• Berner Oy/

Uusi XZ Volume -muotoilusarja: Tuuheutta ja kestävää muotoilua suomalaisille hiuksille

Suomalaisille tyypilliset hennot hiukset ovat kovalla koetuksella erityisesti talvella. Uudet XZ Volume -muotoilutuotteet ovat kehitetty helpottamaan erityisesti suomalaisten hiusten muotoilua haastavissa olosuhteissa. Hiuksia tuuheuttavaan muotoilusarjaan kuuluvat tavallinen ja aerosoliton hiuskiinne, muotovaahto, muotoilusuihke, lämpöseerumi sekä kuituvaha.

XZ:n muotoilutuotteet ovat saaneet rinnalleen uuden, hiuksia tuuheuttavan XZ Volume -muotoilutuotesarjan. Uusi sarja on kehitetty helpottamaan suomalaisen hennon hiuslaadun muotoilua haastavissa ilmasto-olosuhteissa.

Hiusten muotoilu aloitetaan kestävän kampauspohjan luomisesta. Kosteisiin hiuksiin levitettävä XZ Volume Muotoiluvaahto luo tuuheutta ja rakennetta hiuksille, ilman hiuksia latistavaa vaikutusta. Muotoiluvaahtoa kevyempi vaihtoehto on XZ Volume Muotoilusuihke, joka kiinnittää hiukset, sekä antaa niille ilmavuutta ja kiiltoa. Suihketta voidaan käyttää niin kosteiden kuin kuivien hiusten muotoiluun. XZ Volume Kuituvaha puolestaan helpottaa lyhyiden hiusten muotoilua antamalla niille joustavaa pitoa.

Säännöllinen lämpökäsittely, kuten hiusten suoristaminen suoristusraudalla, voi vahingoittaa hiuksia. XZ Volume
-sarjan lämpöseerumi suojaa hiusta voimakkaalta lämpökäsittelyltä sekä helpottaa hiusten muotoilua. Lämpöseerumi levitetään pyyhekuiviin hiuksiin ennen lämpökäsittelyä.

Hiusten muotoilu viimeistellään muotoilusarjan hiuskiinteillä. XZ Volume Hiuskiinne ja XZ Volume Aerosoliton Hiuskiinne antavat hiuksille voimakasta pitoa, ilman että hiukset jäävät tahmeiksi.

XZ Volume -muotoilusarjan tuotteet ovat saatavilla tavarataloista ja marketeista lokakuussa 2012.

Tuotteet
XZ Volume Hiuskiinne 250ml, 4,90 €
XZ Volume Hiuskiinne 400ml, 5,30 €
XZ Volume Aerosoliton hiuskiinne 150ml, 5,70€