• Berner Oy/

Uusi Tummeli Käsivoide saa voimaa rukiista ja probiooteista – Tehokas käsivoide hoitaa myös erittäin kuivaa ihoa

Kotimainen Tummeli laajentaa valikoimaansa uudella käsivoiteella, joka soveltuu erityisesti erittäin kuivan ihon hoitoon. Käsivoiteessa yhdistyvät perinteinen Tummelin teho ja probioottien avulla valmistettu ruisuute. Uutuus on kehitetty yhteistyössä Kyrö Distilleryn kanssa, ja se tulee myyntiin syyskuussa 2017.

Tummeli Käsivoide, 60 ml, on täyteläinen käsivoide, joka soveltuu hyvin myös erityisen kuiville käsille. Voide kosteuttaa ja hoitaa käsien ihoa pitäen ne pehmeinä ja kosteutettuina vaativassakin työssä. Voide sisältää probioottien avulla käymisteitse valmistettua ruisuutetta, joka kosteuttaa tehokkaasti ihoa, tukee ihon oman luonnollisen mikrobikannan hyvinvointia ja vähentää haitallisten mikrobien kasvua ihon pinnalla. Tuote valmistetaan Heinävedellä ja sille on myönnetty Avainlippu-tunnus.

Uusi käsivoide on kehitetty yhteistyössä Kyrö Distilleryn kanssa. Yllättävä yhteistyökumppani löytyi, kun Kyrö Distillery etsi tehokasta käsivoidetta baarimestareiden koville joutuville käsille. Kyrö Distillery sai uutuudesta oman version heille suunnitellussa tuubissa.

Baarimestarit käsittelevät paljon happamia raaka-aineita ja pesevät käsiään usein. Tummeli on hoitanut suomalaisten ihoa jo 80-luvulta lähtien, ja olemme ilolla mukana hoivaamassa myös baarimestareiden koville joutuvia käsiä! brand manager Daniela Berner-Ax Berner Oy:stä kertoo.

Tuotetiedot:

Tummeli Käsivoide, 60 ml, hinta noin 3,60 euroa, tulee myyntiin syyskuussa 2017

Yhteystiedot ja tuotenäytteet

BERNER Oy, Kuluttajatuotteet

Maria Rämö, viestintä, puh. 0207 91 4527, maria.ramo@berner.fi

Tuotekuvat: http://www.bernerbrandbank.fi/l/CLHSGQrmr6G8

Kuluttajatiedustelut: Berner Oy, puh. 0207 91 00

Uusimmat tiedotteemme löytyvät osoitteesta www.berner.fi/uutishuone.

Tummelin historia ulottuu vuoteen 1960, jolloin ensimmäinen Tummeli-tuote lanseerattiin maatalouskäyttöön lypsyvoiteeksi. 1980-luvulla tuotesarja laajentui kotitalouksien ihonhoitoon, kun monikäyttöinen Tummeli Hoitovoide kehitettiin erityisesti hyvin kuivan ja rohtuneen ihon hoitoon. Tummeli-tuotteet valmistetaan Suomessa Heinävedellä.

Berner Oy on vuonna 1883 perustettu vakavarainen suomalainen perheyritys, jonka laadukkaat kotimaiset ja kansainväliset brändit ovat kiinteä osa suomalaista arkea. Me Bernerillä tuotamme ja maahantuomme tuotteita ja palveluita, jotka tuovat ihmisten arkeen lisää hyvinvointia, ja jotka on tuotettu kaikin puolin kestävällä tavalla. Konsernimme liikevaihto vuonna 2016 oli 314,4 miljoonaa euroa ja henkilöstömäärä 546. Pääkonttorimme, tuotekehityksemme ja tuotantolaitoksemme sijaitsevat Suomessa, tytäryhtiömme Ruotsissa ja Baltiassa. Lisätietoja: www.berner.fi.

Oman tuotekehityksemme tunnettuja merkkejä ovat muun muassa XZ, LV, Herbina, Oxygenol, GreenCare, Korrek, Lasol, Nokian Jalkineet sekä Rajamäen tuoteperhe.