Uudistuksia Clarinsin puhdistusaineissa: One-Step Gentle Exfoliating -puhdistuksen paluu

Talven 2024 odotettu tähti One-Step Gentle Exfoliating -puhdistusaine palaa uudistuneena Clarinsin valikoimaan. Koostumus sisältää uusia mielenkiintoisia kasviuutteita ja ihoa rauhoittavaa Gentle-yhdistettä. Yhdisteen sisältämät luomukasviuutteet keltakatkero- ja sitruunamelissa kasvatetaan Clarinsin ulkoilmalaboratoriossa Le Domaine Clarinsilla Ranskan Alpeilla.

Le Domaine Clarins on Clarinsin ulkoilmalaboratoriona toimiva yksityinen viljelytila, joka sijaitsee Ranskan Alppien sydämessä. Kymmenen hehtaarin kokoinen kasviparatiisi on keskittynyt luonnonmukaiseen tuotantoon uudistavan maatalouden menetelmiä hyödyntäen.* Tilalla viljeltyjä kasveja käytetään noin kolmessakymmenessä Clarins-tuotteessa, ja ne ovat jäljitettävissä tilalta lopputuotteeseen.

Kevyesti kuoriva One-Step Gentle Exfoliating palaa valikoimaan

Vuonna 2003 lanseerattu One-Step Gentle Exfoliating -puhdistusvaahto on yksi Clarinsin ikonisimpia puhdistustuotteita. Pitkän odotuksen jälkeen tuote palaa uudistettuna valikoimaan.

Nopean ja tehokkaan puhdistusvaahdon hellävaraisuudesta huolehtii Gentle-yhdiste, jonka sisältämät kasviuutteet on viljelty Le Domaine Clarins -viljelytilalla. Gentle-yhdiste koostuu luomu keltakatkero- ja sitruunamelissauutteesta, jotka rauhoittavat ja pehmentävät ihoa. Puhdistavina aineosina tuotteessa toimivat luomukiivi- ja luomusuopayrttiuute, joka vaahtoaa luonnollisesti ilman saippuaa. Kuorivat rakeet on valmistettu mikrokiteisestä selluloosasta ja jojobahelmistä.

Kevyesti kuoriva puhdistusvaahto sopii erityisesti heille, jotka toivovat tuotteelta monitoiminnallisuutta ja nopeutta. Meikin ja lian puhdistava koostumus sisältää 89 prosenttia luonnollisia raaka-aineita. Puhdistus sopii kaikille ihotyypeille sekä säännölliseen että satunnaiseen käyttöön.

Uudistuneet silmämeikinpoistoaineet

Molemmat puhdistusaineet sisältävät luomu keltakatkero- ja ruiskaunokkiuutetta, jotka rauhoittavat herkkää silmänympärysaluetta.

Gentle Eye Make-Up Remover

Erittäin hellävarainen silmämeikinpuhdistusaine sopii kevyen ja luonnollisen meikin puhdistukseen sekä herkkyyteen taipuville silmille. Silmänympärysihoa rauhoittava koostumus sisältää ripsiä suojaavaa panthenolia. Kehitetty vesiliukoiselle silmämeikille.

Instant Eye Make-Up Remover

Kaksifaasinen silmämeikinpoistoaine on kehitetty voimakkaan ja vedenkestävän meikin hellävaraiseen puhdistukseen. Silmämeikinpoistoaineen tuntu on raikas ja se jättää öljyttömän tunteen. Pehmeä koostumus sisältää ripsiä suojaavaa panthenolia.

Pakkaus

Kaikki Clarins-puhdistustuotteiden pakkaukset uudistuvat keväällä 2024. Pullot, korkit ja tuubit ovat entistä kevyempiä ja niiden valmistuksessa käytetään aiempaa vähemmän muovia. One-Step Gentle Exfoliating -tuubin valmistuksessa käytetään aiempaan verrattuna -42 prosenttia vähemmän muovia.

*Uudistava maatalous on 100-prosenttisesti luonnollinen maatalousmenetelmä, joka parantaa maaperän kuntoa ja edistää luonnon monimuotoisuutta. Mekaanista koneistoa ei käytätä ollenkaan, jotta maaperässä viljellyt kasvit voivat kasvaa optimaalisissa oloissa.

One-Step Gentle Exfoliating Cleanser, 200 ml, 35,00 EUR

Gentle Eye Make-Up Remover, 125 ml, 30,00 EUR

Instant Eye Make-Up Remover, 125 ml, 32,00 EUR

Saatavilla

Uutuudet ovat saatavilla Sokos- ja Stockmann-tavarataloissa sekä stockmann.com ja sokos.fi-verkkokaupoissa sekä yksityisiltä jälleenmyyjiltä helmikuussa 2024.

Berner Oy, kuluttajatuotteiden viestintä

Mira Marin, viestintäasiantuntija, e-mail: mira.marin@berner.fi, puh: +358 40 672 4274