UUSI ADIDAS INTENSE TOUCH Maskuliininen miesten tuoksu keulakuvanaan Zinédine Zidane

adidaksen uusi miesten tuoksulinja Intense Touch esittelee vihreän metsäisen tuoksun mustassa mattapintaisessa pullossa. Lajissaan ainutlaatuisia urheilijoita juhlivan tuoksun kasvoina toimii ranskalainen jalkapallolegenda Zinédine Zidane.

Jotkut urheilijat ovat poikkeuksellisia: Andy Murray, Tyson Gay, Richie McCaw, Zinédine Zidane.. He ovat sankareita. He jättävät jälkensä lajiinsa ja faneihinsa: he inspiroivat muita ja antavat uskoa tavoitteiden saavuttamiseen.

adidaksen uusi hienostunut Intense Touch -tuoksu heijastaa näiden lahjakkaiden urheilijoiden ainutlaatuisuutta. Se on tarkoitettu kaikille arkipäivän sankareille jotka haluavat seurata esikuviensa viitoittamaa tietä, jättää oman jälkensä ja saavuttaa mahdottoman.

adidas Intense Touch koostuu metsäisistä, vihreistä ja mausteisista aromeista. Inspiroiva ensituoksu avautuu mustapippurilla, pippurin marjoilla, vihreällä mahlalla ja rosmariinilla. Sydäntuoksussa voi aistia omenaa, kiiviä, mustan teen aromeja sekä tonkapapua. Jälkituoksu itsevarma sävy koostuu patsulista, guaic-puusta, seetripuusta, santelipuusta, nahasta ja myskistä.

Pakkaus on linjakas ja mattapintainen. Musta ja hopea antavat sille hienostuneen leiman ja keltaiset kirjaimet nousevat hyvin esiin taustasta. Digitaalinen sormenjälkikuvio yhdistää sarjan tuotteita. Tuoksun musta, himmeälasinen pullo ilmentää maskuliinista tyyliä.

Kasvoina Zinédine Zidane

Intense Touch -sarjan kasvoina toimii Zinédine Zidane, maailmankuulu jalkapallolegenda, joka on inspiroinut tuhansia urheilijoita saavuttamaan mahdottoman lajissaan. Zizoussa ruumiillistuvat huippu-urheilijan ominaisuudet: virheetön tekniikka, taipumattomuus paineen alla ja horjumaton omistautuneisuus peliin. Zidane on ihailtu ja kunnioitettu kaikkialla maailmassa ja ammattilaisuran lopettamisen jälkeenkin hän on yhä esikuva ja inspiraation lähde monille.

Tuote

adidas Intense Touch, Edt 50ml. Hinta noin 6,50 euroa.

adidas Intense Touch, After Shave 100 ml. Hinta noin 7,00 euroa.

adidas Intense Touch, Body Spray 150 ml. Hinta noin 5,00 euroa.

adidas Intense Touch, suihkugeeli 250 ml. Hinta noin 3,00 euroa.

adidas Intense Touch, Roll-On 50ml. Hinta noin 5,00 euroa.

adidas Intense Touch, Deodorant Stick 53 ml. Hinta noin 4,70 euroa.

Jakelu

Toukokuussa 2011 tavarataloissa ja marketeissa.

Lisätiedot

Markkinointipäällikkö Liisa Juusti-Suominen, puh. 0207 91 4243, liisa.juusti-suominen@berner.fi

Tiedotteet, näytteet, kuvat ja haastattelupyynnöt

Viestintäpäällikkö Anna Virrantaus, puh. 0207 91 4669, anna.virrantaus@berner.fi

Berner Oy, puh. 0207 9100

Berner Osakeyhtiö on vuonna 1883 perustettu suomalainen perheyhtiö, jonka toiminta on kansainvälistä. Berner on myynnin ja markkinoinnin erikoisosaaja, joka toimii usealla eri alalla. Bernerin pääkonttori, tuotekehitys ja tuotantolaitokset sijaitsevat Suomessa. Baltiassa ja Ruotsissa asiakkaita palvelevat Bernerin tytäryhtiöt. Konsernin liikevaihto oli vuonna 2009 noin 260 MEUR ja henkilöstön määrä 531.

Berner Päivittäistavaraosasto myy ja markkinoi myy tunnettuja kansainvälisiä merkkejä sekä kotimaisia, oman tuotekehityksen valmisteita. Tuotemerkkejämme ovat muun muassa adidas, Ainu, BabyBjörn, Herbina, Kikkoman, Lanfranchi, Limmi, Lorenz, LV, Oxygenol, Rajamäen, Saclà, Scholl ja XZ.