Uudet Ainu-ihonhoitotuotteet koko perheen kylpyhetkiin

Kotimainen Ainu-tuotesarja kasvaa loppuvuodesta 2013 kahdella lapsiperheen pesuhetkiin kehitetyllä uutuudella. Ainu Kylpyvaahto pesee hellävaraisesti, ja Ainu Kosteusemulsio kosteuttaa ihon kylvyn jälkeen.

Säännölliset iltarutiinit, kuten kylvettäminen, rauhoittavat lapsiperheen päivää iltaa kohden ja luovat perustan hyvälle, levolliselle unelle. Yhteinen kylpyhetki tukee myös luonnollista vuorovaikutusta aikuisen ja lapsen välillä.

Kotimaiset Ainu-ihonhoitouutuudet tekevät lapsiperheen kylpyhetkestä miellyttävän kokemuksen. Hellävarainen ja miedon tuoksuinen Ainu Kylpyvaahto sisältää ihoa kosteuttavia ja rauhoittavia aineosia. Kylpyvaahto lisätään ammeeseen kylpyvettä laskiessa. Kylpemisen lopuksi lapsi huuhdellaan puhtaalla vedellä.

Ihon kosteuttaminen on tärkeää kylvyn jälkeen. Ainu Kosteusemulsio on koko perheelle soveltuva täyteläinen voide kätevässä pumppupullossa. Hoitavaa rypsiöljyä sekä karitevoita sisältävä emulsio levittyy helposti ja imeytyy nopeasti. Hajusteeton kosteusemulsio sopii erityisesti kuivalle ja herkälle iholle.

Koko perheen ihonhoitosarjaa täydentävät uudet tuotteet syntyivät asiakkaan toiveesta.

– Asiakkaamme etsi pitkään hyvin imeytyvää kosteusvoidetta pikkulapsen kuivalle iholle. Toiveena oli pumppupullo, josta voidetta olisi helppo annostella yhdellä kädellä, kertoo Ainu-sarjan tuotekehityskemisti Outi Tarakkamäki.

Uutuuksien pakkauksissa seikkailevat Ainu Viidakko -pehmolelusarjasta tutut hahmot seepra, kirahvi ja elefantti. Molemmat uutuudet ovat Avainlipputuotteita. Tuotteet ovat myynnissä päivittäistavarakaupoissa ja hyvinvarustetuissa lastentarvikeliikkeissä marraskuusta 2013 lähtien.

Tuotteet
Ainu Kylpyvaahto, 300ml, 3,60€
Ainu Kosteusemulsio, 300ml, 4,00€

Elina Seppänen, tuoteryhmäpäällikkö
elina.seppanen(at)berner.fi, puh. 0207 91 4292

Tuotekuvat

Berner Oy Kulutustavarat, ainuneuvonta(at)berner.fi, puh. 020 7914 313

Ainu
-lastentarvikesarja on tarjonnut ratkaisuja suomalaisen lapsiperheen arjen helpottamiseksi jo 1960-luvun puolivälistä asti. Tuoteperheestä löytyy apua niin imettävien äitien, vastasyntyneiden kuin vaippaikäisten tarpeisiin. Laadukkaat, turvalliset ja helppokäyttöiset Ainu-tuotteet on kehitetty yhteistyössä asiantuntijoiden kanssa. www.ainu.fi

Berner Kulutustavarat on myynnin ja markkinoinnin moniosaaja, joka tuntee suomalaisen kuluttajan tarpeet. Tuotevalikoimaan kuuluvat Bernerin omat kotimaiset tuotannon tuotteet sekä maahantuodut kansainväliset kosmetiikkamerkit. Osaston kotimaisia tuotemerkkejä ovat Herbina, Ainu, XZ, LV, Oxygenol, Rajamäen, Korrek ja Lasol. Johtavana kosmetiikan maahantuojana Berner edustaa Suomessa myös monia kansainvälisiä merkkejä, kuten Calvin Klein, Chloé, Clarins, Gatineau, IsaDora, Mavala, Marc Jacobs, Rimmel, Panos Emporio, Sally Hansen ja Sensai. Maahantuotujen tuotteiden valikoimaan kuuluvat myös Kikkomanin ja Saclán elintarvikkeet, BabyBjörn-lastentarvikkeet sekä Omron-hyvinvointituotteet. www.berner.fi/kulutustavarat

Pikafaktat

Tweettaa
Tweettaa

Lainaukset

Asiakkaamme etsi pitkään hyvin imeytyvää kosteusvoidetta pikkulapsen kuivalle iholle. Toiveena oli pumppupullo, josta voidetta olisi helppo annostella yhdellä kädellä.
Outi Tarakkamäki