Tehokasta talvihoitoa iholle ja hiuksille ilman hajusteita tai väriaineita

Kylmän kauden lähestyessä suomalaisten iho ja hiukset herkistyvät, kaivaten erityistä huolenpitoa. LV:n syksyn 2013 uutuudet hoitavat ja ennaltaehkäisevät muuttuvan lämpötilan rasittamia hiuksia ja ihoa. Kaikille ihotyypeille soveltuvat ihonhoitouutuudet ja käsitellyille hiuksille tarkoitetut hiustenhoitotuotteet hoitavat tehokkaasti ilman kuormittavia hajusteita tai väriaineita.

Tutkimusten mukaan jopa puolet suomalaisista naisista ja 2040 prosenttia miehistä pitää ihoaan herkkänä*. Vuodenajan vaihtuessa moni tunnistaa ihossaan herkän ihon oireita, kuten kutinaa, kirvelyä ja punoitusta. Lämpötilan rajut muutokset yhdistettynä ihon heikentyneeseen suojautumiskykyyn altistavat sen herkemmin ulkoisille ärsykkeille. Myös hiukset rasittuvat kuuman sisäilman ja kylmän ulkoilman vaihtelusta, sekä ilmankosteuden puutteesta.

LV:n uudet päivittäiseen käyttöön tarkoitetut hoitotuotteet hoitavat ihoa ja hiuksia tehokkaasti. Kaikille ihotyypeille soveltuva ihonhoitosarja täydentyy yövoiteella, kasvoseerumilla ja jalkavoiteilla. Kosteutta erityisesti käsitellyille ja värjätyille hiuksille antavat uudet hellävaraiset shampoo ja hoitoaine.

Pitkäkestoista suojaa ja kosteutta kasvoille

Kevyt ja voidemainen LV Kasvoseerumi on tehokas talvi-ihon rauhoittaja. Kosteus- tai yövoiteen alle levitettävän seerumin aktiiviset aineosat kosteuttavat ihoa pitkäkestoisesti ja vahvistavat ihon omaa suojakerrosta. Kasvoseerumia voi myös käyttää meikinpohjustustuotteena, sillä se tasoittaa ihoa ja häivyttää ryppyjä. Kätevä nokkatuubi helpottaa tarkkaa annostelua.

LV Yövoide hoitaa ja suojaa ihoa, sekä auttaa palauttamaan sen oman kosteustasapainon. Voiteen samettinen koostumus imeytyy helposti, jättämättä ihoa tahmeaksi. Rauhoittavaa allantoiinia ja kosteuttavaa glyserolia sisältävä yövoide sopii myös silmänympärysiholle.

Pehmeyttä ja raikkautta jaloille

LV Täyteläinen jalkavoide pehmentää kuivat ja karheat jalat sekä hoitaa halkeilevia kantapäitä. Runsaasti ihoa kosteuttavia ja hoitavia aineita (jopa 20 prosenttia glyserolia) sisältävä voide imeytyy tehokkaasti, jättämättä tahmaista tunnetta. Voide soveltuu hyvin myös kuivien käsien hoitoon. LV Raikastava jalkavoide jättää iholle viileän raikkaan tunteen. Sen deodoroiva aktiiviaine ehkäisee epämiellyttävien hajujen muodostumista. Voide sisältää kosteuttavaa glyserolia ja hoitavia öljyjä sekä viilentävää etanolia.

Kiiltoa ja kosteutta käsitellyille hiuksille

Värjätyt hiukset kaipaavat ei-käsiteltyjä hiuksia enemmän kosteutta ja hoitoa. Uusi LV Shampoo värjätyille hiuksille hoitaa ja kosteuttaa, sekä ennaltaehkäisee hiusten katkeilemista. LV Hoitoaine värjätyille hiuksille antaa hiuksille kiiltoa, helpottaa niiden kammattavuutta ja poistaa sähköisyyttä. Silikonittomat ja hajusteettomat tuotteet sopivat erityisesti herkälle iholle ja usein toistuvaan pesuun.

LV:n uutuudet ovat myynnissä päivittäistavarakaupoissa ja tavarataloissa syyskuussa 2013.

* Herkkä iho – Matti Hannuksela, Lääkärikirja Duodecim 2010

Tuotteet
LV Yövoide 75 ml, 4,50€
LV Kasvoseerumi 30 ml, 6,00€