• Berner Oy/

TIEDOTE Scholl-jalkojenhoitouutuudet virkistävät appelsiinin tuoksulla, kovettumavoide hoitaa jalat kesäkuntoon

Scholl pelastaa talvijalat horteesta tuomalla markkinoille appelsiiniuutteella ja minttuöljyllä virkistävän, ihastuttavan tuoksuisen jalkakylvyn, jalkavoiteen ja jalkasuihkeen. Kevään uutuus erikoistuotteissa, Scholl-kovettumavoide, pehmentää tehokkaasti jalkapohjan ihon kovettuneet kohdat.

Kohta saa heittää varastoon talvisaappaat ja villasukat ja sujauttaa jalat keveisiin kesäsandaletteihin. Sandaalikauden alla herätään jalkojen hyvinvoinnin ja ulkonäön ongelmiin. Yksi yleisimmistä huolenaiheista on jalkapohjien kovettumat. Kovettumia ja halkeamia voidaan estää säännöllisellä laadukkaan jalkavoiteen käytöllä. Kotona jalkojenhoidon perusta onkin voiteen käyttö.

Hyvinvoivat jalat vaikuttavat koko kehon ryhtiin ja mielialaan. Kokonaisvaltaisesti rentouttavan koti-SPA:n saa nopeasti aikaan hyväntuoksuisella jalkakylpysuolalla. Kevään Scholl-uutuustuotteet piristävät ihastuttavan raikkaalla mintun ja appelsiinin tuoksulla ja hoitavat jalat esittelykuntoon ensi helteille.

TEHOKASTA KOVETTUMIEN POISTOA

Kovettumia syntyy jalkineiden vaikutuksesta erityisesti päkiöihin ja kantapäihin. Scholl Kovettumavoide vähentää jalkapohjan kovettumia jo viikossa, tehden ihon pehmeäksi ja sileäksi. Voide poistaa tehokkaasti ihon ulkoisia, kovettuneita kerroksia muuta ihoa ärsyttämättä. Pehmentävän tuloksen saavat aikaan laadukkaat vaikuttavat ainesosat, kuten salisyylihappo, AHA-hedelmähapot, persikansiemenöljy ja Aloe Vera. Voide kosteuttaa ihoa imeytyen nopeasti ja tahraamatta ja sitä käytetään hieromalla kahdesti päivässä kovettuneille kohdille. Voide on dermatologisesti testattu.

APPELSIININTUOKSUISTA HOITAVUUTTA

Luonnollista kristallisuolaa sisältävä Scholl Raikastava jalkakylpy puhdistaa ja virkistää väsyneet ja aristavat jalat. Minttuöljy ja appelsiiniuute yhdessä saavat aikaan tuotteen virkistävän tuoksun, joka antaa jaloille uutta energiaa. Sisältää ihoa aktiivisesti kosteuttavaa karbamidia sekä farnesolia, joka estää pahaa hajua muodostumasta ja raikastaa jalat pitkäkestoisesti. Kylpysuolaa annostellaan lämpimään veteen ja jalat upotetaan tuoksuvaan kylpyyn. Jalkapohjia voi hieroa suolakristalleja vasten kevyesti, kunnes ne liukenevat kokonaan veteen.

Scholl Virkistävä jalkavoide virvoittaa ja pehmentää väsyneet, aristavat jalat. Virkistävä minttuöljy ja appelsiiniuute antavat voiteelle raikkaan tuoksun. Voide sisältää ihoa tehokkaasti pehmentävää karbamidia sekä avokadoöljyä. Farnesoli raikastaa jalat pitkäksi aikaa estäen epämiellyttävän hajun muodostumista. Hierotaan päivittäin jalkoihin, imeytyy välittömästi eikä jätä tahmaista tunnetta.

Scholl Virkistävä jalkasuihke viilentää jalkoja ja pitää ne luonnollisen raikkaina ja virkeinä koko päivän. Minttuöljy ja appelsiiniuute virvoittavat tuoksullaan. Suojaa hajunmuodostukselta 24 tuntia, eikä tahraa ihoa tai jalkineita.

Tuoteryhmäpäällikkö Sorja Mattsson, puh. 0207 91 4220, sorja.mattsson@berner.fi
Viestintäpäällikkö Petra Gräsbeck, puh. 0207 91 4669, petra.grasbeck@berner.fi