TIEDOTE Aidosta sitruunasta puristettu Limmi-mehu maustaa kesäisesti

Limmin helppokäyttöiset sitrusmehut tuovat auringonpaistetta kesäkeittiöön. Sitruuna- ja limettimehut sopivat jääveden maustamiseen, grillatulle lihalle, marinadeihin, kalan päälle sellaisenaan tai raikkaiden mansikoiden päälle pirskoteltavaksi. Kumpikin mehu on puristettu tuoreista, kypsistä hedelmistä ja sisältää C-vitamiinia.

Limmi Sitruunamehu on laadukas ja hyvänmakuinen tuoresitruunoista puristettu mehu. Sitruunat saavat mehukkuutensa ja arominsa Sisilian runsaasta auringosta ja hedelmällisestä maaperästä. Sisilia on aina ollut tunnettu sitruunalehdoistaan ja ainutlaatuisen makuisista ja tuoksuisista sitruunoistaan. Limmi-mehu on puristettu Feminello-laadun sitruunoista niiden ollessa kypsimmillään.

Limmi-sitruunamehu sopii vesikarahviin jääkuutioiden kera, grillattuun ja friteerattuun lihaan ja kalaan, salaatinkastikkeisiin tai suoraan salaattiin, teehen sekä marinadeihin. Pullossa on kuutta sitruunaa vastaava mehumäärä ja pakkauksen kyljestä näkee kätevästi sitruunasymbolien avulla, kuinka paljon mehua annostelee.

Limmi Limettimehu on raikkaan vihreän värinen ja maultaan sekä tuoksultaan miellyttävän eksoottinen. Limetti eli limesitruuna on tyypillinen trooppisten alueiden sitrushedelmä. Limmi-mehu on puristettu lämpimän Karibian auringossa kasvaneista tuoreista hedelmistä, jotka on oikeassa kypsyysvaiheessa kerätty käsin valikoiden.

Limettimehu sopii erityisen hyvin kirpeänraikkaisiin drinkkeihin ja jääteehen, kivennäis- tai jääveden maustamiseen, hedelmäsalaattiin, jälkiruokiin, leivonnaisiin ja marmeladeihin. Kokeile myös vaikka kanan marinadissa tai pirskottele lohicarpaccion päälle kalan kypsyttämiseksi.

Tuote
Limmi Sitruunamehu 200 ml, hinta noin 1,20 euroa