TIEDOTE Herbina MarjaSpa hellii kasvoja marjanektareilla

Herbinan kasvojenhoidon tuotelinja MarjaSpa uudistuu. Tuotteiden vaikuttavat aineet, mansikansiemenöljy sekä vadelma- ja mustaherukkanektari, löytyivät marjamaailmasta. Raikkaat ja pehmeät tuoksut tuovat ihastuttavaa SPA-tunnelmaa omaan kylpyhuoneeseen.

Pakkausten design-uudistus kokoaa Herbina MarjaSpa -kasvojenhoitolinjan yhtenäisen ilmeen alle. Tuotteiden vaikuttavat aineet tulevat marjamaailmasta: mansikansiemenöljyn Omega 3 ja Omega 6 -rasvahapot virkistävät rasittunutta ihoa, vadelmanektari ravitsee ja mustaherukkauute suojaa ihoa. Herbina on tunnettu luonnon raaka-aineiden lisäksi tuotteidensa korkealaatuisista tuoksuista; myös MarjaSpa-linjan uudet tuoksut on valittu huolella. Tuotelinjasta löytyy kaikki tarvittava kasvojen laadukkaaseen ihonhoitoon. Herbina-tuotteet on kehitetty Suomessa vastaamaan kotimaisen kuluttajan mieltymyksiin. Kaikki MarjaSpa-tuotteet ovat dermatologisesti testattuja. Pakkausten kierrätysohjeet löytyvät herbina.fi-sivuilta. MarjaSpa Soft -puhdistusemulsio 200 ml, OVH 4,30 euroa MarjaSpa Soft -kasvovesi 200 ml, OVH 4,30 euroa Pehmeän naisellisen tuoksuiset tuotteet on tarkoitettu normaalille ja kuivalle iholle. Vaikuttava aine, vadelmanektari, suojaa ja kosteuttaa kasvojen herkkää ihoa. Puhdistusemulsio poistaa iholta meikin ja epäpuhtaudet hellävaraisesti mutta tehokkaasti. Alkoholiton kasvovesi viimeistelee puhdistuksen ja sen hoitavat aineosat ravitsevat ja rauhoittavat ihoa. MarjaSpa Fresh -puhdistusgeeli 200 ml, OVH 4,30 euroa MarjaSpa Fresh -kasvovesi 200 ml, OVH 4,30 euroa Raikkaan naisellisen tuoksuiset tuotteet sopivat rasvoittuvalle ja sekaiholle. Vaikuttava aine on mustaherukkauute, joka virkistää ja suojaa ihoa. Pehmeästi vaahtoava puhdistusgeeli puhdistaa meikin ja epäpuhtaudet kasvoilta niitä kuivattamatta. Miedosti alkoholipitoinen kasvovesi syväpuhdistaa ihohuokoset. MarjaSpa hellävarainen kuorintavoide 75 ml, OVH 5,50 euroa MarjaSpa hellävarainen kasvonaamio 75 ml, OVH 5,50 euroa Kaikille ihotyypeille sopivat tuotteet tuoksuvat herkullisen raikkaalle mansikalle. Vaikuttava aine, mansikansiemenöljy, kirkastaa ihoa tehden siitä silkinpehmeän ja heleän. Kuorintavoiteen mikrorakeet poistavat iholle kertyneet epäpuhtaudet hellävaraisen tehokkaasti. Kosteuttava kasvonaamio rauhoittaa ärtynyttä ihoa ja supistaa ihohuokosia. MarjaSpa tasapainottava kosteusvoide 50 ml, OVH 6,50 euroa Kaikille ihotyypeille sopivan voiteen koostumus on kevyt ja nopeasti imeytyvä. Vaikuttava aine, mansikansiemenöljy, kirkastaa ihoa tehden siitä silkinpehmeän ja sileän. Antioksidantit suojaavat ihoa ympäristön aiheuttamalta rasitukselta. Tuoksu on raikkaan marjainen. MarjaSpa ravitseva kosteusvoide 24h 50 ml, OVH 6,50 euroa Normaalille ja kuivalle iholle sopiva voide on täyteläisen kosteuttava ja runsaasti ravitsevia kasviöljyjä sisältävä. Mansikansiemenöljyn Omega 3 ja Omega 6 -rasvahapot vahvistavat ja ravitsevat ihoa sekä rauhoittavat ärtynyttä ihoa. Raikkaan marjainen tuoksu. Lisätietoja Tuoteryhmäpäällikkö Paula Sundström, puh. 0207 91 4301, paula.sundstrom@berner.fi Markkinointipäällikkö Tia Yrjölä, puh. 0207 91 4375, tia.yrjola@berner.fi www.herbina.fi Tiedotteet, näytteet, kuvat ja kemistien asiantuntijalausunnot Viestintäpäällikkö Petra Gräsbeck, puh. 0207 91 4669, petra.grasbeck@berner.fi Kuvat osoitteesta http://www.bernerbrandbank.fi/?cartId=410 Kuluttajatiedustelut Berner Oy, puh. 0207 91 00 Jälleenmyynti Tavaratalot ja marketit elokuusta 2009 alkaen