UUSI ADIDAS HAPPY GAME - Kuplivan iloinen tuoksu modernille naiselle

adidaksen uusin naistentuoksu Happy Game muistuttaa käyttäjäänsä siitä, että elämästä on tarkoitus nauttia. Trendikkääseen vihreään pulloon pakattu hedelmäiskukkainen sitrustuoksu on raikas sekoitus energiaa ja aistillisuutta.

Elämän leikillisyys ja nautinnollisuus ovat toimineet inspiraationa adidaksen uudelle Happy Game naistentuoksulle. Kupliva ja hauska, raikas ja aistikas! Tämä tuoksu on nykypäivän dynaamisen naisen tuoksu. Hän on aktiivinen ja urheilullinen sekä luonnollisen naisellinen. Hänellä on positiivinen elämänasenne , joka johdattaa häntä kohti yhä uusia seikkailuja.

Sekoitetaan kuplivaa hauskuutta ja ripaus naisellisuutta

Tämä hedelmäiskukkainen sitrustuoksu on täydellinen sekoitus energisyyttä, naisellisuutta ja aistillisuutta. Raikkaan pirteä tuoksu avautuu modernilla sekoituksella melonin kukkaa, karpaloa sekä pirteää mandariinisorbettia. Sydäntuoksu on kuin naisellinen kukkakimppu: freesiaa, jasmiinia sekä flamboyant-puun kukkaa. Jälkituoksu jää leijumaan makean aistillisena vaalean puun, meripihkan sekä lämpimän myskin sävyin.

adidas Happy Game -tuoksun värikäs pakkaus viestittää elämäniloista, luonnollista ja dynaamista tunnelmaa. Pakkauksen ulkoasu mukailee tuoksun olemusta. Sen päävärinä on muodikas ja eloisa vihreä, joka säteilee virkistävää energiaa. Vihreää väriä korostaa kirkas pinkki, joka antaa pakkauksen ulkoasulle oman naisellisen ja leikkisän säväyksensä. Sama vihreä sävy toistuu tuoksussa itsessään, jonka läpinäkyvä tuoksupullo paljastaa. Sekä pakkaus että pullo ilmentävät adidakselle ominaista klassista vetovoimaa ja muodikasta tyylikkyyttä.

Tuote

adidas Happy Game EdT, 50 ml. Hinta noin 9,00 euroa.

adidas Happy Game -suihkugeeli, 200 ml. Hinta noin 5,00 euroa.

Tavaratalot ja marketit toukokuusta 2011 alkaen

Lisätiedot

Markkinointipäällikkö Liisa Juusti-Suominen, puh. 0207 91 4243, liisa.juusti-suominen@berner.fi

Tiedotteet, näytteet, kuvat ja haastattelupyynnöt

Viestintäpäällikkö Anna Virrantaus, puh. 0207 91 4669, anna.virrantaus@berner.fi

Berner Oy, puh. 0207 9100

Berner Osakeyhtiö on vuonna 1883 perustettu suomalainen perheyhtiö, jonka toiminta on kansainvälistä. Berner on myynnin ja markkinoinnin erikoisosaaja, joka toimii usealla eri alalla. Bernerin pääkonttori, tuotekehitys ja tuotantolaitokset sijaitsevat Suomessa. Baltiassa ja Ruotsissa asiakkaita palvelevat Bernerin tytäryhtiöt. Vuonna 2009 konsernin liikevaihto oli noin 260 MEUR ja henkilöstön määrä 531.

Berner Päivittäistavaraosasto myy ja markkinoi myy tunnettuja kansainvälisiä merkkejä sekä kotimaisia, oman tuotekehityksen valmisteita. Tuotemerkkejämme ovat muun muassa adidas, Ainu, BabyBjörn, Herbina, Kikkoman, Lanfranchi, Limmi, Lorenz, LV, Oxygenol, Rajamäen, Saclà, Scholl ja XZ.