taiteilijanimeä ’Tero Kaara And the Foaming Ladies’”, Soini sanoo arvoituksellisesti.

”Ensimmäisenä laulajan tunnistava ja Korrek&Lasol –facebook-sivuilla sen paljastava voittaa kassillisen kotimaisia Korrek-autonhoitotuotteita”, Soini lupaa.

Korrek-musiikkivideo YouTubessa: https://www.youtube.com/watch?v=wq_tojIXDR8

Lisätietoja:

Berner Oy | Kulutustavarat-osasto, tuoteryhmäpäällikkö Henriikka Soini
p. 040 822 3769| henriikka.soini@berner.fi

Korrek-autonhoitotuotteet ovat suomalaisen tuotekehityksen tulosta. Ensimmäinen Korrek-tuote lanseerattiin vuonna 1963 ja tuotteiden kehityksessä on aina huomioitu maamme vaativat ja vaihtelevat sääolosuhteet. Korrek on tutkitusti Suomen tunnetuin autonhoitotuotesarja. Korrek-tuotteet valmistetaan Berner Oy:n tehtailla Heinävedellä. Berner Oy on vuonna 1883 perustettu suomalainen perheyhtiö, jonka valikoimissa on johtavia suomalaisia ja kansainvälisiä huippumerkkejä.

Berner Kulutustavarat on myynnin ja markkinoinnin moniosaaja, joka tuntee suomalaisen kuluttajan tarpeet. Tuotevalikoimaan kuuluvat Bernerin omat päivittäistavaramerkit sekä maahantuodut kansainväliset kosmetiikkamerkit. Osaston kotimaisia tuotemerkkejä ovat Herbina, Ainu, XZ, LV, Oxygenol, Rajamäen, Korrek ja Lasol. Johtavana kosmetiikan maahantuojana Berner edustaa Suomessa myös monia kansainvälisiä merkkejä, kuten Calvin Klein, Chloé, Clarins, Gatineau, IsaDora, Mavala, Marc Jacobs,  philosophy, Rimmel, Sally Hansen ja Sensai. Maahantuotujen tuotteiden valikoimaan kuuluvat myös Kikkomanin ja Saclán elintarvikkeet, BabyBjörn -lastentarvikkeet sekä Omron-hyvinvointituotteet. www.berner.fi/kulutustavarat