Upeaa tuuheutta XZ Vanilla Cafe -uutuuksilla

Tuuheuttavat XZ Vanilla Cafe -shampoo ja -hoitoaine antavat ryhtiä hennoille, hauraille ja käsitellyille hiuksille. Tuotteet ovat ihanteelliset ohuelle suomalaiselle hiustyypille. Kofeiini ja kreatiini vahvistavat hiuksia ja antavat niille elinvoimaa. Kermainen koostumus ja tuoksu tuovat mieleen gourmet-kahvin ja kiireettömän hetken katukahvilassa.

Suomalainen hiustyyppi on usein ohut ja lasimainen, jolloin hiukset voivat ovat liukkaat ja hankalat muotoilla. XZ Vanilla Cafe -tuotesarja tuuheuttaa hiuksia, virkistää hiuspohjan verenkiertoa ja ennaltaehkäisee hiustenlähtöä. Hennot, hauraat tai käsitellyt hiukset saavat ilmavuutta, tukea ja rakennetta. Lopputuloksena ovat helposti käsiteltävät, runsaan tuntuiset hiukset. XZ Vanilla Cafe -tuotteet sopivat hyvin myös hiuksiaan kasvattaville sekä pitkille hiuksille, jotka painuvat helposti päätä myöden oman painonsa vuoksi. XZ-tuotteet eivät sisällä lainkaan silikonia, joka saattaa latistaa ohuita hiuksia. – XZ Vanilla Cafe -sarjan tehokkaat aktiiviaineet mahdollistavat maksimaalisen tuuheat ja hyväkuntoiset hiukset. Ihastuttavan vaniljainen kahvin aromi virkistää, kertoo tuoteryhmäpäällikkö Elina Seppänen Berner Oy:ltä. Maitokahvin ja vaniljan pehmeä tuoksu hyväilee aisteja ja rentouttaa: uusi päivä voi alkaa energisesti. Shampoo vaahtoaa ylellisesti tuntuen pehmeältä hiuspohjan iholla. Tuoksu ja pehmeä tuntu yhdistyvät nautinnoksi, aivan kuin sunnuntaiaamun sanomalehti ja höyryävän tuore mokkakahvi. XZ-tuotteet kehitetään suomalaisten hiusten tarpeisiin ja valmistetaan Heinävedellä. Tuotteet ovat avainlipputuotteita. Tuuheutta tehoaineista: - Kofeiini edistää pintaverenkiertoa ja pidentää hiusten kasvuvaihetta - Kreatiini ja biotiini vahvistavat hiusta - E-vitamiini ehkäisee hiusten kuivumista ja vilkastuttaa hiuspohjan verenkiertoa - Polymeerit tukevat ja hoitavat hiuksia Tuote XZ Vanilla Cafe -shampoo 250 ml, hinta noin 3,00 euroa XZ Vanilla Cafe -hoitoaine 200 ml, hinta noin 3,00 euroa Lisätietoja Markkinointipäällikkö Tia Yrjölä, puh. 0207 91 4375, tia.yrjola@berner.fi Tuoteryhmäpäällikkö Elina Seppänen, puh. 0207 91 4522, elina.seppanen@berner.fi www.xz.fi Tiedotteet, kuvat, näytteet ja kemistien asiantuntijahaastattelut Viestintäpäällikkö Petra Gräsbeck, puh. 0207 91 4669, petra.grasbeck@berner.fi Kuluttajatiedustelut Berner Oy, puh. 0207 91 00 Jälleenmyynti Tavaratalot ja marketit tammikuusta 2010 alkaen