Uudet, luonnollisemmat Oxygenol-hammastahnat ovat hellävaraisia hampaille

Oxygenolin uudet Xylitol-hammastahnat sisältävät yli 96 prosenttia luonnon omia raaka-aineita. Oxygenol Xylitol Peppermint ja Lemon-Mint vahvistavat hammaskiillettä ja suojaavat reikiintymiseltä. Raikkaat, geelimäiset hammastahnat puhdistavat hampaat hellävaraisesti.

Yli 96 prosenttia luonnon raaka-aineita sisältävät Oxygenol Xylitol -hammastahnat tarjoavat vastuullisen, kotimaisen vaihtoehdon hampaiden hoitoon. Avainlipputuotteet on valmistettu Itä-Suomessa Heinävedellä, ja niiden lyhyet kuljetusmatkat vähentävät luontomme kuormitusta.

Hellävaraisten hammastahnojen fluori ja ksylitoli vahvistavat hammaskiillettä ja suojaavat hampaita reikiintymiseltä. Geelimäinen koostumus on raikas ja tuntuu suussa miellyttävältä. Luonnon raaka-aineiden joukossa on 10 % kotimaista ksylitolia ja minttu-uutetta. Hammastahnojen luonnolliset piparminttu- ja sitruuna-minttu-aromit on Ecocert-sertifioitu.

Oxygenol Xylitol Peppermint raikastaa hengityksen. Perinteisen piparminttuinen maku piristää ja hampaat puhdistuvat tehokkaasti.

Oxygenol Xylitol Lemon-Mint on jännittävän makuinen yhdistelmä sitruunaa ja minttua. Se puhdistaa hampaat
hellävaraisesti.

Tuotteet

Oxygenol Xylitol Peppermint -hammastahna 75 ml, hinta noin 2,58 euroa
Oxygenol Xylitol Lemon-Mint -hammastahna 75 ml, hinta noin 2,58 euroa

Tuoteryhmäpäällikkö Elina Seppänen, puh. 0207 91 4522, elina.seppanen@berner.fi

Tuoteryhmäpäällikkö Päivi Räty-Tarkkanen, puh. 0207 91 4263, päivi.raty-tarkkanen@berner.fi

Tiedotteet, kuvat, näytteet ja kemistien asiantuntijahaastattelut

Viestintäpäällikkö Anna Virrantaus, puh. 0207 91 4669, anna.virrantaus@berner.fi

Berner Oy, puh. 0207 91 00

Jälleenmyynti
Tavaratalot ja marketit syyskuusta 2011 alkaen

Oxygenol on yli satavuotias, suomalainen suuhygieniasarja. Oxygenol-tuotteiden valmistuksessa hyödynnetään luonnon omia raaka-aineita, joista kotimainen ksylitoli lienee tunnetuin. Oxygenol-tuoteperhe sisältää aikuisten ja lasten hammastahnoja sekä suuvesiä.

Berner Osakeyhtiö on vuonna 1883 perustettu suomalainen perheyhtiö, jonka toiminta on kansainvälistä. Berner on myynnin ja markkinoinnin erikoisosaaja, joka toimii usealla eri alalla. Bernerin pääkonttori, tuotekehitys ja tuotantolaitokset sijaitsevat Suomessa. Baltiassa ja Ruotsissa asiakkaita palvelevat Bernerin tytäryhtiöt. Konsernin liikevaihto oli vuonna 2010 noin 230 MEUR ja henkilöstön määrä 530.

Berner Päivittäistavaraosasto myy ja markkinoi tunnettuja kansainvälisiä merkkejä sekä kotimaisia, oman tuotekehityksen valmisteita. Tuotemerkkejämme ovat muun muassa adidas, Ainu, BabyBjörn, Herbina, Lanfranchi, Limmi, LV, Oxygenol, Rajamäen, Saclà ja XZ.